بهترین آموزش سئو بهترین آموزش سئو .

بهترین آموزش سئو

ارتباط بیش از حد صفحات در سایت مپ ممنوع

گاهی هنگامی به یوزرها می گوییم که می بایست صفحه ها به هم مرتبط باشند ، دوره آموزش سئو از همگی صفحه های به همگی صفحه های لینک و پیوند های بی برهان تولید می نمایند. بطور نمونه نوشته‌ی‌علمی فراگیری فیزیک را به خاطره آشپزی در قسمت وب لاگ وبسایت مرتبط می نمایند. اینکار خیر فقط اثر گذار وجود ندارد، بلکه مضر نیز می باشد. موتورهای کاوش و یوزرها می بایست بتوانند رابطه فی مابین صفحه های را بیابند، با ابهام بیهوده آکادمی رایا پارس رابطه در بین صفحه های، قابلیت یافتن پیوندها برای یوزرها و موتورهای کاوش مشقت بار گردد.

عدم قدرت یافتن نقشه وب سایت در موتورهای کاوش
موتورهای کاوش درپوشه مهم تارنما شما پیرو پوشه Sitemap.xml کاوش می نمایند. what is seo درصورتی که نقشه تارنما را با نشانی دیگری ذخیره نموده اید می توانید در گوگل اینترنت مستر این نشانی را به گوگل معرفی نمائید، تا گوگل بتواند نقشه وب سایت را بیابد. از برگه مهم وبسایت به وبسایت مپ خویش پیوند بدهید. این فعالیت ضمن اینکه به بی آلایش خیس یافته شدن تارنما مپ یاری می نماید. تجارب کاربری خوشایندتری، برای یوزرها به هم پا دارااست. اکثری از یوزرها هنگام بازدید از یک وب سایت، به نقشه وبسایت نیز مراجعه می نمایند.

طرز گزینش صفحه های و پست ها برای اضافه کردن به نقشه HTML
در صورتی‌که نخواهید که آحاد صفحه های وبسایت در نقشه HYML قرار داشته باشد. این صفحه های را قطعا در نقشه وبسایت نگه دارید. ورقه درباره ما ، تماس با ما ، پستهای تازه، بایگانی پست ها ، خبرها تازه و بایگانی خبر، بنابراین ضمن بی آلایش خیس شدن شیت وبسایت مپ به یوزرها قابلیت میدهید، که با رفتن به صفحه های بایگانی بقیه مطالب منتشر گردیده را نیز تحقیق نمایند. می‌توانید ساختار درختی یک وبسایت مپ را در ورژن HTML بصورت گرافیکی پیاده نمائید. با امداد کتابخانه های جاوا اسکریپت این ساختار درختی می تواند از جذابیت های گرافیکی بیشتری نیز استعمال نماید. به خاطر داشته باشید که یوزرها برای دسترسی به تک تک وب سایت وارد ورقه نقشه تارنما می شوند. براین اساس هنگام حذف یک شیت و یا این که یک مجموعه بندی خاص، از وبسایت مپ مطمئن باشید که آن برگه یا این که گروه بندی متبوع یوزرها نباشد. برخی تارنما ها در وبسایت مپ ورژن HTML صفحاتی را که از منو قابل دسترس می‌باشند را از نقشه تارنما حذف می نمایند از جمله گروه بندی هایی مانند مقاله ها ، خبرها و غیره را از تارنما مپ حذف می نمایند. این تارنما ها گمان می نمایند که یوزرها در صورتی‌که بخواهند وارد این مجموعه بندی ها شوند، از آیتم های مربوطه در منو براحتی میتوانند وارد این صفحه ها شوند. این نحوه تامل به طور کامل اشتباه میباشد. تجربیات کاربری به یوزرها می گوید، که از نقشه وبسایت می‌توانند براحتی به تک تک تارنما شما دسترسی داشته باشند. در حالتی که شما کاغذ یا این که گروه بندی خاصی را از نقشه حذف نمایید. بخش اعظمی از یوزرها گمان خواهند کرد که آن صفحه های و یا این که مجموعه بندی ها به هیچ وجه در وبسایت شما وجود ندارند.


برچسب: دوره آموزش سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۲۶:۵۴ توسط:سید محمدرضا گلستان موضوع: نظرات (0)