بهترین آموزش سئو بهترین آموزش سئو .

بهترین آموزش سئو

لینک بیلدینگ در الگوریتم پنگوئن 4.0 گوگل


بعداز دو سال، الگوریتم پنگوئن گوگل بالاخره به روزرسانی شد. الگوریتم پنگوئن گوگل ورژن 4.0، به دوره آموزش سئو طور لحظه ای (Real-Time) فعالیت می نماید. گوگل داعیه نموده است که‌این واپسین آپ تو دیت رسانی از الگوریتم پنگوئن میباشد و از این پس، الگوریتم پنگوئن تحت عنوان بخشی از هسته مرکزی الگوریتم سکو بندی گوگل، در زمان خزش و ایندکس کردن وبسایت ها به پردازش داده ها می‌پردازد.

به دنبال میخواهیم بدین زمینه بپردازیم که به هیچ وجهً الگوریتم پنگوئن چه خصوصیت هایی دارااست و آپ تو دیت رسانی های نو آن، چه تاثیری بر روی دنیای بهینه سازی و در مجموع دیجیتال مارکتینگ خواهد داشت.

اعلامیه های الگوریتم پنگوئن ورژن 4.0
در طی چندین هفتۀ اخیر، شاهد تغییرات و نوسانات بخش اعظمی در حاصل جستجوی گوگل بودیم. به روزرسانی که بیشتر اشخاص آن را حدس کرده بودند، بالاخره اجرا شد و گوگل در غایت اظهار‌کرد پنگوئن ورژن 4.0 دو خصوصیت کلیدی داراست:

الگوریتم تازه پنگوئن به طور لحظه ای (Real-Time) شغل می نماید. این حقیقتاً خبر نیکی میباشد. اشخاص متعددی می‌باشند که برای بهینه سازی بی چگونگی خویش، مخارج گزافی صرف کرده اند و حتی بعداز حذف کلیه بک پیوند های اسپمی شان، گشوده هم سایتشان به وضعیت اولیه برنگشته میباشد. حتماً منزل ای که بر روی ویرانه ها سازه گردیده باشد، مقاومت چندانی ندارد. این مورد در موضوع seo نیز درستی می نماید. کسانی هم که سئوی وب سایت خویش را بر روی لینک و پیوند بیلدینگ بی چگونگی سازه کرده اند نباید انتظار داشته باشند که در سکو های بالای نتیجه ها کاوش قرار داشته باشند. حذف پیوند های بی چگونگی، مطمئناً آنان را به شرایط اساسی خویش بر نمی گرداند. با این هم اکنون، به حیث می‌رسد استخراج و کارهایی اکثری وجود دارا هستند که به جهت الگوریتم پنگوئن با محدودیت های شدیدی مواجه بوده اند. آپ دیت رسانی نو الگوریتم پنگوئن برای اینگونه استحصال و کارهایی، موقعیت جدیدی را به وجود خواهد آورد.
به گفته گوگل، این ورژن از الگوریتم پنگوئن از ورژن قبلی با جزییات بیشتر (Granular) میباشد: این خصوصیت به توضیح بیشتری نیاز دارااست. در قبل به لحاظ می رسید، الگوریتم پنگوئن ورژن 2.0، پنالتی های مربوط به کلمه ها کلیدی و درجه کاغذ را بیشتر از ورژن 1.0 آن جاری ساختن می‌کرد. با این حالا، در چندین سال اخیر شاهد بسط های متعددی در‌این حوزه بوده ایم و احتمالاً گوگل مانند قبلی فقط به فرایند لینک و پیوند بیلدینگ عنایت نمی دهد و کل لینک و پیوند ها را آیتم پژوهش قرار میدهد. فقط مجال میباشد که معین می نماید این دقیقتر شدن الگوریتم پنگوئن گوگل به چه معناست، البته به لحاظ می‌رسد برای عده ای که می‌خواهند از روش seo کلاه سپید سکو وبسایت خویش را ارتقاء دهند، خبر خیر و خوبی باشد.
همینطور، می بایست روءیت کرد که‌این دو خصوصیت چه‌طور می‌توانند خویش را با 200 فاکتور درجه بندی وب سایت در گوگل هم خوانی و هماهنگ نمایند. اکنون، هر دو الگوریتم پاندا و پنگوئن در هسته اساسی الگوریتم سکو بندی گوگل ترکیب گردیده اند (ولی پاندا به طور Real Time کار نمی نماید). به این ترتیب این قابلیت وجود دارااست که در آجل قیمت هریک از این فاکتورهای سکو بندی تغییر تحول نماید.

نکتۀ دیگری که بیشتر برای seo کاران دیدنی دقت خواهد بود این میباشد که دیگر اعلان های آپ دیت رسانی برای الگوریتم پنگوئن وجود نخواهد داشت. الگوریتم پنگوئن اکنون، هم زمان با خزیدن گوگل در تارنما ها، به صورت مداوم آپ تو دیت رسانی میگردد، براین اساس تغییرات کوچکی که در‌این سیستم ساخت‌و‌ساز می گردد، دیگر به اگاهی مردم نخواهد رسید. اینجانب به شخصه بر این باورم که اینگونه چیزی می‌تواند خبر خیر باشد چون متخصصان seo میتوانند به آسانی بر روی ایفا کار های بهتر بازاریابی تمرکز نمایند و دیگر نگران آپ دیت رسانی های گوگل و جاری ساختن جریمه ها نباشند.


برچسب: دوره آموزش سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۵:۱۷ توسط:سید محمدرضا گلستان موضوع: نظرات (0)