بهترین آموزش سئو بهترین آموزش سئو .

بهترین آموزش سئو

بهینه‌سازی تصاویر در وردپرس

سرعت بارگذاری یک وب سایت یک کدام از مهمترین پارامترها دوره آموزش سئو در باصرفه‌سازی وب سایت برای موتورهای کاوش یا این که به عبارتی seo وبسایت میباشد. هرقدر سرعت بار گذاری وب سایت شما فراتر باشد و صفحه ها سریعتر بارگزاری شوند، برای موتورهای کاوش برای مثال گوگل خوشایندتر میباشد و جایگاه‌بهتری برای وب سایت شما در لحاظ میگیرند به دلیل آن که یوزرها با گرایش بیشتر در وب سایت شما به گشت و گذار می پردازند و این امری بسیار اصلی میباشد.

کارداران متعددی در طراحی وب سایت بر سرعت بارگذاری وبسایت‌ها تاثیرگذارند که یک کدام از مهم ترین آن ها وسعت صفحه های وب سایت میباشد. دربین دست اندرکاران تاثیرگذار بر وسعت صفحه های نیز یکی‌از مهمترین دلیل‌ها تصاویر هستند. در شرایطی‌که که تصاویر با صرفه نباشند وسعت صفحه ها بالا می‌رود و به تبع آن سرعت بار گذاری وب سایت کاسته شده و بر درجه وبسایت در موتورهای کاوش نیز تأثیر منفی می گذارد. همینطور تارنما‌هایی که وسعت بالایی دارا‌هستند نسبت به وبسایت‌های معدود وسعت نیاز به منابع سروری بیشتری برای مثال وسعت دیسک و پهنای باند دارا هستند.

در زمینه‌ی باصرفه‌سازی تصاویر آیتم دیگری که وجود دارااست استعمال از متاتگ‌های مطلوب برای تصاویر است که سبب خوانایی آنها در موتورهای کاوش می گردد.

درصورتی که شما هم از سیستم مدیر محتوای وردپرس به کار گیری می کنید برای این سیستم قوی پلاگین‌هایی تنظیم گردیده‌است که با باصرفه‌سازی تصاویر آپلود گردیده در وبسایت تأثیر مثبتی در بارگذاری صفحه ها میگذارند. پیرو به معرفی بعضا از کارآمدترین این پلاگین‌ها می پردازیم.

۱. WP Smush

این پلاگین یکی پرطرفدارترین و کارآمدترین افزونه‌های وردپرس در مسئله باصرفه‌سازی تصاویر هست. WP Smush سریع میباشد، کاربری سادگی داراست و ظواهر آن نیز کاربرپسند میباشد. با این افزونه قابلیت فشرده‌سازی فرمت‌های JPEG، GIF و PNG را خواهید داشت. این افزونه از فولدر‌های JPEG متا دیتای مازاد را حذف کرده و فشرده‌سازی‌های این فرمت را با صرفه‌سازی می‌نماید. همینطور با تبدیل تصاویر غیرمتحرک GIF به PNG و حذف رنگ‌هایی که وجودشان ضرورتی ندارد و چشم نمیشوند، وسعت تصاویر را کاهش میدهد. WP Smush این امکان را دارااست که به طور اتوماتیک تصاویری که جدیدا آپلود می گردند را فشرده نماید. این پلاگین با افزونه‌های NextGEN Gallery و WP Retina که وضوح و چگونگی اکران تصاویر را ارتقاء می دهند سازش بی نقص داراست.


برچسب: دوره آموزش سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۵۵:۰۳ توسط:سید محمدرضا گلستان موضوع: نظرات (0)