بهترین آموزش سئو بهترین آموزش سئو .

بهترین آموزش سئو

همه چیز درباره تگ هدینگ و تیتر H1 تا H6 در سئو


تگ هدینگ چیست؟
تگ های هدینگ عباراتی در اولِ یک قسمت میباشند که توضیح می‌دهند آن بخش در ارتباط دوره آموزش سئو چه چیزی میباشد. به کار گیری صحیح از عنوان در یک ورقه، سلسله مراتب و تحقیق اجمالی را مهیا می نماید و به شما یاری می نماید تا تخت‌گاز متوجه گردید برگه اینترنت در ارتباط چیست. آنان به بازدیدکنندگان یاری می نمایند تا به‌سرعت یک شیت را مرور نمایند، و به موتورهای کاوش در ادراک سریع ساختار یک کاغذ و زمینه آن یاری می نمایند.

عنوان ها در شش سطح وجود دارا‌هستند: H1 تا H6 ، که از این دربین عنوان های H1 ،H2 و H3 بیشتر به کارگیری می گردند. تگ های هدینگ در HTML کاغذ تمجید می‌شوند.

عنوان H1 اکثر وقت ها تحت عنوان “عنوان اساسی” شناخته می‌گردد، در حالی که تیترهای H2-H6 تحت عنوان “عنوان های فرعی” شناخته میگردند چون علامت دهنده سطوح ذیل خیس می باشند.

در خصوص تگ تیتر چطور؟
بخش اعظمی اشخاص گاهی تگ هدینگ را با “تایتل تگ ها” غلط می نمایند.

برای خودداری از هرگونه سردرگمی، بیایید مثالی بزنیم و المان تیتر H1 را همان طور که در سورس کد HTML نشان داده میشود، نظارت کنیم:

< h1 > این گزاره یک نمونه میباشد

< h1 >: تگ مرتبط با گشودن عنوان H1
این گزاره یک نمونه میباشد: متنی که در برگه بازدید کننده برای عنوان H1 ظواهر می گردد.
< /h1 >: تگ بستن عنوان H1
و راجع‌به تگ هد چطور؟
در بالا تگ هدینگ را با نصیب < head > غلط نگیرید.

در واقع می اقتدار از آن‌ها برای تعریف‌و‌تمجید عنوان یک قسمت بهره مند شد. این بدان معناست که می اقتدار آنها‌را در کنار بخش ناوبری قرار بخشید، یا این که می قدرت آنان را در نزدیکی عنوان ها قرار اعطا کرد. استعمال از آن‌ها ازروی اختیار میباشد، در اینجا مثالی گفته شده میباشد:


برچسب: دوره آموزش سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۳:۴۳ توسط:سید محمدرضا گلستان موضوع: نظرات (0)