بهترین آموزش سئو بهترین آموزش سئو .

بهترین آموزش سئو

توضیحات متا Meta Description


توضیحات متا (Meta Description) درواقع خلاصه‌ای از محتوای مندرج میباشد. دوره آموزش سئو توضیحات متا در حاصل جست‌وجو‌های گوگل‌قابل روءیت میباشد، به‌تیتر‌نمونه شما هنگامی عبارتی را سرچ می کنید، گوگل به شما وب سایت‌های رفیعتر را آرم میدهد، که‌این وب سایت‌ها با یک توضیحات گرانقدر آبی که ذیل آن یک خط توضیح خاکستری‌رنگ نوشته‌گردیده را علامت می دهد. این توضیحات خاکستری‌رنگ به عبارتی Meta Description میباشد.

توضیحات متا خوب میباشد بیشتر از ۱۶۰ کاراکتر نباشد و از واژه و کلمه‌ی کلیدی در آن استعمال کنیم. این توضیحات خلاصه چنانچه دیدنی نوشته گردد به بازدید وب سایت امداد می‌نماید. تگ توضیحات متا را بازدیدکنندگان تارنما نمی‌بینند و از آن صرفا برای شعور و امداد به موتورهای جست‌وجو استعمال می شود. در شرایطی که چکیده‌ای برای محتوای بهینه سازی گردیده ننویسید، گوگل در هر توشه اکران، بخشی از متن را به‌تیتر خلاصه محتوا آرم میدهد.

محتوای منحصر و یونیک بنویسید
از محتوای اسکن بپرهیزید تلاش فرمائید قطعا محتوای مخصوص خویش را بنویسید و از محتوای اسکن گردیده از وبسایت‌های دیگر به کارگیری نکنید. محتوای نسخه برداری سبب می‌گردد که به وسیله الگوریتم‌های گوگل جریمه گردید. تلاش فرمائید محتوای اختصاصی، بدون نقص و با به کارگیری از اصول نگارشی بنویسید. این شغل هم بها و چگونگی محتوای شما را نزد استفاده کننده بیشتر می‌نماید و هم قسمت مهمی از پروسه تایپ کردن محتوای seo گردیده‌است.

ارتفاع محتوای ایجاد گردیده
گوگل ارتفاع محتوا را پژوهش می‌نماید و اینترنت‌تارنما‌هایی که محتوای وقتگیر‌تری داشته باشند ازنظر گوگل بی نقص‌خیس می‌باشند، به‌طور میانگین سفارش می شود که ارتفاع عبارات در یک نوشته‌ی علمی در بین 1000 تا 2000 واژه باشد. ازنظر گوگل این محتواها، محتواهای خیر می باشند. محتوای کوتاه ازنظر گوگل معدود چگونگی و معدود‌قیمت میباشد و اینجانب توصیه میکنم حتی بیشتر از 2000 واژه بنویسید و تارنما خویش را مملو از محتواهای مامان فرمائید.


برچسب: دوره آموزش سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۸:۳۸ توسط:سید محمدرضا گلستان موضوع: نظرات (0)