بهترین آموزش سئو بهترین آموزش سئو .

بهترین آموزش سئو

از افزودنی‌های تبلیغات گوگل استفاده کنید

«نوئل دل گریپو از مجموعه بازاریابی غیر مجاز می باشدefrog» سفارش می‌نماید دوره آموزش سئو که عالی میباشد وقت بگذارید و خاطر بگیرید چه طور از تک تک افزودنی‌های تبلیغات گوگل به کار گیری فرمائید.

«دل گریپو» اذعان کرد: “با افزودن افزودنی‌های حریف به تبلیغاتتان می توانید تعداد کاربرانی که برروی تبلیغات کلیک می‌نمایند و به افزایش CTR امداد می‌نمایند را ارتقاء دهید. اشکال متفاوتی از افزودنی وجود دارااست که میتوانید آن ها را به تبلیغات اضافه نمایید تا داده هاِ ارائه گردیده به یوزرها از تبلیغات را بهبود ببخشید”.

۱۱- طرح UI و UX برگه فرود تبلیغ‌تان را با صرفه‌سازی نمایید
یکی تبارک‌ترین اشتباهاتی که بازاریاب‌های PPC مرتکب می شوند معدود قیمت کردنِ میزان تجربیات ورقه فرود گوگل (Google Landing Page Experience) میباشد. درواقع «پائول فارمر از Riverwood Cabins» میگوید: اکثر زمان ها عموم در خرج کردن مبالغ متعددی پول و انرژی در تبلیغاتشان غلط می‌نمایند و انرژی و وقت یه خرده را برای شیت فرود صرف می‌نمایند. ورقه فرود شما صحیح به اندازه عنصرها جان دار در تبلیغات مداقه داراست.

«اندرو میلر از Workshop Digital» میگوید: تجربیات شیت فرود مولفه‌ای میباشد که کمتر از سایر شعور شد‌ه‌است. بخش اعظمی از عموم به غلط آن را «رابطه ورقه فرود» می‌نامند البته گوگل رابطه یک شیت فرود را واقعأ در لحاظ نمی‌گیرد چون به لغت ها کاوش و ورژن تبلیغات مربوط میشود.

۱۲-کلیپ به صفحه های فرود تبلیغ‌تان اضافه فرمائید
«میشل کلی از Pathfinder Alliance» میگوید: براساس تجارب ما شایسته ترین طریق برای بهبود افزایش فرصت به یاد ماندنی (نرخ پریدن) میباشد. افزودن کلیپ برای دفاع از ورژن، یک طریق فوق‌العاده‌ای برای ایفا این شغل میباشد چون دربرگیرنده ورژن‌ای میباشد که دربردارنده داده ها مفیدی درمورد برگه فرود می باشد.

۱۳- کلمه ها کلیدی‌تان را به توضیح متا(Meta Description ) کاغذ فرودتان اضافه نمایید
«ریاه سولومون از آزمایشگاه IronCore» یک توفیق دیگر این میباشد که کلمه ها کلیدی را مستقیمأ در توضیحات متا صفحه ها فرود خویش وارد فرمائید. نیازی وجود ندارد این شغل را بیشتراز حد ایفا دهید. در شرایطی که عبارات طبیعتا در‌این قسمت گنجانیده خواهد شد ، Google به آن دقت می نماید و این فعالیت میتواند ترازو تجربیات برگه فرود را بهبود ببخشد و به نوبه خویش امتیاز چگونگی شما‌را بالا چیره شود.


برچسب: دوره آموزش سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۶:۳۲ توسط:سید محمدرضا گلستان موضوع: نظرات (0)