بهترین آموزش سئو بهترین آموزش سئو .

بهترین آموزش سئو

آیا سایت ما به AMP نیاز دارد؟


آیا تارنما ما به AMP نیاز دارااست؟
این روز ها بیشتر اشخاص، از تلفن همراه گوشی برای تحلیل کردن دوره آموزش سئو آدرس اینترنتی‌‌ها، گشت‌وگذار در کانال‌های اجتماعی، شغل های بانکی، خرید آنلاین و… به کارگیری می‌نمایند. با ارتقا تعداد مصرف‌کنندگان تلفن‌های همدم برای دسترسی به محتوا‌، با صرفه‌‎سازی برای تجربیات کاربری موبایل، مداقه خیلی بیشتری پیدا نموده است. گوگل می تواند صفحاتی را که بارگذاری کندتر یا این که نرخ پریدن بالایی دارا‌هستند‌ را شناسایی نماید و این صفحه ها در حاصل کاوش، اکثر وقت ها در موضع زیر‌تری قرار‌ می گیرند.
براساس پژوهش ها صورت گرفته در سال2020، واحد سنجش ترافیک تلفن همراه از سال ‌2011 حدود ‌۵‌۰‌۴٪ رویش نموده است.


مسلما برای شما هم اتفاق افتاده که یک اینترنت‌تارنما را در گوشی خویش گشوده کرده‌اید و گشوده شدن آن خیلی ارتفاع کشیده میباشد. طاقت میکنید یا این که طاقتان طاق گردیده و عطای گشودن آن وبسایت را به لقایش بخشیده‌اید؟ خبر عالی اینکه در صورتی همگی از چیزی موسوم به AMP در وب سایت‌های خویش استعمال نمایند دیگر هیچ کس با اینگونه زمینه‌ای روبرو نخواهد شد. ولی این به اصطلاح «AMP» چیست؟

AMP که مخفف Accelerated Mobile Pages میباشد، این قابلیت و امکان را به شما می دهد تا صفحه های اینترنت‌سایتتان را در تلفن همراه و تبلت با سرعت بیشتری بارگذاری فرمایید.

ما‌ میدانیم که با صرفه‌سازی موبایل برای استراتژی محتوا و استراتژی بهینه سازی تارنما شما بسیار اصلی میباشد و ‌AMP نیز یک فناوری‌ست که به شما یاری می‌نماید تا بتوانید این با صرفه‌سازی را خوب نمائید. ولی اینکه آیا ‌AMP شایسته ترین ابزار ایفا این فعالیت برای اینترنت‌تارنما استخراج‌وکار شما میباشد یا این که خیر‌، به اندازه دستیابی‌وکار‌، سبک تجاری‌، استراتژی محتوا و مخصوصا صنعت شما بستگی داراست. در نوشته‌ی‌علمی پیش رو قصد داریم به مفاد تحت بپردازیم:

‌AMP چیست، برای چه وبسایت‌هایی خوب میباشد و به چه شکل عمل‌ می‌نماید؟
مزایا و معایب ‌AMP چیست؟
در صورتیکه AMP برای اینترنت‌تارنما شما مطلوب میباشد، چه‌گونه می بایست آن را در تارنما پیاده‌سازی فرمائید؟
در‌این نوشته‌علمی با مطالب پایین آشنا میشوید:
AMP دقیقا چیست؟
در سال 2016‌، ‌گوگل راه اندازی Accelerated Mobile Pages را تحت عنوان یک راهکار Open source و پایین اینترنت برای ساخت انقلابی در مصرف محتوای موبایل معرفی کرد. این پروژه را گوگل برای رقابت با مقاله ها فوری فیسبوک و اپل نیوز کلید زد.

ورژن AMP یک کاغذ فرآورده‌، وبلاگ پست یا این که کاغذ لندینگ، به معنای بارگذاری سریع و فوری در گوشی میباشد. همینطور ممکن میباشد به طور متعدد یا این که به طور کارت در SERP گوشی ظواهر خواهد شد. کنار صفحه ها AMP یک آرم رعد و برق وجود دارااست که به یوزرها اذن‌ میدهد تا بدانند که آن کاغذ خاص، سریع‌خیس از دیگر صفحه ها غیر AMP بارگیری‌ میگردند.


برچسب: دوره آموزش سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۴۷:۰۳ توسط:سید محمدرضا گلستان موضوع: نظرات (0)