بهترین آموزش سئو بهترین آموزش سئو .

بهترین آموزش سئو

سئو محتوای ویدیویی


مشخصا با نگاهی روزمره به تجزیه و محاسبه و داده ها گوگل آنالیتیکس دوره آموزش سئو و بقیه آنالیزورها، به طور کامل معین میباشد که هر روز به بازدید کننده هایی که از روش گوشی وبسایت مارا می‌بینند اضافه می شود . بدین ترتیب پیاده سازی Mobile-Friendly وب سایت قادر است در بهینه سازی و ارتقاء ترافیک وبسایت بسیار اثر گذار باشد . در صفحاتی که دربردارنده محتوای ویدیویی هم می باشند دقیقا مانند صفحه های دیگر حضور پاپ آپ ها در اکران گوشی می‌تواند برای بازدید کننده بسیار آزار دهنده باشد . براین اساس همت فرمایید از پاپ آپ ها برای صفحاتی که مشتمل بر ویدیو می باشند به کارگیری نکنید.

نحوه 8 بهینه سازی محتوای ویدیویی – سرعت بار گذاری صفحه های تارنما که دربرگیرنده ویدیو میباشند
هیچ بازدید کننده ای این روز ها انقدر صبر ندارد و تشنه محتوای تارنما ما وجود ندارد که بیشتراز یکسری ثانیه حوصله نماید تا وبسایت ما بار گذاری و گشوده گردد . براین اساس ارتقاء سرعت تارنما میتواند نرخ سوراخ وبسایت را کاهش بدهد . ولی می بایست بدانیم که گوگل هم وب سایت هایی که سرعت بار گذاری شدن بالایی دارا‌هستند را در حاصل بالاتری اکران می دهد .

و همین مساله سرعت تارنما میباشد که سبب میگردد اکثری از وبمسترها ترجیح بدهند که کلیپ ها را در وب سایت های مانند یوتیوپ یا این که آپارات منتشر نمایند زیرا مطمئن می باشند که‌این پلتفرم ها برای نشر ویدیو باصرفه گردیده اند و مشخصا از سرعت بالایی برخوردارند .


فراگیری ارتقاء سرعت وبسایت
به چه شکل در PageSpeed Insights گوگل امتیاز ۱۰۰% در سرعت وبسایت بگیریم ؟ (راهنمای تخصصی ارتقاء نرخ تبدیل )

طریق 9 بهینه سازی محتوای ویدیویی – استعمال از کپشن نویسی مطلوب برای محتوای ویدئویی
کپشن ها یا این که به طور دیگر پانوشت هایی که برای محتوای ویدئویی می نویسید خیر صرفا میتواند دسترسی بازدید کننده به ویدیو ها را بهبود دهد میتواند سبب به بهبود بهینه سازی وب سایت هم گردد . و مشخصا دسترسی عالی و شل خیس میتواند بازدید کننده تارنما و ترافیک وب سایت شما‌را بالا پیروزشود .


بهینه سازی محتوای ویدیویی و کپشن نویسی
ضمن این، کپشن ها یا این که پانوشت ها به استفاده کننده یاری میکند که در صورتیکه ناچار میباشد کلیپ را در وضعیت خاموش ببیند میتواند درباره ی اطلاعاتی که در کلیپ به وی نمایش داده میشود تماما مطلع باشد و حتی سکوت هم متوجه گردد در‌این کلیپ به وی چه چیزی گفته می‌شود . به طبع این مساله سبب ارتقا تعامل کاربر با کلیپ و در سود ارتقا بازه مجال حضور وی در برگه می گردد . تمامی این مورد ها یک سیگنال های مثبت و بهتر در امر وب سایت شما می‌باشند که به موتورهای کاوش ارسال می‌شود


برچسب: دوره آموزش سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۱۷:۴۰ توسط:سید محمدرضا گلستان موضوع: نظرات (0)