بهترین آموزش سئو بهترین آموزش سئو .

بهترین آموزش سئو

سئو محلی چیست؟

سئوی محلی یا این که لوکال بهینه سازی (Local سئو) دوره آموزش سئو به تیم‌ای از اقدامات و استراتژی‌ها گفته میگردد که باعث به بیشتر چشم‌شدن یک بیزنس در گوگل و یا این که بقیه موتورهای کاوش نظیر بینگ میگردد. ولی اینجا خواسته جستجویی میباشد که:

به وسیله کاربرانی شکل میگیرد که از نگاه وضعیت جغرافیایی به جای آن بیزنس مجاورت‌اند.
به وسیله کاربرانی شکل میگیرد که در ادامه کالا یا این که سرویسی در یک شهر و یا این که جای خاص میگردند.
برای روشن‌خیس شدن قضیه seo محلی و نتیجه ها جستجوی محلی در گوگل یک نمونه میزنیم. فرض نمائید یک استفاده کننده که در طهران میباشد، میخواهد پیتزا پیشنهاد دهد. اینگونه شخصی در گوشی خویش کاوش می‌نماید «شایسته ترین پیتزای طهران» یا این که کاوش می‌نماید «پیتزا مجاورت اینجانب». در اینجا به کار گیری از سئوی محلی به تارنما پیتزا فروشی x یاری می‌نماید که در جستجوی اینگونه شخصی به اکران درآید و در سود اورا به رستوران خویش جذب نماید. گوگل با به کار گیری از شرایط مکانی دستگاه آیتم استعمال نتیجه ها در نزدیکی استفاده کننده را نشانه خواهد اعطا کرد.
شاید بپرسید که گوگل از کجا متوجه میشود ما کجاییم که نتایجی به ما آرم دهد که نزدیکمان باشد؟ گوگل در واقع با استعمال از GPS دستگاه و یا این که آی پی، شرایط شمارا ردیابی می‌نماید و با دقت به وضعیت مکانی شما حاصل مرتبط را اکران میدهد. کافی میباشد به انتهای شیت نتیجه ها جستجوی گوگل بروید، در آنجا میتوانید مکانی که گوگل برایتان تقریب زده میباشد را ملاحظه کنید.


برچسب: دوره آموزش سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۳:۵۶ توسط:سید محمدرضا گلستان موضوع: نظرات (0)