بهترین آموزش سئو بهترین آموزش سئو .

بهترین آموزش سئو

فاکتورهای تعیین کننده کیفیت بک لینک‌ها کدام ها هستند؟


در گزینش چگونگی بک لینک و پیوند در بهینه سازی فاکتورهای متعددی دخیل دوره آموزش سئو می باشند و بهتر میباشد بدانید گوگل برای درجه‌بندی بیشتراز ۲۰۰ فاکتور را برای جایگاه بندی سایت ها مد لحاظ قرار می‌دهد. البته حواستان باشد اثر این فاکتورها مختلف میباشد و برخی از این فاکتورها می توانند روی هم اثر مثبت بگذارند و برخی برعکس نقطه مقابل همدیگر باشند و با خنثی کردن یکدیگر از تاثیرشان نادر خواهد شد. این فاکتورها مشمول مورد ها ذیل می باشند:

وب سایت لینک و پیوند دهنده: چه سایتی به شما لینک و پیوند می دهد؟ یا این که همان از کدام دوستتان لحاظ خواستید؟ در صورتی یک سایت اصلی مثل (وب سایت‌های دولتی، دانشگاهی و برندهای شناخته گردیده باشد)، اعتبار شما هم بالا می‌رود و این مهم ترین شاخص چگونگی بک‌پیوند میباشد.
سکو کاغذ در کلید واژه و کلمه: اینطوری تصور کنید که یک دوست خیر چندان دوستداشتنی شما در یک موضوع خاص مثل خرید بو داده ها متعددی دارااست، پس برای خرید از وی مشورت کردن می گیرید. بدین ترتیب در حالتی‌که کاغذ‌ای از یک وبسایت خیر چندان دوست داستنی وجود داشته باشد که توانسته در یک موردنیاز یوزرها را برطرف سازد، بک لینک و پیوند به دست آوردن از این وبسایت در این باره خاص اثر بیشتری داراست.
نوع پیوند: از چه نوع لینکی استعمال میکنید (پیوند فالو یا این که دوفالو؛ پیوند نوفالو؛ پیوند به وسیله یوزرها تولیده گردیده یا این که پیوند اسپانسری میباشد؟). در‌این دربین شایسته ترین لینک و پیوند، لینک و پیوند‌های فالو با بیشترین تاثیرگذاری می‌باشند. در واقع به عبارتی رپرتاژ اطلاع رسانی‌هایی که در سایت های گوناگون منتشر میگردند.
منزلت پیوند در برگه: اصلی میباشد که لینک و پیوند شما در کدام نصیب از یک تارنما جای دارد ( میان محتوا یا این که فوتر یا این که ردیف‌های کناری؟)
محتوای برگه و اینترنت‌وبسایت پیوند دهنده: هر چه محتواهای اینترنت‌وب سایت‌ها به یکدیگر مرتبط‌خیس باشند بک لینک و پیوند تشکیل شده کارکشته‌خیس میباشد.

شایسته ترین ابزار ها برای سنجش بک لینک و پیوند ها
تا اینجای نوشته‌ی علمی همان گونه که متوجه شدید یکی‌از طرز های بالا بردن جایگاه اینترنت‌سایتتان استعمال از بک‌ پیوند‌های توانمند میباشد. به این ترتیب بایستی بدانید رقبایتان از چه وب سایت‌هایی برا ساخت‌و‌ساز بک پیوند در بهینه سازی استعمال کرده‌اند و چگونگی پیوند‌هایی که ساخت و ساز کرده‌اید چه معیار میباشد . برای رسیدگی این مورد ها به سراغ ابزارهای دارای شهرت میرویم:

1) Ahrefs
در بازاریابی آنلاین یکی‌از دوستداشتنی ‌ترین و قوی ترین ابزارها برای رئیس لغت ها کلیدی، مدیر بک ‌پیوند‌ها و ردیابی تارنما‌های رقبا ، Ahref محسوب میشود. حتی نیل پاتل درباره ی این ابزار نوشته: “ اینجانب عاشقش هستم به خیال و خاطر چگونگی داده‌هایی که می توانم از این تارنما به دست بیارم” . بدین ترتیب ابدا ما یحتاج وجود ندارد نگران این باشید که آیا داده ها دریافتی صحیح یا این که قابل پشت گرمی می باشند یا این که خیر!


برچسب: دوره آموزش سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۲:۳۷ توسط:سید محمدرضا گلستان موضوع: نظرات (0)