بهترین آموزش سئو بهترین آموزش سئو .

بهترین آموزش سئو

مهم ترین راهکارهای کاهش نرخ پرش یا بانس ریت (Bounce Rate)


این مورد ها را به ترتیب حق تقدم برای شما ذکر کرده ایم، پس در‌صورتی‌که نمی‌توانید دوره آموزش سئو همگی ی آنان را اعمال دهید، خوب میباشد که به ترتیب حق تقدم آنها‌را ایفا دهید:

به ایردات فنی و UX تارنما مداقه بدهید.
یکی از دیگر از مسائلی که قادر است منجر ارتقاء نرخ پریدن وبسایت شما بشود و با در اختیار گرفتن آن کارکشته می‌باشید که بانس ریت را کاهش دهید، اشتباهات فنی وب سایت یا این که ارورهای ۴۰۴ می‌باشند! با رفع اشتباهات در بارگذرای هر چه خوب وبسایت خویش می توانید، اتکا و رضایت یوزرها خیلی عالی از پیشین جلب فرمایید.

به طبع بخوانید: نرخ کلیک (CTR) و seo


غیروابسته از این مورد وجود ایرادات فنی و ارورهای ۴۰۴ فقط در نرخ تبدیل اثر نمی‌گذارند، بلکه به طور بدون واسطه هم بر روی درجه های شما در گوگل اثر میگذرانند. پس در او‌لین زمان آن‌ها‌را رفع فرمایید و مبادرت به باصرفه کردن آن‌ها بکنید. در این مورد یک مشاور حرفه‌ای می تواند به شما یاری دهد که شل خیس این صفحه ها را پیدا و ایرادات را حل فرمائید.

با استعمال از ابزارهایی مثل هات جر و گوگل آپتیماز نقاط ضعف سایتتان را به نقاط قوتتان تبدیل فرمایید.

سرعت بار گذاری ورقه وب سایت خویش را بهبود ببخشید.
در یک مثالی که فراتر هم زدیم، توضیح دادیم که ارتقاء سرعت وبسایت قادر است سبب کاهش نرخ پریدن و بهبود وبسایت شما گردد. دراین مورد بایستی بدانید که میتوانید از روش طریق‌های گوناگون وب سایت خویش را با صرفه نمایید. در شرایطی‌که تارنما شما وردپرسی میباشد، پلاگین های مختلفی برای این شغل وجود داراست و یا این که خودتان میتوانید از روش بعضی از تارنما‌های عالی در این باره مبادرت به بهبود تارنما خویش بکنید.

در حالتی که دراین مورد شم می کنید که نیاز به پند بیشتری دارید و یا این که نیاز به سرویس ها بهینه سازی دارید، میتوانید از روش ورقه تماس با اینجانب که پیوند آن در بالای این کاغذ جای‌دارد، با اینجانب رابطه برقرار فرمائید.

محتوای خویش را با تصاویر و طرح های گرافیکی، دیدنی نمایید.
زمانی که شما فقط از محتوای متنی به کار گیری میکنید، در واقع با این شغل به بیزنس خویش و وب سایت خویش جراحت می‌زنید. در واقع یوزرها متن های وقت گیر سوای تصویر را نمی‌توانند تحمل نمایند و همین زمینه سبب میگردد که سوای هیچ تعاملی وب سایت شما‌را سوراخ نمایند. در شرایطی که می خواهید در‌این مجموعه از وبسایت‌‌ها قرار نگیرید، کافی میباشد که در محتوای خویش از عکس و طرح های گرافیکی هم به کارگیری نمایید. این فعالیت سبب ساز میشود که محتوای شما تا حد متعددی بهبود پیدا نماید.

تلاش فرمایید دراین مورد از تکینک های کلاه سیاه seo خودداری کنید و با به کار گیری از طریق های صحیحی که الگوریتم های گوگل توصیه میدهند، رده خیر برای استخراج و کارتان در حاصل کاوش پیدا فرمایید. دراین مورد امداد به دست آوردن از پند های یک مشاور seo میتواند تا حد متعددی شمارا از گمراهی درین مسیر نجات دهد.

توضیحات متا و تیتر خویش را باصرفه فرمائید.
در شرایطی که فکر میکنید که با استعمال از تکنیک کلاه سیاه تیتر های جالب اما نامرتبط یا این که Click bait توانمند میباشید که مخاطبان را جذب فرمائید، صحیح تامل نموده اید، ولی آیا پیامدها آن هم در لحاظ گرفته اید؟ این فعالیت سبب ساز میگردد که seo و seo وبسایت شما در یک مقیاس خیلی قدرتمند در گیر ایرادات دور از شوخی گردد که شاید حتی فکرش را هم نکنید!

صاحبین تجارت یا این که بعضا از متخصصان بهینه سازی تصور می‌نمایند که‌این عمل میتواند اثر متعددی بر روی seo وب سایت شما بگذارد، البته بدانید که‌این عمل فقط منجر ارتقاء نرخ پریدن و در سود جریمه گوگل می‌گردد. شما با این عمل ضمانت می کنید که نوشته ی علمی شما از صفحه ها ابتدایی گوگل به صفحه ها انتها پرتاب خواهد شد! آیا دوست دارید که‌این رخداد برای بیزنس شما بیفتد؟


برچسب: دوره آموزش سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۷:۳۲ توسط:سید محمدرضا گلستان موضوع: نظرات (0)