بهترين آموزش سئو بهترين آموزش سئو .

بهترين آموزش سئو

تفاوت سئو و تبليغات در گوگل (Google Ads) چيست؟

شما مي توانيد با پرداخت هزينه به گوگل لينك و پيوند وب سايت خويش را در صفحه هاي جستجوي گوگل اكران دهيد و به ازاي هر توشه كليك مبلغ مشخصي به گوگل پرداخت نماييد. با بالا رفتن تعداد كليك‌ها و اتمام اعتبار اكانت اين فرآيند متوقف گردد. با ارتقاء تعداد عده اي كه قصد اكران پيوند سايتشان براي يك واژه و كلمه يكسان را دارا هستند بها هر كليك ارتقا خواهد يافت كه سود آن ارتقاء بها مبلغ پرداختي شما به گوگل خواهد بود. در واقع هزينه به ازاي هر كليك در تبليغات گوگل، بصورت مزايده‌اي معين ميشود.

آموزش سئو

دوره آموزش سئو

آكادمي رايا پارس

بطور كلي با مقايسه بهينه سازي و تبليغات در گوگل (گوگل ادز) مي‌اقتدار مزاياي ذيل را براي بهينه سازي اسم موفقيت:

ترافيك در seo بدون‌پول ميباشد: با سپرده گذاري روي seo و استحصال سكو، شما بابت هر كليك مستلزم پرداخت هزينه به گوگل نيستيد. در واقع رده شما متعلق به تعداد كليك و تعدا د اشخاص بازديدكننده وجود ندارد.
ترافيك ناشي از seo دائمي ميباشد: برخلاف تبليغات در گوگل، ترافيك ناشي از بهينه سازي دائمي و يكنواخت ميباشد. در تبليغات كليكي با اتمام شارژ اكانت گوگل ادز، اكران تارنما در ورقه حاصل كاوش را متوقف مي‌گردد. با سپرده گذاري در seo و دستيابي جايگاه بالا، ترافيك وب سايت هميشگي خواهد بود و در هنگام توقف سرمايه‌گذاري روي سئوسايت سكو وبسايت تغييرات ناگهاني نخواهد داشت.

از ساير مزاياي بهينه سازي در مقايسه با پست الكترونيك ماركتينگ و كانال‌هاي اجتماعي اين ميباشد كه قابليت و امكان توليد ترافيك دائمي در بقيه نحوه‌هاي ديجيتال ماركتينگ نظير آدرس اينترنتي ماركتينگ و بازاريابي كانال‌هاي اجتماعي نيست. بعنوان نمونه در يك كمپين تبليغاتي آدرس اينترنتي ماركتينگ، بعداز ارسال پست الكترونيك‌هاي تبليغاتي، ارتقا‌ در ترافيك تارنما ساخت مي شود كه در غايت و بعد از نقطه نهايي كمپين تبليغاتي مربوطه اين پيك‌ها از در ميان مي‌رود.
اكثري از يوزرها تمايلي به كليك روي لينك و پيوند‌هاي تبليغاتي در گوگل ندارند: لينك و پيوند‌هاي تبليغاتي در برگه حاصل جستجوي گوگل، با نشانه (Ad) در معناي تبليغات مشخص و معلوم گرديده‌اند. پژوهش ها آرم داده بخش اعظمي از يوزرها تمايلي به كليك روي لينك و پيوند‌هاي تبليغاتي ندارند و با در نظر نگرفتن لينك و پيوند‌هاي تبليغاتي به سراغ نتيجه ها آينده ميروند.


برچسب: آموزش سئو، دوره آموزش سئو، آكادمي رايا پارس،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۳۳:۱۸ توسط:سيد محمدرضا گلستان موضوع: نظرات (0)