بهترین آموزش سئو بهترین آموزش سئو .

بهترین آموزش سئو

DISAVOW چه کاربردی دارد و چه زمانی باید از آن استفاده کنیم؟


این امکان یاری می‌نماید تا بتوانید از هدایت بک‌پیوند‌های مخرب و اسپم که دوره آموزش سئو به طور مبلغی یا این که غیرطبیعی به تارنما شما لینک و پیوند می گردند پرهیز نمائید. به طور طبیعی اخذ بک‌لینک و پیوند خیلی عالی میباشد، اما به شرط اینکه گرانبها باشند و پیوند‌سازی به‌شکل طبیعی انجام یافته باشد. ولی شاید تشخیص اینکه چه وقتی مایحتاج میباشد از Disavow استعمال نمایید برای شما دشوار باشد. در پی به شما می گوییم چه وقتی از این امکان استعمال نمایید. البته اولیه از کلیه بایستی یک اعتبارسنجی روی لینک و پیوند‌ها ایفا دهید و ملاحظه کنید کدام بک‌لینک و پیوند‌ها بیشتر برای وبسایت شما مضر می باشند. آن‌گاه کوشش نمایید فارغ از استعمال از ابزار با مالک سایتی که لینک و پیوند‌ها از آنجا به سمت تارنما شما می آیند کلام نمایید تا به طور دستی این لینک و پیوند‌ها حذف گردد. ولی در شرایطی‌که که‌این طریق پاسخ نداد می بایست در مواقع تحت از Disavow به کارگیری فرمایید.

1- وقتی که ترافیک ورودی و مرتبه‌های شما کاهش ناگهانی و شدیدی داشته باشد

پرواضح میباشد که افت مرتبه شدید و کاهش زیاد ترافیک ورودی علامت‌دهنده وجود نقص‌ در وب سایت شماست. به عبارتی‌طور که گفتیم می بایست خیلی اعتنا نمائید. براین اساس، اولیه مطمئن گردید که نقص‌ از کجاست و قطعا به بک‌لینک و پیوند‌های مخرب و اسپم مربوط میباشد یا این که نه.
در صورتیکه مطمئن شدید که مرتبط با پیوند‌های غیرطبیعی میباشد می توانید از Disavow به کار گیری فرمایید. با این فعالیت به گوگل می گویید در هم اکنون همت می‌باشید تا این نقص‌ را برطرف فرمائید.

2- وقتی که وبسایت شما با بک‌لینک و پیوند‌های منفی seo اسپم می گردد

در صورتی‌که وب سایت شما گزینه حمله وسعت متعددی از لینک و پیوند‌های مرتبط با بهینه سازی منفی و کلاه سیاه قرار گرفته باشد، می بایست به تامل حذف کردن این بک‌لینک و پیوند‌ها باشید. در صورتیکه نمی‌دانید وبسایت شما آیتم حمله قرار گرفته میباشد یا این که نه و اینکه لینک و پیوند‌های فرنگی به سمت تارنما شما کیفیت عالی می‌باشند یا این که نه، میتوانید از ابزارهای جان دار برای تحقیق بر این زمینه استعمال فرمایید.

3- هنگامی که میدانید گروه seo یا این که شرکتی که روی بهینه سازی تارنما شما عمل می‌نماید، پیوند‌های اسپم روی وبسایت‌های شما ساخت و ساز نموده است

مورد ها متعددی وجود دارااست که وبمستران با کمپانی‌هایی برای اعمال شغل های بهینه سازی وارد همیاری می شوند. متاسفانه بخش اعظمی از این موسسه‌ها پیمان‌های خیره کننده و غریبی می دهند و در‌حالتی که کمپانی موردنظر را به صدق تعیین نکرده باشید مجبورید ریسک طریق‌های کلاه سیاه و لینک و پیوند‌سازی‌های غیرطبیعی را به جان بخرید.
اشخاص غیرمتخصص سراغ خرید بک لینک و پیوند و لینک و پیوند‌سازی‌های غیرطبیعی می روند و به همین برهان زیرا از طریق‌های تاییدنشده از سوی گوگل مصرف شده میباشد احتمال پنالتی‌شدن‌تان زیاد میباشد. در این‌حالت بایستی سراغ حذف بک‌پیوند‌های اسپم و غیرطبیعی بروید.
البته این نکته قابل توجه یادتان باشد:
به هر حالا در‌حالتی که وب سایت‌ شما هنوز پنالتی نشده میباشد، هیچ‌وقت پیوند‌ها را به طور انبوه disavow نکنید.


برچسب: دوره آموزش سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۲۲:۳۲ توسط:سید محمدرضا گلستان موضوع: نظرات (0)