بهترین آموزش سئو بهترین آموزش سئو .

بهترین آموزش سئو

Average position چیست


در صورتی در اکنون یادگیری گوگل سرچ کنسول و بهبود دوره آموزش سئو بهینه سازی وب سایت خویش میباشید، مطلقا با واژه و کلمه Average position روبرو گردیده اید. درین نوشته ی علمی تلاش داریم به صورت تماما کامل در زمینه‌ی رده میانگین یا این که معدل مقام توضیح داده و اثر آن در بهینه سازی را گزینه تحقیق در اختیار بگذاریم. در‌حالتی که به یادگیری طرز های بهبود منزلت علاقمند می‌باشید، با ما یار باشید. در‌این نوشته‌ی‌علمی کلیه چیز درباره position در وبمسترتولز را توضیح دهیم.

سفارش ویژه: برای احاطه بی نقص بر google search console به طبع از فیلم های یادگرفتن سرچ کنسول استعمال فرمایید.

مطالبی که درین کاغذ خواهید خواند:

معنا position در کنسول چیست
Average position چیست
تمجید Average position از لحاظ گوگل
Average position چطور عمل می نماید؟
وضعیت میانگین چطور به حساب آوردن میشود؟
برای دیدن مرتبه حقیقی وواقعی سایتم چه کنم؟
Average Position در گوگل ادز
سوال ها متداول
مفهوم position در کنسول چیست
به شرایط کلمه و واژه کلیدی و یا این که لینک و پیوند سایت شما در نتیجه ها موتور کاوش گوگل، position گفته می‌ خواهد شد. در واقع position به عبارتی درجه سایت شما در یک جستجوی خاص میباشد. عالی Average position چیست؟

Average position چیست
به معدل حالت‌ واژه و کلمه کلیدی و یا این که لینک و پیوند وبسایت شما در حاصل موتور کاوش گوگل، Average position می‌ گویند. یعنی چه؟

همان طور که در مقاله‌ها تخصصی seo به آن اشاره کردیم، کارداران مختلفی اعم از حالت جغرافیایی هنگام جستجوی یک کوئری، ابزار گزینه به کار گیری برای جستجوی یک عبارت اعم از لپتاپ، تبلت و تلفن همراه یار و همدم، لیست علاقمندی های پیشین و … در طرز اکران حاصل گوگل، تاثیرگذار میباشد. بنابر این ممکن میباشد پیوند تارنما شما برای جستجوی واژه به عنوان مثال ” ایجاد کرد جیمیل ” در موبایل ۳ و در PC و لپتاپ ۵ باشد. یا این که همین حادثه در حالت جغرافیایی خاصی واقعه بیافتد. به عنوان مثال برای جستجوی واژه ” شیرینی گردویی ” رنک شما در جمهوری اسلامی ایران ۳ و در کویت ۵ باشد.

تعریف و تمجید Average position از لحاظ گوگل
طبق تعریف‌و‌تمجید قسمت مدد گوگل در نوشته‌ی‌علمی What is position، این داده های عددی صرفا برای سرچ های گوگل ارائه می شود. این داده های عددی سعی می نماید تا منزلت تقریبی پیوند شمارا در کنار بقیه حاصل گوگل اکران دهد.

بهتر با توضیح فوق، به انگیزه متغییر بودن پوزیش و سکو تارنما در موقعیت گوناگون، از Average position یا این که رده میانگین برای نشانه دادن سکو پیوند و یا این که کوئری مرتبط به وبسایت شما در گزارشات قسمت Performance در سرچ کنسول گوگل به کار گیری میگردد. داده های عددی و گزارشات مرتبط با رده میانگین می‌توانید در کنار گزارشات CTR، کلیک و همینطور Impression به شما یاری دهد.

برای دستیابی داده ها بیشتر درین خصوص می‌توانید نوشته ی علمی Ctr چیست والبته نوشته‌ی‌علمی کاربردی کلیک چیست را رسیدگی نمائید.

Average position چطور شغل می نماید؟
در صورتی‌که به نتیجه ها کاوش در دسکتاپ دقت کرده باشید، در برخی از سرچ هابه دو بخش تقسیم گردیده. بخشی برای حاصل کاوش و بخشی برای نتایجی مثل مپ، گراف های علم و…

با دقت به مسئله بالا، وضعیت در جستجوی گوگل معمولاً از بالا به ذیل در سمت مهم شیت و بعد از بالا به زیر در سمت ثانویه ورقه به حساب آوردن میگردد. نکته حائض اهمیت درین خصوص این میباشد که هر المان و عنصر صرفا یک پوزشن را اشغال می نماید، خواه در خویش یک پیوند داشته باشد، خواه یکسری لینک و پیوند. برای مثال Knowledge Graph با اینکه ممکن میباشد دربرگیرنده یکسری لینک و پیوند باشد، صرفا یک پوزشن را اشغال می نماید.

شاید پرسش بپرسید در صورتی‌که برای مثال Knowledge Graph ما در لینک و پیوند ۵ باشد، پیوند های باطن آن چه پوزیشنی دارا هستند؟ آری صحیح کلیه لینک و پیوند های درون آن در هر جایی که قرار دا شته باشند در گزارش سرچ کنسول پوزیشن ۵ را اخذ خواهند کرد.


برچسب: دوره آموزش سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۴:۲۰ توسط:سید محمدرضا گلستان موضوع: نظرات (0)