بهترین آموزش سئو بهترین آموزش سئو .

بهترین آموزش سئو

تفاوت سئو و تبلیغات در گوگل (Google Ads) چیست؟

شما می توانید با پرداخت هزینه به گوگل لینک و پیوند وب سایت خویش را در صفحه های جستجوی گوگل اکران دهید و به ازای هر توشه کلیک مبلغ مشخصی به گوگل پرداخت نمایید. با بالا رفتن تعداد کلیک‌ها و اتمام اعتبار اکانت این فرآیند متوقف گردد. با ارتقاء تعداد عده ای که قصد اکران پیوند سایتشان برای یک واژه و کلمه یکسان را دارا هستند بها هر کلیک ارتقا خواهد یافت که سود آن ارتقاء بها مبلغ پرداختی شما به گوگل خواهد بود. در واقع هزینه به ازای هر کلیک در تبلیغات گوگل، بصورت مزایده‌ای معین میشود.

آموزش سئو

دوره آموزش سئو

آکادمی رایا پارس

بطور کلی با مقایسه بهینه سازی و تبلیغات در گوگل (گوگل ادز) می‌اقتدار مزایای ذیل را برای بهینه سازی اسم موفقیت:

ترافیک در seo بدون‌پول میباشد: با سپرده گذاری روی seo و استحصال سکو، شما بابت هر کلیک مستلزم پرداخت هزینه به گوگل نیستید. در واقع رده شما متعلق به تعداد کلیک و تعدا د اشخاص بازدیدکننده وجود ندارد.
ترافیک ناشی از seo دائمی میباشد: برخلاف تبلیغات در گوگل، ترافیک ناشی از بهینه سازی دائمی و یکنواخت میباشد. در تبلیغات کلیکی با اتمام شارژ اکانت گوگل ادز، اکران تارنما در ورقه حاصل کاوش را متوقف می‌گردد. با سپرده گذاری در seo و دستیابی جایگاه بالا، ترافیک وب سایت همیشگی خواهد بود و در هنگام توقف سرمایه‌گذاری روی سئوسایت سکو وبسایت تغییرات ناگهانی نخواهد داشت.

از سایر مزایای بهینه سازی در مقایسه با پست الکترونیک مارکتینگ و کانال‌های اجتماعی این میباشد که قابلیت و امکان تولید ترافیک دائمی در بقیه نحوه‌های دیجیتال مارکتینگ نظیر آدرس اینترنتی مارکتینگ و بازاریابی کانال‌های اجتماعی نیست. بعنوان نمونه در یک کمپین تبلیغاتی آدرس اینترنتی مارکتینگ، بعداز ارسال پست الکترونیک‌های تبلیغاتی، ارتقا‌ در ترافیک تارنما ساخت می شود که در غایت و بعد از نقطه نهایی کمپین تبلیغاتی مربوطه این پیک‌ها از در میان می‌رود.
اکثری از یوزرها تمایلی به کلیک روی لینک و پیوند‌های تبلیغاتی در گوگل ندارند: لینک و پیوند‌های تبلیغاتی در برگه حاصل جستجوی گوگل، با نشانه (Ad) در معنای تبلیغات مشخص و معلوم گردیده‌اند. پژوهش ها آرم داده بخش اعظمی از یوزرها تمایلی به کلیک روی لینک و پیوند‌های تبلیغاتی ندارند و با در نظر نگرفتن لینک و پیوند‌های تبلیغاتی به سراغ نتیجه ها آینده میروند.


برچسب: آموزش سئو، دوره آموزش سئو، آکادمی رایا پارس،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۳۳:۱۸ توسط:سید محمدرضا گلستان موضوع: نظرات (0)