بهترین آموزش سئو بهترین آموزش سئو .

بهترین آموزش سئو

بردکرامب (Breadcrumb) یا نشانگر صفحات چیست؟

قطعا برای شما اتفاق افتاده میباشد که آنقدر تضارب فرضی داشته باشید دوره آموزش سئو که یادتان برود در کدام خیابان می باشید یا این که به هیچ عنوان برای چه کاری وارد دکان گردیده‌اید. این روز ها دیگر نیازی وجود ندارد خیلی به خودتان فشار بیاورید تا یادتان بیاید هدفتان از وارد شدن به خیابان چه بوده میباشد؟ سوای آنکه از رهگذرها پرسش بپرسید، موبایلتان را خارج می آورید و گوگل مپ را گشوده می کنید و وضعیت مکانی خویش را مییابید. حتی می توانید مسیر منزل را روی گوگل مشخص و معلوم نمایید تا مجاورت‌ترین شیوه برای برگشت به مبدا را به شما نشانه دهد. شبیه این رخداد، برای بخش اعظمی از یوزرها نیز پیش می آید که برای یافتن محتوای موردنظر خویش، کاغذ جستجوی گوگل را بگشایند، واژه و کلمه‌ای را تایپ نمایند، وارد یک سری لینک و پیوند از حاصل کاوش شوند و یک نوبت فراموش نمایند در حالا قرائت چه مطلبی میباشند، در چه سایتی می باشند، به هیچ وجه این مقاله را به صحت پیدا کرده اند یا این که خیر؟ بردکرامب (Breadcrumb) یا این که نشانگر صفحه های، در واقع مانند گوگل مپ برای یوزرها وب میباشد و به آنان نماد می دهد چه مسیری را طی کرده‌اند تا به اینجا رسیده‌اند.

معنا واژه Breadcrumb چیست؟
برای توضیح مفهوم کلمه و واژه بردکرامب خوب میباشد آکادمی رایا پارس به دنیای قصه‌های کودکی خویش محرمانه بزنید. قصه هانسل و گرتل را مسلما به خاطر دارید. خواهر و برادری که برای پیداکردن مسیر، خرده‌های نان را تحت عنوان آرم برگشت به منزل، در مسیر جنبش خویش می‌ریختند. پیروزی کرامب در معنای خرده‌های نان میباشد که به مخاطب اذن میدهد به جایی که مسیر خویش را از آن شروع کرده‌اند، برگردند.

گونه های بردکرامب ها کدامند؟
بردکرامب یا این که نشانگر صفحه ها یا این که مسیر راهنما، بخشی از پیاده سازی رابط کاربری UI (User Interface) میباشد که مسیر تکان استفاده کننده در صفحه ها وبسایت را، تسهیل می نماید. what is seo بردکرامب‌ها در سیستم استدلال‌ها، اپلیکیشن‌های قابل انعطاف‌افزاری، بلاگ‌ها و اینترنت‌وب سایت‌ها گزینه به کارگیری قرار میگیرند و به استفاده کننده این قابلیت و امکان را میدهند که با هر کلیک، به دایرکتوری موردنظر هدایت گردید.
نشانگر صفحه های به سه مجموعه تقسیم میشود:

1. نشانگر صفحه های وضعیت (Location) :
رایج‌ترین نوع بردکرامب‌ها میباشند که سلسله مراتب و ساختار صفحه های را نماد می دهند.


برچسب: دوره آموزش سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۵۶:۳۵ توسط:سید محمدرضا گلستان موضوع: نظرات (0)