بهترین آموزش سئو بهترین آموزش سئو .

بهترین آموزش سئو

فاکتورهای رتبه‌بندی off-page


بک‌لینک و پیوند‌ها: صرفا زیرمجموعه‌ی فاکتورهای درجه بندی گوگل off-page همین دوره آموزش سئو بک‌پیوند‌ها میباشند. خواسته از بک‌لینک و پیوند‌ها، لینک و پیوند‌هایی از وبسایت شما هستن که در سوا سایتتان و در تارنما‌های دیگر قرار گرفته‌اند. گوگل از سال 1996 الگوریتم شناسایی این لینک و پیوند‌ها را در اپ‌ی خویش اضافه کرد. تعداد و چگونگی بک‌لینک و پیوند در قیمت‌گذاری گوگل خیلی نقش داراست. شیوه های مختلفی برای ساخت و ساز بک‌پیوند در وب سایت‌های دیگر وجود داراست که می توانید از آن برای به دست آوردن جایگاه‌ی فراتر در گوگل به کار گیری نمایید.


شیوه های محک وب سایت شما در تلفن همراه
فاکتورهای مرتبط با تلفن همراه نیز جزء مهمترین فاکتورهای سکو بندی گوگل محسوب میشوند. امروزه نسبتاً 50 درصد بازدیدهای وبسایت‌ها از روش تلفن همراه ایفا می شود و گوگل بیشتراز هر چیز روی سئوی تارنما برای گوشی تاکید داراست. در پی برخی از مهمترین فاکتورهای جایگاه بندی گوگل برای گوشی‌ها را نظارت میکنیم:

ریسپانسیو بودن: شاید یک کدام از مهمترین فاکتورها، همین ریسپانسیو بودن وبسایت باشد. خواسته از تارنما ریسپانسیو، سایتی میباشد که برای اکران در صفحه ها تلفن همراه و تبلت، پیاده سازی غیروابسته داشته باشد و اجزا و چینش صفحه های طوری تهیه گردیده باشد که در گوشی به‌صدق اکران داده گردد. معمولا در هنگام سرچ کردن با تلفن همراه، گوگل وبسایت‌های ریسپانسیو را فراتر اکران میدهد.
محتوای پنهان در گوشی: محتوای نهفته فاکتوری میباشد که شاید کمتر کسی از وجود آن بین فاکتورهای سکو بندی گوگل خبر داشته باشد. محتواهای نهفته در ورژن‌ی تلفن همراه ممکن میباشد مثل محتواهای آشکار، ایندکس نشوند و گوگل روی آنان قیمت‌گذاری نکند. گوگل جدیدا اعلام کرده که به کار گیری از محتواهای نهفته در گوشی مشکلی برای سئوی وبسایت ساخت و ساز نمی‌نماید؛ البته، در به عبارتی ویدئو اظهار داشته که محتواهای اساسی وبسایت نباید نهفته شوند.
وجود پاپ‌آپ‌های Interstitial: یکی جذاب‌ترین فاکتورهای جایگاه بندی گوگل برای تلفن همراه این فاکتور میباشد که براساس بازخوردهای بازدیدکنندگان کشف شد. این نوع پاپ‌آپ‌ها نصیب یا این که آحاد ورقه‌ی مرورگر را در گوشی اشغال می‌نمایند و اذن‌ی دیدن شیت را به مخاطب نمی‌دهند. گوگل هم این مسئله را متوجه گردیده و وب سایت‌هایی که از نوع تک تک برگه‌ این پاپ‌آپ به کارگیری می‌نمایند را جریمه خواهد کرد.


برچسب: دوره آموزش سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۰۲:۳۳ توسط:سید محمدرضا گلستان موضوع: نظرات (0)