بهترین آموزش سئو بهترین آموزش سئو .

بهترین آموزش سئو

بک لینک نوفالو

ولی بعضی از مدیران وب سایت‌ها با استعمال از یک کد HTML معمولی از این جابجایی درجه دوری می‌نمایند. بدین ترتیب یک ورقه ممکن میباشد به کاغذ‌ای از سایتی دیگر پیوند داده باشد، دوره آموزش سئو ولی جایگاه و ارزشی از کاغذ مبدأ اخذ نکند. این نوع بک پیوند را بک پیوند نوفالو می‌نامند.

در وب لاگ تریبون درباره لینک و پیوند فالو و نوفالو ، تفاوت و نقش آن‌ها در بهینه سازی بیشتر بخوانید

تأثیر بک پیوند در بهینه سازی
همانگونه که متوجه شدید، بک پیوند‌ها در واقع یوزرها را از سایتی به تارنما دیگر هدایت می‌نمایند. به عبارت خوب، بک پیوند‌ها روزنه‌هایی برای تکان یوزرها در فضای نت می‌باشند. آکادمی رایا پارس دو موقعیت را در لحاظ بگیرید؛ حالتی که ده روزنه به سمت یک وب سایت گشوده باشد و حالتی که هزار روزنه به سمت آن گشوده باشد. در کدام شرایط احتمالاً تعداد یوزرها بیشتری به سمت آن وبسایت روانه خواهند شد؟ بدین ترتیب بک پیوند‌ها شانس جذب مخاطب را برای یک تارنما ارتقاء میدهند.

یک وبسایت تا‌وقتی‌که بازدیدکننده‌ای نداشته باشد شانسی برای بهبود مرتبه هم نخواهد داشت. درجه‌هایی که گوگل در صفحه های کاوش به وبسایت‌ها اعطا می‌نماید تا حد بسیار متعددی به خلق یوزرها در وبسایت بستگی داراست. با هریک کاربری که بازه زمانی متعددی صفحه های یک سایت را تحت و رو می‌نماید what is seo یا این که پس از سپری شد برهه زمانی وقتی مجدداً به به عبارتی تارنما رمز میزند، جایگاه تارنما بهبود خواهد یافت.

البته این در واقع یک تأثیر غیرمستقیم بک پیوند در بهینه سازی به حساب می آید. تأثیر مهم و بدون واسطه بک لینک و پیوند در seo چیز دیگری میباشد؛ زمینه اینجاست که یک تارنما صرفا وقتی می تواند از تارنما‌های دیگر بک لینک و پیوند بگیرد که محتوای نو، دیدنی اعتنا یا این که معتبری داشته باشد. در غیر این شکل، هیچ سایتی به یک محتوای بی‌قیمت یا این که تکراری پیوند نخواهد بخشید.

به همین ادله گوگل به هر بک پیوند به دیده یک رأی مثبت نگاه می‌نماید. رأیی که از سوی تارنما‌های دیگر به آن داده گردیده‌است. هر چه تعداد رأی‌های یک وب سایت بیشتر باشد آرم‌دهنده اعتبار بیشتر آن خواهد بود و در سود لیاقت استحصال جایگاه بهتری را در ورقه حاصل کاوش خواهد داشت. این به عبارتی تاثیر بدون واسطه بک پیوند بر seo میباشد.

در نمودار تحت که از وبسایت backlinko حصول گردیده تاثیر بی واسطه بک لینک و پیوند را بر رده هر ورقه در صفحه های حاصل کاوش (SERP) مشاهده می کنید:


برچسب: دوره آموزش سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۳:۴۸ توسط:سید محمدرضا گلستان موضوع: نظرات (0)