تاریخچه گوگل پاندا
گوگل پاندا تغییری اصلی در الگوریتم درجه بندی میباشد که برای نخستین دفعه در فوریه سال ۲۰۱۱ منتشر شد. ناونیت پاندا (Navneet Panda) از مهندسان گوگل بود دوره آموزش سئو که حالت را برای گسترش و فعال سازی الگوریتم پاندا آماده کرد.
در سال ۲۰۱۰، کم شدن چگونگی نتیجه ها کاوش گوگل و ارتقا مداوم مزرعههای محتوا، گلایههای متعددی را برای تارنما گوگل ساخت. آمیت سینگال (Amit Singhal) چندی سپس در سخنرانی اش در روی داد TEDاعلام کرد که بهروزرسانی الگوریتم کافئین (Caffeine) در آخرها سال ۲۰۰۹ که موجب ارتقا سرعت گوگل آکادمی رایا پارس و بضاعت و توان آن در تسریع ایندکس مطالب گردیده بود، بعضا محتواهای بیچگونگی را هم با برچسب ناخوشایند ایندکس کرده بود. مت کاتس (Matt Cutts) گفت که محتوا، قضیه جدیدی بود که درین مجال مطرح شد. تارنما ReadWriteWeb در این زمینه مینویسد: تا نقطه نهایی سال ۲۰۰۹، دو نوع مزرعه محتوا وجود داشت: Demand Media (eHow infamy) و Answers.com. این وب سایتها مبتنی بر یک فرمول معمولی فعالیت میکردند، ساخت و ساز محتوای هدفمند برای موتورهای کاوش، بعد وایرال کردن آن بوسیله کانالهای اجتماعی و درآمدزایی زیاد از روش استعمال تبلیغاتی از آن! مزرعه محتوا مانند Demand Media با هزاران فریلنسر تفاهم نامه همیاری منعقد کرده بودند تا درباره موضوعات لبریز سرچ، محتواهای مختلفی ساخت نمایند. بنابراین، what is seo گوگل موضوعاتی را که درین نوع وبسایت ها منتشر می شد، در ابتدا نتیجه ها جستجوی گوگل قرار می اعطا کرد. اولی اثر گوگل پاندا، افت سکو وب سایتهایی بود که وسعت متعددی تبلیغات داشتند. گوگل پاندا، چگونگی وب سایت ها را بر پایه ی نوع خلق و خوی یوزرها محاسبه مینماید. از جمله، وقتی که یک وبسایت مقاله مفیدی را عرضه مینماید، سکوی بالای بازدید وب سایت نشانه می دهد که چگونگی محتوا مناسب میباشد، بنابراین گوگل مشاهده کرد بهتری به مطالب وبسایت شما پیدا مینماید و مرتبه تارنما را ارتقاء می دهد.
برچسب: دوره آموزش سئو،