بهترین آموزش سئو بهترین آموزش سئو .

بهترین آموزش سئو

استفاده از کلمات کلیدی در جایگاه‌های ویژه


ضمن به فعالیت بردن کلمه ها کلیدی در متن محتوا موردنیاز میباشد آن‌ها‌را منزلت‌های دوره آموزش سئو ویژه مقاله‌ها هم استعمال نمایید. این منزلت‌ها جزو مواقعی می‌باشند که به گوگل در تشخیص قضیه نوشته‌علمی یاری می‌نمایند. به عبارتی‌طور که تا قبل از این اشاره شد تیتر ورقه مهم‌ترین جایگاهی میباشد که می بایست واژه و کلمه کلیدی در آن به عمل رود. ضمن این در تگ‌های هدینگ هم بایستی عبارات کلیدی را به فعالیت ببرید. همینطور واژه و کلمه کلیدی را در نشانی url شیت هم مدنظر داشته باشید.

لغات کلیدی خیر فقط کمیت آنان بلکه چگونگی آن ها هم اساسی می باشند؛ بایستی به جای قرارگیری لغات کلیدی دقت فرمایید و نیز ترفندهای خاصی وجود دارااست که آن‌ها‌را در جای خاصی قرار دهید تا در معرض بیشتر مشاهده کرد بازدیدکنندگان باشند؛ برای مثال در‌صورتی‌که لغت ها کلیدی شما بیشتر در تیتر ورقه، تیترها (heading) و جمله اولیه باشند کاغذ در مقام بالاتری قرار می گیرد نسبت به وقتی که عبارات کلیدی در ذیل متن باشند. ادله این فرمان این میباشد که URL (و به خصوص اسم دامنه)، اسم‌های پوشه و اسم‌های دایرکتوری، تیتر برگه، تیترها برای نصیب‌های خاص مهمتر نسبت به متن بی آلایش در برگه میباشند و براین اساس در شرایطی‌که به صورت معادل شما چگالی کلمه ها کلیدی مشابهی نسبت به رقبای خویش داشته باشید ولی شما لغت ها کلیدی در URL داشته باشید این فرمان منجر ارتقا ربته‌بندیتان گردد.

لغات کلیدی در URLها و اسم‌های فولدر
اسم دامنه و آحاد URL یک وب سایت چیزهای متعددی را میگوید. در صورتی‌که کلمه ها کلیدی URL و اسم پوشه (اسم دامنه) با یکدیگر هم‌خوانی داشته باشند، تأثیر مثبتی بر درجه‌بندی و نیز در ارتقا نرخ کلیک خواهند داشت؛ به دلیل آن که استفاده کننده با مشاهده لغت ها آشنا و تأثیرگذار، رغبت بیشتری به کلیک کردن بر روی لینک و پیوند خواهد داشت و موتورهای جستجویی مانند گوگل مداقه متعددی به اسم فولدر‌ها می دهند. اکثر اوقات موتورهای کاوش صفحاتی را ترجیح می دهند که یک کلمه و واژه کلیدی در اسم پوشه داشته باشد. اسم پوشه می بایست ترجیحا کوتاه و توصیفی باشد و بیشتراز سه یا این که چهار واژه در اسم پوشه خویش گزینش نکنید.

لغات کلیدی در عنوان ها برگه
تیتر برگه یک کدام از دیگر از جای ‌های ویژه میباشد؛ به دلیل آنکه محتوای تگ


برچسب: دوره آموزش سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۸:۳۴ توسط:سید محمدرضا گلستان موضوع: نظرات (0)