بهترین آموزش سئو بهترین آموزش سئو .

بهترین آموزش سئو

محتوای شما باید بی انتها، مرتبط و ارزشمند باشد.

مرسوم ترین استراتژی که مشاهده خواهید کرد، دوره آموزش سئو اضافه کردن بها بیشتر حتی به پست هایی میباشد که تلاش بالایی داشته اند.

معمولاً این شغل را با کامل شدن تاریخ نشر اساسی نوشته‌علمی با مهر تاریخ “واپسین به روزرسانی” یا این که یک تاریخ آپ دیت گردیده در پایین آن اعمال می دهید.

موتور کاوش از این استراتژی به کارگیری می نماید، و دنی گودوین، سردبیر اجرایی SEJ در توضیح این که چه چیزی این استراتژی را بسیار موءثر می نماید، گفته میباشد:

“موتور جستجو گر ژورنال از سال 2003 استارت به عمل کرده و هزاران پست را در زمان سال ها منتشر نموده است.

در صنعتی که تخت‌گاز بهینه سازی و بازاریابی دیجیتال جنبش می نماید، داده ها میتوانند تخت گاز منسوخ شوند، برخی اوقات در کمتر از 1سال یا این که گاهی حتی‌در چندین ماه.

مانند ماشین، محتوا به صورت معمول با سپری شد مجال بها خویش را از دست میدهد. در صورتیکه عالی سکو بندی می‌شوید، محتوای جدید خیس یا این که ظریف تری به وسیله رقبای شما منتشر میشود و این مرتبه بندی از در میان می رود.

ما هیچوقت پیشنهاد نمیکنیم صرفا تاریخ را عوض نمایید، بلکه می بایست تغییرات قابل توجهی جاری ساختن دهید.

همینطور، با نشانه دادن تاریخ تکثیر Google به وسیله پست های SERP، قادر خواهیم بود برای شما ضمانت کنیم که بر روی جستجوی پست بر روی آن تأثیر می‌گذارد.

در حالتی که ما گزینش محتوای منتشر گردیده در سال 2017 را داشته باشیم که دارنده مرتبه 3 باشد یا این که چیزی که در سال 2011 منتشر شد‌ه‌است و دارنده سکو 1 میباشد، ما اکثر زمان ها روی سود جدیدتر کلیک می‌کنیم.

اکثری از ما بشر ها نسبت به “نو بودن” تعصب داریم. “

به حافظه داشته باشید که به پیشنهاد های جان مولر درباره‌ی اثر تاریخ نوشته بر بهینه سازی کار نمایید. هر توشه که هر چیز کوچکی را تغییر‌و تحول می دهید، نوشته ی علمی آپدیت می گردد و این برای seo وب سایت بسیار اثر گذار میباشد.

آپدیت رسانی های زنده را به یک ورقه واحد اضافه فرمائید.
استراتژی دیگری که در سال های اخیر در درحال حاضر بیزنس بوده میباشد، تکثیر خبرها داغ از روش به ‌روزرسانی یک برگه با تیتر پوشش زنده میباشد. در‌این صفحه ها، برای هر پست بایستی تاریخ معین اضافه گردد.

درین صفحه ها، به صورت معمول هر پست تازه را هنگام ارسال مهر میکنید.

به روزرسانی بی واسطه یک کاغذ و مهر زنی با مجال افزودن هر شیت نو به کاغذ نیز یکی شیوه هایی میباشد که ایلیس به Slegg سفارش نموده است.

مثلا در شرایطی‌که یکسری سال پیش در زمینه ی بیماری های ویروسی در وب سایت خویش سخن کردید، میتوانید کووید 19 را نیز به آن نوشته‌علمی اضافه فرمائید تا عالی چشم گردد.

این خلال اضافه کردن تاریخ آپ دیت گردیده به مقاله ها سابق میباشد. بی‌شک درین حالت خبرنگاران و اشخاص متعددی برای پوشش زنده اخبار شغل می ‌نمایند. هرچه محتوا به ‌روزتر و موثق ‌خیس ارائه گردد، کاربر بیشتر استقبال می ‌نماید.


برچسب: دوره آموزش سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۷:۳۳ توسط:سید محمدرضا گلستان موضوع: نظرات (0)