بهترین آموزش سئو بهترین آموزش سئو .

بهترین آموزش سئو

تبلیغات چگونه بر سئو تاثیر می گذارد؟


در صورتی از یک دارای تخصص seo بپرسید که چه گونه تبلیغات بر seo تأثیر میگذارد، دوره آموزش سئو احتمالاً به شما می‌گوید که بهینه سازی و Google Ads جداگانه از یکدیگر شغل می نمایند و اثر مستقیمی بر روی یکدیگر ندارند.

این به طور کامل صراحت دارد. درجه وبسایت شما بر Google Ads تأثیر نمی گذارد و همینطور تبلیغات شما رابطه مستقیمی با بهینه سازی شما ندارد.

البته شیوه‌های غیرمستقیمی وجود دارا هستند که تبلیغات میتواند روی استراتژی سئوی شما تأثیر بگذارد.

همان طور که تا قبل از این بیان شد، تبلیغات منتشر گردیده در تارنما برخی اوقات میتوانند تجربیات کاربری را مختل نمایند. چنانچه چگونگی آن‌ها زیر باشد و عنوان ها نامناسبی داشته باشند، میتوانند مشتریان را از تارنما فراری دهند. چنانچه وبسایت شما آکنده از تبلیغات باشد، ممکن میباشد گوگل از پایش وبسایت شما صرف حیث نماید. هر دو نمایش میتواند بر سکو تارنما شما تأثیر منفی بگذارد.

تبلیغات پاپ آپ نیز برای اکثری از یوزرها خلل ساز میباشد. وقتی که آن‌ها مکرر ظواهر میگردند یا این که به طوری پیاده سازی می گردند که بازدید کننده نتواند آنان‌را به راحتی ببندد، حتما به تجارب کاربری و بهینه سازی تارنما شما زخم میرسد. در واقع، تبلیغات مزاحم در وبسایت ها یک کدام از عواملی میباشد که گوگل در به‌روزرسانی‌های الگوریتم خویش، به عنوان مثال به‌روزرسانی اخیر خویش با اسم Page Experience در لحاظ گرفته میباشد. این نوع تبلیغات به صورت بالقوه می‌تواند باعث به افت جایگاه خواهد شد، حتی در‌حالتی که در صفحه های سایت خویش محتوای بسیار ارزشمندی ارائه دهید.

حتی چگونگی Google Ads شما می تواند بر سئوی وبسایت شما تاثیرگذار باشد. زمانی تبلیغات شما موثر نبوده و با عبارت کاوش گردیده مرتبط نباشد، هر کلیکی که در کمپین‌های خویش اخذ می‌کنید موجب تجربیات کاربری مثبتی نمی‌شود و اعتبار شما‌را خدشه دار می نماید. با این فعالیت هزینه متعددی بر روی تبلیغات کرده و درپی دارایی کافی برای بهینه سازی نخواهید داشت.

ولی وقتی که کمپین های تبلیغاتی شما به صدق پیشرفته و مدیر شوند، میتوانند اثر مثبتی بر بهینه سازی داشته باشند. ادغام seo با تبلیغات به شما قابلیت و امکان می دهد کمپین‌های بازاریابی توانا‌تری ساخت و ساز فرمائید، در رویکردهای خویش تنوع تولید فرمایید و مارک خویش را مشهورتر نمائید.

در نقطه پایان بایستی اظهار کرد که تمامی چیز به جزئیات متعلق میباشد. آیا تبلیغات روی بهینه سازی اثر می‌گذارد؟ آری، مطمئناً قادر است اثر گذار باشد، ولی خیر به طور بی واسطه. در‌صورتی‌که برای فراگیری خویش سالها مجال بگذارید (یا این که این شغل را به متخصصان خبره بسپارید) مزایای به کارگیری هم‌زمان از بهینه سازی و تبلیغات گوگل را به حداکثر خواهید رساند.


برچسب: دوره آموزش سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۲:۳۱ توسط:سید محمدرضا گلستان موضوع: نظرات (0)