بهترين آموزش سئو بهترين آموزش سئو .

بهترين آموزش سئو

توليد مداوم و با كيفيت محتوا

سكو بندي عالي در گوگل نياز به وسعت متعددي از محتواي مرتبط دارااست كه با مقصود كاوش همخواني داشته باشد و اطلاعاتي را كه مخاطب در جستجوي آن بود تحويل دهد.

در شرايطي كه محتواي بلاگ شما معدود باشد و به ديده مخاطبان نرسد، دوره آموزش سئو شما احتمالاً بايستي محتواي بيشتري براي مخاطبان خويش فراهم نمائيد، و همينطور محتواي پيشين خويش را بازنگري فرمائيد و محتواي فعلي خويش را آپ ديت نماييد تا محتواي شما آپ ديت باشد.

پوسته بندي محتوا را منزه فرمائيد.
در جستجوي صوتي و متني، نتيجه ها كاوش به شدت به سمت سوالهاي بدون نقص گرديده به وسيله شما بستگي دارااست خير لغت ها كليدي كبير، چون اشخاص در موتور هاي جست و جو به‌دنبال جواب هاي خاص سوالهاي خويش مي‌باشند.

براي رفع اين نياز، بايستي بدانيد آكادمي رايا پارس كه مخاطبان شما چه سوالاتي در ذهن دارا هستند و پيرو چه پاسخي مي باشند. از آن جا، شما مي بايست صريحاً پرسش و همينطور جواب آن سوال هاي را در محتواي خويش بنويسيد.

در‌اين قسمت از استراتژي بهينه سازي با اجرا اين فعاليت به Google ياري مي گردد تا محتواي شما‌را با سوالهاي خاص كاوش گرديده بوسيله مخاطبان شما مطابقت و همخواني دهد.

تعداد كلمه ها كليدي بسيار اساسي مي باشند.
همانطور كه ميدانيم كلمه و واژه هاي كليدي در هم اكنون گسترش مي باشند. تا قبل از اين، اكثر كلمه ها كليدي با كارايي بهتر مشمول لغت ها بسيار مقداري و اصطلاحات بسيار كبير بودند.

امروزه لغات كليدي برنده بيشتر مشابه به جمله‌ها بدون نقص مي‌باشند. بيشتر اين تغيير‌و تحول را مي قدرت ناشي از ظهور فناوري جستجوي صوتي دانست كه با آن يوزرها ميتوانند هر سوالي را در الكساي (دستيار صوتي) خويش بگويند و در پهنا يكسري ثانيه جواب دهند.

اصطلاحات Head كلمه ها كليدي كبير تري مي باشند كه به صورت بدون واسطه با بيزنس شما مرتبط مي‌باشند، ولي به جهت گستردگي ممكن ميباشد سكو بندي آنها دشوارتر باشد. what is seo مثلا در صورتي شما دكان پوسته وردپرسي داريد وردپرس شايسته ترين واژه و كلمه در اين مورد ميباشد.

LSI عبارات كليدي كبير و دم بلند مي‌باشند كه معمولاً مشابه جمله‌ها بي نقص مي باشند. اين اصطلاحات LSI بايستي دربرگيرنده اصطلاح head باشند و مرتبط با آنان باشد، ولي مرتبه بندي آنها خاص خيس و سهل وآسان خيس ميباشد.

غرض خريدار را شناسايي كرده و بگذاريد تا شما‌را ارشاد نمايد.
درين بخش از استراتژي seo، فهم غرض جست و جويبار يوزرها شما در موتور هاي جست و جو كاري بسيار اساسي ميباشد. معين كردن غرض جستجوي صورت گرفته به وسيله اشخاص به شما ياري متعددي مي نمايد تا بتوانيد واژه و كلمه كليدي مطلوب را براي يوزرها خويش ارايه دهيد. اين لغت ها مشتمل بر عباراتي ميباشد كه آنان در جست و جو خويش به كار گيري مي نمايند، يوزرها شما چه اطلاعاتي نياز دارا هستند يا اين كه به جواب چه سوالاتي نياز دارا هستند كه جواب داده شوند و چه عواملي آنان‌را در سايت شما نگه مي‌دارد.

يقين نتيجه ها فرمائيد كه مخاطبان شما ممكن ميباشد اصطلاحات متفاوتي از آن چه كه شما تحت عنوان كليد كلمه به كارگيري ميكنيد به كارگيري نمايند. به خصوص در شرايطي كه آنها شعور صحت از اصطلاحات صنعتي و فني نداشته باشند و يا اين كه هيچ شناخت از شما، توليدها و سرويس ها شما نداشته باشد و نخسين بار ميباشد كه به وب سايت شما مراجعه مي نمايند ، عدم تكوين محتواي شما مبتني بر نيازهاي آنها ، شانس شما براي استحصال درجه فراتر در Google را از در بين مي‌برد.

براي مطابقت و همخواني حقيقي وواقعي با نياز خريدار، مي بايست طرز كاوش آنها‌را ادراك فرمائيد و با آن‌ها سازگار گرديد.


برچسب: دوره آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۵۲:۴۶ توسط:سيد محمدرضا گلستان موضوع: نظرات (0)

پيوندهاي داخلي nofollow را برطرف كنيد

پيوندهاي نوفالو پيوندهايي با برچسب rel = “nofollow” مي‌باشند. دوره آموزش سئو آنان از جابجايي PageRank به URL مقصد پرهيز مي نمايند. Google همينطور پيوندهاي nofollow را crawl نمي نمايد.

آنچه گوگل دراين باره ميگويد:

در اصلً، به كار گيري از nofollow منجر مي‌گردد كه ما پيوندهاي مقصود را از نمودار كلي اينترنت خويش حذف كنيم. با اين حالا، درصورتي كه بقيه تارنما ها فارغ از به كار گيري از nofollow به آن‌ها لينك دهند، يا اين كه در حالتي‌كه URL ها از روش نقشه تارنما به Google ارسال شوند، ممكن ميباشد صفحه ها متبوع همچنان در فهرست ما ظواهر شوند.

به صورت خلاصه، براي ايندكس وب سايت در گوگل بايستي اعتقاد نتيجه ها فرماييد كه كل پيوند هاي داخلي به صفحه ها قابل ايندكس شدن دنبال ميگردند.

براي اين شغل، از ابزار Ahrefs ’Site Audit براي جستجوي وبسايت خويش به كارگيري نماييد. گزارش ارتباطات را براي صفحه ها قابل ايندكس شدن با خطاهاي “Page has nofollow incoming internal links only” تحقيق فرمائيد.

با فرض اينكه ميخواهيد Google كاغذ را ايندكس نمايد، برچسب nofollow را از اين پيوندهاي داخلي حذف فرماييد. در غير اين شكل، يا اين كه برگه را حذف فرماييد يا اين كه آن را noindex نماييد.

7) پيوندهاي داخلي “كاركشته” اضافه نماييد.
گوگل با جستجوي سايت شما محتواي نو را كشف مي نمايد. در صورتي‌كه از لينك و پيوند داخلي با ورقه متبوع غافل گرديد، ممكن ميباشد آنان نتوانند آن را پيدا نمايند.

يك چاره راحت براي حل اين نقص‌ و ايندكس وب سايت در گوگل اضافه كردن پيوندهاي داخلي به ورقه ميباشد. اين شغل را مي‌توانيد از روش هر شيت اينترنت ديگري كه Google مي‌تواند crawl و ايندكس نمايد، آكادمي رايا پارس اجرا دهيد. با اين درحال حاضر، در صورتيكه مي‌خواهيد Google هرچه سريع خيس شيت را فهرست نمايد، منطقي ميباشد كه‌اين عمل را از يكي صفحه ها “كار كشته” خويش جاري ساختن دهيد.

چرا؟ چون Google احتمالاً سريع خيس از صفحه ها با عنايت كمتر اينگونه صفحاتي را بازيابي مي نمايد.

براي ايفا اين فعاليت، به Explorer تارنما Ahrefs برويد، دامنه خويش را وارد فرماييد، آن‌گاه از گزارش شايسته ترين ارتباطات بازديد نمائيد.

اين نماد مي‌دهد كه كليه صفحه ها تارنما شما بر پايه ي درجه بندي URL (UR) تر و تميز گرديده اند. به عبارت ديگر، آغاز معتبرترين صفحه ها را علامت مي‌دهد.

اين ليست را معدود فرمائيد و درپي صفحه ها مربوطه بگرديد تا از آنجا پيوندهاي داخلي به كاغذ متبوع اضافه فرماييد.

بعد از آن گوگل وهله آن‌گاه كه مجدد شيت را بازگرداند، آن لينك را مشاهده و دنبال خواهد كرد.

نكته ماهر

برگه اي را كه لينك داخلي را از آن اضافه نموده ايد، what is seo در ابزار رسيدگي URL Google جايگذاري فرمائيد. دكمه ” Request indexing” را بزنيد تا به Google اگاهي دهيد كه چيزي در برگه عوض شده ميباشد و آنان بايستي در اسرع وقت مجدد آن را بازيابي نمايند. اين ممكن ميباشد فرآيند كشف لينك داخلي و در فيض ورقه موردنظر براي ايندكس شما‌را تسريع نمايد.

8) مطمئن گرديد كه كاغذ گران بها و منحصر ميباشد.
بعيد ميباشد گوگل صفحه هاي كيفيت خوب زير را ايندكس نمايد، چون براي كاربرانش هيچ ارزشي ندارند. اين ها مواقعي ميباشد كه جان مولر گوگل درباره ي فهرست بندي در سال 2018 اعلام كرد:

ما هيچوقت همگي URL هاي شناخته گرديده را ايندكس نميكنيم، اين تماما طبيعي ميباشد. اينجانب مي‌خواهم به ساخت‌و‌ساز وب سايت بهتر و الهام قسمت بپردازم، بعد از آن همگي چيز معمولاً عالي پيش مي رود.

وي اشاره مي نمايد كه براي ايندكس تارنما در گوگل ، موردنياز ميباشد ورقه شما “خوب و الهام قسمت” باشد.

در صورتي‌كه مفاد فني موجب ايندكس نشدن كاغذ شماست، كمبود قيمت قادر است تقصيركار باشد. بها اين ميباشد كه شيت را با نگاهي جديد مرور نمائيد و از خويش بپرسيد: آيا اين برگه حقيقتا نفيس ميباشد؟ آيا در حالتي كه يك استفاده كننده از حاصل كاوش بر روي آن كليك نمايد، آيا درين كاغذ قيمت پيدا مي نمايد؟

چنانچه جواب به هركدام از اين سوال هاي منفي ميباشد، پس بايستي محتواي خويش را بهبود ببخشيد.

 

9) حذف صفحه ها كيفيت عالي تحت (براي seo “crawl budget“)
وجود بيش تر از حد زياد صفحه ها بي چگونگي در تارنما شما تنها سبب هدر رفتن crawl budget ميگردد.

آنچه گوگل دراين باره ميگويد:

اتلاف منابع سرور در [صفحه ها معدود بها] كار crawl را از صفحاتي كه حقيقتاً دارنده قيمت ميباشند تخليه مي نمايد، كه ممكن ميباشد منجر تاني قابل توجهي در كشف محتواي بهتر در يك وبسايت گردد.

تصور كنيد مانند معلمي كه مقاله‌ها را سكو بندي مي نمايد، يكي اين مطالب مرتبط با شماست. در صورتي‌كه آن ها ده نوشته‌ي علمي براي نمره دادن داشته باشند، خيلي سريع به نوشته‌علمي شما مي رسند. چنانچه صد تا داشته باشند، مقداري بيشتر ارتفاع مي‌كشد. در‌صورتي‌كه هزاران نفر داشته باشند، وسعت عمل آنان بسيار زياد ميباشد و ممكن ميباشد هيچ گاه در رتبه بندي نوشته ي علمي شما قرار نگيرند.

Google اعلام نموده است كه crawl budget موضوعي وجود ندارد كه بيشتر ناشران نگران باشند” ، و “در حالتي‌كه سايتي كمتر از تعدادي هزار URL داشته باشد، بيشتر زمان ها به صورت كارآمد crawl ميشود”.

هنوز هم، حذف صفحه هاي باكيفيت تحت از سايت خويش هيچوقت چيز بدي وجود ندارد. اين تنها قادر است در ميزان دارايي خزش تأثير مثبت داشته باشد.

10) بك لينك و پيوند با كيفيت خوب بسازيد.
بك پيوند ها به گوگل ميگويند كه يك كاغذ اينترنت اصلي ميباشد. در صورتي كسي در درحال حاضر لينك و پيوند دادن به آن ميباشد، پس بايستي بها داشته باشد. اينها صفحاتي مي‌باشند كه گوگل مي‌خواهد آن‌ها را ايندكس نمايد.

براي شفافيت بدون نقص، گوگل صرفا صفحه هاي اينترنت را با بك پيوند ايندكس نمي نمايد. صفحه هاي ايندكس گرديده متعددي وجود دارااست كه سواي بك لينك و پيوند ميباشند. با اين درحال حاضر، Google صفحه هاي دارنده پيوندهاي باكيفيت را كه از التفات بيشتري منتفع اند، به احتمال زياد سريع خيس از آنهايي كه فاقد آن مي باشند، crawl مي نمايد. كه سبب به سريع خيس ايندكس شدن مي‌گردد.

indexing ≠ ranking

ايندكس وب سايت در گوگل يا اين كه شيت اينترنت در گوگل به معناي جايگاه بندي يا اين كه بازديد وجود ندارد.

آن‌ها دو چيز گوناگون مي‌باشند.

ايندكس شدن به معناي دور انديشي گوگل از تارنما شما ميباشد. اين به آن معني وجود ندارد كه آن‌ها ميخواهند آن را براي هرگونه پرسش مرتبط و نفيس درجه بندي نمايند.

اينجاست كه بهينه سازي ارائه ميگردد، به معناي هنر seo صفحه ها اينترنت شما براي مرتبه بندي براي سوال هاي خاص.

به صورت خلاصه، بهينه سازي مشمول موردها پايين ميباشد:

يافتن آنچه مشتريان شما در جستجوي آن مي باشند.
توليد محتوا پيرامون آن موضوعات
seo آن صفحه هاي براي لغت ها كليدي متبوع شما
ايجاد كرد بك پيوند
بازنشر منظم محتوا براي “مدام سبز” نگه داشتن آن


برچسب: دوره آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۵۵:۳۲ توسط:سيد محمدرضا گلستان موضوع: نظرات (0)

محتواي فصلي و يا حساس به زمان در مقابل محتواي هميشه سبز

تا به اينجاي عمل احتمالاً متوجه تفاوت اين دو نوع محتوا گرديده ايد. دوره آموزش سئو محتواي فصلي معمولاً مرتبط با داده ها آپ تو ديت ميباشد و تنها در برخي از مجال هاي سال اشاعه دارااست. اين مطالب در صنايعي كه به صورت مداوم در اكنون تغيير‌و تحول مي باشند كاربردي مي‌باشند، مانند حرفه آوري و مد رسانه هاي خبري، يا اين كه مارك هايي كه معمولاً اين نوع كار ها را دارا‌هستند. محتواي فصلي به 2 تيم تقسيم ميگردد:

بر پايه ي فرصت (فصول خاصي مانند فصل زمستان و فصل تابستان، فرصت هايي كه سالانه تكرار مي‌شود)
بر پايه ي روي داد (جشن سال نو ميلادي، عيد باستاني، روز زن، روز مامان، كنسرت و حتي فيلم، اگرچه در غايت سبز مي‌شوند ولي با سپري شد مجال ترافيك خويش را از دست ميدهند).
برخي تيم سوم را اضافه مي نمايند، كه تحت عنوان محتواي موضوعي شناخته ميشود. با اين حالا، گفته ميشود كه بازاريابي محتواي فصلي دربرگيرنده تيم ديگري ميباشد كه تحت عنوان محتواي فصلي بر پايه ي تعطيلات شناخته ميشود. آكادمي رايا پارس تايپ كردن محتواي فصلي قادر است به فايده مارك شما باشد و اين پيام را به كاربر مي‌دهد كه شما به واپسين آپديت رساني ها التفات مي دهيد و دوست داريد آپ تو ديت باشيد. اين عشق و علاقه اخيرا و داده ها توسعه يافته را نشانه ميدهد.

چنين مخاطبان شما آغاز به پشت گرمي مي نمايند و همينطور مشتري بامسئوليت شما مي گردند. محتواي موضوعي آرم ميدهد كه شما ميخواهيد در موضع خويش مخاطبان خويش را در سكو اوليه قرار دهيد. what is seo شما به آنچه در آن لحظه لازم ميباشد التفات مي دهيد. محتواي موضوعي مي‌تواند نيازها و علايق خوانند‌گان را به راحتي برآورده نمايد.

در مقابل محتواي مدام سبز هميشگي ميباشد و يوزرها براي برهه زماني وقتگير به آن عشق خواهند داشت. اين نوع محتوا در اصلً براي فراگيري مخاطبان ايجاد شده است. هيچ وقت از مد نمي افتد چون عموم مدام بدين نوع مطالب نياز خواهند داشت. مطالعات موردي، نظارت توليدها، راهنماها، ليست ها، نكات اصلي حول يك قضيه، فراگيري ها، پادكست ها همگي اينها مثال هايي از محتواي مدام سبز ميباشند.

محتواي سبز مغاير محتواي فصلي براي محافظت سودمندي خويش به‌تدريج نياز به روزرساني ها خواهد داشت و اين قضيه قادر است به كاهش مخارج مرتبط با ايجاد محتواي نو و … ياري دهد. توليد محتواي مدام سبز ممكن ميباشد يه خرده دشوار خيس از محتواي فصلي باشد. در مقايسه با محتواي فصلي، كه مهم‌ترين نكته در امر آن مجال و همگام سازي ميباشد، در محتواي مدام سبز چگونگي بسيار اساسي ميباشد.

در شرايط كلي شما براي توفيق و جذب عشق و علاقه يوزرها مي بايست هر دو نوع ابن محتوا ها را به كارگيري نماييد. تجارت ها مي‌توانند از تركيب كردن محتواي مدام سبز با پست ها و صفحه ها فصلي و يا اين كه حساس به مجال خويش از مزاياي آن برخوردار شوند. فهم تفاوت در بين محتوايي كه مدام سبز و فصلي و حساس به مجال، به شما ياري مي نمايد تا استراتژي محتواي خويش را به سطح به طور كامل جديدي برسانيد. حالا بياييد ببينيم كه چرا محتواي مدام سبز يك ابزار حاذق بازاريابي ميباشد و چرا هيچ وقت نمي قدرت آن را با استراتژي هاي ديگر جايگزين كرد.


برچسب: دوره آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۹:۱۶ توسط:سيد محمدرضا گلستان موضوع: نظرات (0)

آموزش كابردي سئو صفحه محصول در سايت

امروزه اكثر وقت ها مشاغل پيرو ارتقا ترافيك ارگانيك خويش مي‌باشند دوره آموزش سئو چون منجر مي گردد كه بيزنس شما در زمان ي هنگامي كوتاهي رويش و پيشرفت پيدا نمايد و درصد فروش محصولاتتان فراتر برود. اگرچه جاري ساختن دادن اين فعاليت مقداري غامض ميباشد، البته يك نكته اي كه وجود دارااست اين ميباشد كه براي اخذ ترافيك ارگانيك فراتر شما بايستي واحد سنجش كارايي خويش را براي بازاريابي از روش محتوا ارتقا دهيد. براي ساخت‌و‌ساز محتواي كيفيت بالا شما مي بايست seo ورقه متاع را نيز در لحاظ بگيريد و كمپاني هايي كه‌اين اصل را فهم مي نمايند ، شانس بسيار بيشتري براي رويش ترافيك وب سايت خويش در مقياس بالا دارا‌هستند. در واقع seo كردن ورقه ي محصول ها نيز همچون صفحه ها ديگر اثر بسزايي بر جذب كاربر و بازديدكننده بيشتر دارااست. ما درين نوشته‌ي علمي به شما خوا‌هيم اعلام‌كرد كه به چه شكل مي اقتدار با به كار گيري از seo توليدها و با طي كردن صرفا 5 مرحله به راحتي فروش وب سايت خويش را ارتقاء دهيد.

بهينه سازي شيت متاع به چه معناست؟
بهينه سازي برگه جنس به معناي بسط يك كالا با پيش گويي seo ميباشد. آكادمي رايا پارس بهينه سازي كردن توليد ها مي بايست نصيب بسيار مهمي از استراتژي كلي شما باشد و شما مي بايست با حدس غرض مخاطب صفحه هاي فرآورده خويش را تا حد ممكن با صرفه فرمائيد. پيش از اين در زمينه‌ي بهينه سازي صفحه هاي مجموعه بندي و يا اين كه seo كتگوري سخن كرده بوديم ولي در‌اين نوشته‌علمي مشخصا در امر محصول ها حرف مي كنيم. شما براي ساخت و ساز محصولاتي كه seo در آنان وجود داراست ، مي بايست محتواي مفيدي را به طور الهام قسمت ايجاد فرماييد. در مجموع، محصول ها مي‌توانند “بسته” يا اين كه “گشوده” ​​باشند.

توليدها بسته ، آن تيم از محصولاتي ميباشند كه تجربيات كاربري استفاده كننده را بسته نگه مي دارا‌هستند و محصول ها گشوده به يوزرها اين قابليت را مي‌دهند تا پيش از نام نويسي بخشي از بها جنس را تجربيات نمايند. ولي بي شك همگي توليد ها نمي توانند بخشي از قيمت خويش را قبل از خريد نشانه دهند.

براي مثال Calendly ، يك نرم‌افزار موثر مدير فرصت ميباشد ، what is seo ولي هيچ راهي اثر گذار براي قرار دادن بخشي از بها مهم متاع در موتورهاي كاوش نيست. در صورتي‌كه Calendly ترافيك ارگانيك از سمت جستجوگرها را مي‌خواهد ، موردنياز ميباشد كه خويش محتوايي كيفيت بالا را ساخت نمايد تا ترافيك ارگانيك بيشتر به وب لاگ آنان بيايد.

در واقع Calendly مانند بخش اعظمي از تجارت هاي ديگر كه نمي توانند بها توليدها خويش را قبل از خريد مخاطب به آن‌ها آرم دهند مورد نياز ميباشد كه ترافيك ارگانيك خويش را از روش بلاگ خويش ارتقاء دهند.

نمونه ديگر براي اين قضيه Canva ميباشد. اين مارك نيز با تشكيل داد محتواي موثر، جستجوگرها را ترغيب مي نمايد تا يوزرها را با الگوها و راهنماهايي متفاوت به سمت اينترنت سايتشان هدايت نمايند و با بهينه سازي برگه مال اشخاص را فقط با يك كليك به طور بي واسطه به شيت ي مرتبط با فرآورده مي فرستند.


برچسب: دوره آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۲:۰۲ توسط:سيد محمدرضا گلستان موضوع: نظرات (0)

نرخ كليك ارگانيك چه مزايايي دارد؟

همان طور كه در صدر نيز گفته شد نرخ كليك ارگانيك در وضعيت كلي مرتبه كاغذ شما‌را بهبود مي‌بخشد و خير صرفا مهمترين چيز در AdWords ميباشد، بلكه براي بقيه شبكه هاي بازاريابي نيز بسيار اساسي ميباشد. دوره آموزش سئو اين مورد ها مشتمل بر جستجوي ارگانيك، CRO ، رسانه هاي اجتماعي و بازاريابي از روش نشاني اينترنتي ميباشد. در اينجا پنج مزيت شگفت آور داشتن CTR شايان توجه در آحاد شبكه هاي بازاريابي بيان شده ميباشد:

سهم تبليغات بسيار فراتر
از داشتن CTR بالا تخفيف متعددي مي‌گيريد. آكادمي رايا پارس يعني هزينه كمتري براي هر كليك؛ كه با عده شدن كليك ها بسيار چشمگير ميگردد. اين فرمان خير صرفا در خصوص تبليغات كاوش، بلكه در آحاد مختصات گوگل صحت مي نمايد، خواه در زمينه‌ي Google Display Network يا اين كه Gmail Ads كلام كنيم . البته CTR شايان توجه صرفا CPC را پايين تأثير قرار نمي دهد. اين فرمان همينطور بر ترازو سهم شما تأثير مي‌گذارد. در كانال جستجوي گوگل، هر ارتقا (يا اين كه كاهش) 1 امتيازي، ميتواند تأثير متعددي توفيق بيزنس شما بگذارد.

در صورتيكه بتوانيد امتياز چگونگي خويش را يك امتياز ارتقا دهيد، سهم برداشت شما به صورت ميانگين ​حدود 6 درصد ارتقا مييابد. ارتقا نمره چگونگي شما به اندازه يك امتياز منجر ميشود سهم برداشت شما به صورت ميانگين ​​12 درصد ارتقا يابد!

ارتقا شرايط هاي جستجوي ارگانيك
ما به تازگيً تحقيقاتي را ايفا داده ايم تا پژوهش كنيم كه آيا حصول به معيارهاي تعامل مخاطب بيش تر از حد انتظار باعث به سكو بندي خوب مي گردد يا اين كه نه. الگويي غير قابل شك وترديد مشاهده كرديم:

هر چقدر بهبود نرخ كليك ارگانيك عالي صورت بپذيرد و CTR ارگانيك شما بيشتر خواهد شد، what is seo احتمال حضور شما در وضعيت هاي بالا در حاصل كاوش بيشتر ميباشد. به اين ترتيب در شرايطي‌كه مي‌خواهيد با يك نقطه ترفيع (از جمله از شرايط 5 به شرايط 4) در SERP گوگل باشيد، بايستي CTR ارگانيك خويش را 3 درصد ارتقاء دهيد. در‌حالتي كه مي‌خواهيد مجدد به سمت بالا جنبش نماييد (از جمله، حالت 4 به شرايط 3)، مي بايست CTR خويش را 3 درصد ديگر ارتقاء دهيد.

درصورتي كه صفحه هاي شما كمتر از CTR جستجوي ارگانيك آيتم انتظار باشد، صفحه هاي شما در حالت هاي ارگانيك ذيل SERP ظواهر مي گردند. اصولاً، در‌حالتي كه برگه شما نتواند نرخ كليك آيتم انتظار براي وضعيت معلوم را كم كند، بعيد به لحاظ مي‌رسد كه در حالت هاي 1-5 ظواهر خواهد شد. ميخواهيد صفحه ها شما هرچه بيشتر كليك جستجوي ارگانيك داشته باشند ، صراحت دارد؟ جذب كليك بيشتر به معناي بازديد بيشتر از وب سايت شما ميباشد كه به Google نيز مي‌گويد برگه شما شايسته ترين جواب براي يوزرها ميباشد.

ارتقاء نرخ تبديل
بهبود نرخ كليك ارگانيك ، نرخ تبديل شما‌را نيز ارتقا ميدهد. در صورتيكه ميتوانيد CTR خويش را 2 موازي ارتقا دهيد، نرخ تبديل شما مي بايست 50 درصد ارتقاء يابد. به همين ادله نرخ كليك مهم‌ترين ترازو تبديل ميباشد.

ارتقا نرخ مشاهده و مفتوح كردن آدرس اينترنتي
درحال حاضر بياييد در باب بازاريابي از روش آدرس اينترنتي كلام كنيم. هر روز يك‌سري آدرس اينترنتي اخذ ميكنيد؟ ده ها؟ صدها ؟ البته كليه ي آن‌ها بر روي شما اثر نمي گذارند. در صورتي پست الكترونيك هاي شما CTR بالاتري دارا‌هستند، به احتمال زياد آدرس اينترنتي هاي شما حقيقتاً چشم مي‌شوند، گشوده ميگردند و روي آنها كليك مي‌شود. چنانچه نرخ كليك شما وحشتناك باشد، پست الكترونيك هاي شما انباشته شده و در اسپم قرار مي‌گيرد.


برچسب: دوره آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۳:۰۷ توسط:سيد محمدرضا گلستان موضوع: نظرات (0)

جستجو ناشناس (incognito) در واقع چه كاري انجام مي دهد و تاثير incognito بر سئو چيست؟

يك ورژن اساسي از Google در زمينه ي روش شغل مرور سري وجود دارااست كه شما ميتوانيد آن را جست و جو نماييد و به طور بي نقص استيناف فرمائيد، البته نگران نباشيد دوره آموزش سئو ما نكات كليدي اين نوشته‌ي علمي را براي شما در پايين خلاصه مي‌كنيم.

غرض از شرايط ناشناس، نهفته كردن سوابق شما در مقابل اشخاص ديگري ميباشد كه از دستگاه شبيه شما استعمال مي نمايند.

و به‌اين مفهوم وجود ندارد كه هيچ رد پايي از شما در وب نگذارد.

براي اين كه رد شما در وب معدود خيس خواهد شد، يك اين نام مجاز نمي باشد و TOR، WIFI فارغ از راز هم محلي خويش و احتمالاً يك اسكن از Tails Linux كه بر روي يك ماشين مجازي اعمال مي‌شود، نياز داريد كه مي‌توانيد از ان ها استعمال فرمائيد.

وقتي كه شما با به كار گيري از موقعيت ناشناس جست و جو مي‌كنيد، آكادمي رايا پارس هنوز تعداد متعددي داده ها وجود داراست كه Google و Bing مي‌توانند درباره شما بدانند. اين مفاد عبارتند از:

نشاني IP شما
شرايط مكاني شما.
هر موردي كه در جلسه هاي متعدد در وبسايت هاي گوناگون شما اجرا داديد.
اين بدان معناست كه Google و Bing همچنان مي‌توانند نتيجه ها سفارشي را براساس IP / وضعيت مكاني / غيره به شما نماد دهند.

به همين عامل ميباشد كه زماني متخصصان داراي اسم و رسم بهينه سازي در يك كنفرانس از تمامي ميخواهند جست و جو نمايند و روي يك سود كليك نمايند، ميتوانيد سود فراتر نشانه دهيد.

به دليل آنكه تمامي شما از يك نشاني IP يكساني در يك جاي استعمال ميكنيد و موتور جست و جو فيض خويش را با صد ها جست و جو در قبل شما تهيه مي نمايد و اين فعاليت را براساس داده ها و وضعيت جاي ISP ايفا ميدهد  what is seo و خير با به كار گيري از كوكي هاي ذخيره گرديده مرور گر شما.

اثر incognito بر بهينه سازي
اين ما‌را به اصل پرسش اثر incognito بر seo و كاوش با وضعيت ناشناس سوق مي‌دهد. در حالي كه يك پاسخ بي نقص و ظريف براي آن نيست، بخشي از اين پرسش با مسئله نرخ كليك و درجه بندي سايت شما راز و شغل داراست.

اين مقاله در به عبارتي نوشته‌ي علمي اساسي از سمت گوگل منتشر گرديده است ولي ما خلاصه آن را براي شما اورده ايم: گوگل مي‌گويد در الگوريتم جايگاه بندي ساده نرخ هر كليك بر روي مرتبه بندي سايت ها اثر دارااست خير اين كه چه كسي آن كليك را ايفا ميدهد. خواسته آن‌ها از اين صحبت اين ميباشد كه زماني فردي سازي و سوابق و تمامي اين موردها را از در بين مي‌بريد، آنها از CTR در الگوريتم به كار گيري نمي‌كنند.

اين به آن معنا ميباشد كه نتايجي كه براي شما نشانه مي‌دهد بر حسب سوابق جست و جو و حالت مكاني شما نخواهد بود بلكه صرفا بر پايه ي نرخ كليكي ميباشد كه بر روي پيوند سايت صورت گرفته ميباشد.


برچسب: دوره آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۱۵:۰۳ توسط:سيد محمدرضا گلستان موضوع: نظرات (0)

7 راه براي سئو سايت بجاي استفاده از SSL

در حالتي‌كه كه مطالب آموزشي بهينه سازي و seo وب سايت رو دنبال مي‌كنيد دوره آموزش سئو  چند روز قبل گوگل مطلبي درباره ي به كارگيري از پروتكل HTTPS بجاي HTTP منتشر كرد و درحال حاضر به كار گيري از اين پروتكل را براي وبسايت ها يك مزيت و يك امتياز مثبت در لحاظ مي‌گيرد.

پروتكل امنيتي SSL چيست؟
SSL يا اين كه Secure Socket Layer رويه حلي جهت برقراري پيوندها ايمن در ميان يك خدمت دهنده و يك خدمت گيرنده ميباشد كه بوسيله كمپاني Netscape ارايه شد‌ه‌است. در واقع SSL پروتكلي ميباشد آكادمي رايا پارس كه زير خيس از لايه كاربرد (لايه ۴ از سبك TCP/IP) و فراتر از لايه جابجايي (لايه سوم از سبك TCP/IP) قرار مي‌گيرد. مزيت به كار گيري از اين پروتكل، سود گيري از مورد ها امنيتي درنظرگرفته شده آن براي امن كردن پروتكل هاي غيرامن لايه كاربردي نظير HTTP، LDAP، IMAP و… است كه براساس آن الگوريتم هاي كد گذاري بر روي داده هاي نپخته (plain text) كه قرار ميباشد از يك شبكه ارتباطي غيرامن مثل وب عبور نمايند، اجرا ميشود و سري ماندن اطلاعات را در حين شبكه جابجايي ضمانت مي نمايد.

ما مدام بدنبال رويكرد ها و طريق هاي جديدي كه گوگل معرفي ميكند what is seo هستيم تا با ارتقاء بازديد وبسايت خويش به هدفي كه پيرو آن هستيم برسيم.seo عالي تركيبي سلامت از كليه چيز ميباشد.در واقع شيوه هاي عالي و مطلوب تري بجاي به كارگيري از پروتكل HTTPS وجود داراست كه در‌اين مقاله به آن‌ها اشاره خوا‌هيم كرد

1. نشاني هاي همگام و يكتا صفحه هاي
اين بدان معناست كه آدرسي كه يوزرها مشاهده ميكنند ، آدرسي كه شما در لينك و پيوند داخلي تارنما به كارگيري مي كنيد و لينك و پيوند هايي كه در نقشه وبسايت شما وجود دارا هستند بايستي موازي و يكسان باشند.خطا رايجي كه وجود دارااست اين ميباشد كه ضمن استعمال از پيوند canonical نشاني دوم هنوز هم در نقشه تارنما وجود داراست.در واقع در حالتي كه يك لينك و پيوند بروزرساني شد مابقي آنان نيز آپ تو ديت شوند.


برچسب: دوره آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۵۷:۴۳ توسط:سيد محمدرضا گلستان موضوع: نظرات (0)

آموزش اسپم كردن سايت و كاهش رتبه سايت در گوگل

در صورتيكه دوست داريد الگوريتمهاي موتورهاي كاوش بر روي وب سايت شما اثر منفي نگذارد، دوره آموزش سئو جايگاه وب سايت شما كاهش نيابد و اسپم نشويد نكات زير را اجرا ندهيد !

۱ – مطالب تان را از ديگر سايتها و بلاگ اسكن فرماييد و لينك و پيوند منبع را قرار ندهيد.

۲ – هرطور گرديده پيوند براي تارنما خويش گردآوري نمائيد! تبادل لينك و پيوند فرماييد، لينك و پيوند بخريد، بفروشيد.

۳ – مطالب تكراري در تارنما خويش ايجا نماييد و بگذاريد برچسپها و صفحه هاي تكراري و غيرضروري اينديكس شوند.

۴ – كاغذ اي ساخت‌و‌ساز نماييد كه در آن مملو از لينكهاي داخلي تارنما تان باشد آكادمي رايا پارس يا اين كه در آن يك‌سري هزار برچسپ وجود داشته باشد.

۵ – وبسايت خويش را بيش تر از حد سئو نمائيد.

۶ – براي موتورهاي كاوش وبسايت خويش را ساخت‌و‌ساز فرمائيد، مقاله بنويسيد و يك تارنما غيره طبيعي ساخت و ساز فرمائيد.

۷ – بيش تر از حد در نوشته هاي خويش لغت ها كليدي را پر رنگ فرمائيد، رنگارنگ فرمائيد.

۸ – بيش حد از Meta Keywords به كارگيري نماييد.

۹ – عبارات كليدي را به رنگ پشت موضوع در بياوريد، يا اين كه با CSS پنهان فرماييد.

۱۰- در وب سايت خويش كرم هاي اينترنتي و تورجان قرار دهيد what is seo تا با گشوده شدن وب سايت شما بر روي سيستم مخاطب اجراء خواهد شد.

۱۱ – مطالب تان را بسيار كوتاه بنويسيد.

۱۲ – از هاست هاي اشتراكي كه تعداد وبسايت بر روي آن جاي دارد و اكثر آن اسپم مي باشند به كارگيري نمائيد.

۱۳ – مجال بي صدا بودن وبسايت شما (Down Time) زياد باشد.

۱۴ – بر روي يك متن پيوند (Anchor Text) تمركز نمائيد و تا جايي كه قدرت داريد براي وبسايت خويش با يك متن پيوند گردآوري فرماييد.

۱۵ – بيش تر از حد در تارنما خويش تبليغات بنري قرار دهيد.

۱۶ – كارايي فرماييد به هرشكلي كه گرديده موتورهاي كاوش را فريب دهيد.


برچسب: دوره آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۲۶:۰۹ توسط:سيد محمدرضا گلستان موضوع: نظرات (0)

رپورتاژ آگهي روي فروش چه تاثيري دارد؟

رپورتاژ اطلاع رساني مي كوشد با ارائه توضيحات مطلوب در زمينه ي توليد ها و سرويس ها به معرفي سبد فروش شما پرداخته و آنها‌را تبليغ نمايد. در صورتيكه رپورتاژ خبري از چگونگي قابل قبولي بهره مند باشد دوره آموزش سئو علاوه بر تدبير بخشي به مشتري بر ذهن وي تاثير گذارده و به برندسازي امداد مي‌نمايد.

از‌آنجا‌كه تبليغات سنتي اثرگذاري خويش را به معيار قابل توجهي از دست داده، متكي بودن مشتري به محتواي توليدي بيشتر خواهد بود و مي‌اقتدار انتظار داشت شل‌خيس قصد به خريد بگيرد.

از آن جا كه هنگام درج رپورتاژ تعيين استفاده كننده شل‌خيس خواهد بود آكادمي رايا پارس مي‎اقتدار انتظار داشت استحصال به مشتري و بازار مقصود بي آلايش‌خيس خواهد شد.

مزاياي رپورتاژ اطلاع رساني كدام ميباشد؟
رپورتاژ اطلاع رساني به اخذ پيوند فالو از اينترنت‌وب سايت‌هاي داراي اعتبار باعث ميگردد what is seo و از آنجاكه الگوريتم هاي گوگل به پيوند‌هاي دريافتي از اينترنت‌وب سايت‌هاي مطرح اعتبار بالايي مي دهند، رپورتاژ به بهينه سازي و سئو تارنما شما ياري مي‌نمايد.

برخلاف تبليغات اينترنتي كه اثرگذاري آنها محصور ميباشد، ماندگاري رپورتاژ بالاست و براي مدام در اينترنت‌تارنما‌هاي خبري مطرح باقي خواهند ماند. تكثير خبر‌ها مرتبط با استخراج‌وكار شما در تارنما‌هاي مطرح به شما اعتبار مي‎دهد و به معرفي هر چه بيشتر مارك شما ياري مي‌نمايد. كاربر براي منبع خبر قيمت متعددي قائل ميباشد و هنگامي‌كه از منابع مطرح و قابل استناد داده ها شما‌را اخذ نمايد برايتان اعتبار و قيمت بيشتري قائل شود.


برچسب: دوره آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۲۶:۴۲ توسط:سيد محمدرضا گلستان موضوع: نظرات (0)

چرا گوگل با خريد بك لينك مخالف است؟

در كل گوگل وجود بك پيوند ها را براي يك وبسايت امتيازي گرانقدر ميداند. دوره آموزش سئو البته نقص‌ از جايي شروع ميشود كه گوگل ميفهمد براي اين بك لينك و پيوند ها هزينه اي پرداخت گرديده‌است. در واقع مي اقتدار بيان كرد گوگل با هر سيرتكامل بازنويسي تصنعي وب سايت اختلال داراست. غرض مستمر گوگل اين ميباشد كه تارنما ها را به سمتي سوق دهد كه براي يوزرها اثر گذار باشند و آن ها را فريب ندهند.

هر تعدادي كه حق با گوگل ميباشد و خريد بك لينك و پيوند مي‌تواند نوعي فريب محسوب خواهد شد، رايا پارس ولي در صورتي در خريد بك لينك و پيوند به سراغ تارنما هاي ممتاز برويد و از محتواي مفيدي هم براي درج پيوند خويش در آن تارنما به كار گيري نمائيد، فريبي در عمل نخواهد بود!

چرا مي بايست به انديشه خريد بك پيوند باشيم؟
هم اكنون شايد بپرسيد كه با وجود اينگونه ريسكي چرا هنوز مي بايست به پندار خريد بك لينك و پيوند باشيم؟ what is seo همان گونه كه اولِ مقاله نيز اشاره كرديم، امروزه حتي تعداد بك پيوند ها نيز قادر است سكو وبسايت شما‌را نزد گوگل انتخاب نمايد. البته قبلي از اين، خريد بك لينك و پيوند به نسبت پيشين علاقه مندان بسيار بيشتري پيدا نموده است. به گونه اي كه اينك طيف وسيعي از تارنما ها، چه خرد و چه بلندمرتبه همت مي نمايند خريد بك پيوند را در دستورالعمل خويش قرار دهند.

سفارش مي‌كنيم با شيوه هاي بك پيوند سازي براي وب سايت آشنا گرديد.

براين اساس از آنجايي كه seo وب سايت يك مقوله تماماً رقابتي ميباشد، نمي قدرت از خريد بك پيوند ديده پوشي كرد. خلال اين در صورتي‌كه به نكاتي در خريد بك لينك و پيوند توجه فرمائيد، احتمال اين كه بوسيله گوگل جريمه گرديد، بسيار نادر گردد كه در نصيب آجل به آنان اشاره ميكنيم.

در كل خريد بك لينك و پيوند ميتواند با دلايل بسيار عالي و موجهي صورت پذيرد؛ براي مثال:

دسترسي راحت خيس يوزرها به وبسايت: در كنار اين كه وجود بك لينك و پيوند هاي زياد منجر مي‌گردد كه مرتبه تارنما بالا برود و در كاغذ نخستين گوگل اكران داده گردد، همين كه اسم وب سايت شما در تارنما هاي ديگر به چشم مي خورد، دسترسي يوزرها را به سايتتان شل خيس خواهد كرد.
سود سريع خيس: يكي‌از مزيت هاي خريد بك لينك و پيوند به نسبت ساخت بك پيوند هاي طبيعي اين ميباشد كه سود فعاليت را بسيار زودتر خواهيد مشاهده كرد.
رقابت عالي: طبيعي ميباشد كه زماني اكثر رقبايتان اين فعاليت را جاري ساختن مي‌دهند، در‌صورتي‌كه شما تنها درنگ ساخت و ساز بك لينك و پيوند هاي طبيعي باشيد، احتمالاً از آنان عقب خواهيد ماند.


برچسب: دوره آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۳۳:۵۰ توسط:سيد محمدرضا گلستان موضوع: نظرات (0)