بهترین آموزش سئو بهترین آموزش سئو .

بهترین آموزش سئو

Taxonomy های پیشفرض در وردپرس

طبقه‌بندی‌ها در وضعیت پیش‌فرض وبسایت به دو نصیب تقسیم می گردند:

– گروه‌ها: تیم‌ها قسمت ابتدایی فعال‌ساز‌ی تارنما می‌باشند. دوره آموزش سئو به‌محض فعال سازی وبسایت بایستی گروه‌های ما یحتاج وب سایت‌مان را ساخت و ساز کنیم. پیش از اینً نوشته‌ی‌علمی ایی در تارنما سرزمین وردپرس که جزئی از یادگرفتن بدون پول وردپرس بود با تیتر رئیس مجموعه‌بندی در تارنما این باره منتشر کردیم.

– برچسب‌ها: برچسب‌ها در طی نشر یک محتوا ساخت میشوند. برچسب‌ها در وردپرس برای ساختن آرشیوهایی میباشد که یوزرها هنگام بازرسی آن کاغذ بتوانند سریع‌خیس مطالب را پیمایش نمایند.

چرا بایستی Taxonomy رادرگوگل اکران دهیم
طبقه‌بندی قابلیتی میباشد که برای زیباتر و درعین‌هم اکنون منظم‌خیس کردن گروه‌بندی‌های سفارشی مطالب در نصیب‌های متعدد وبسایت، استعمال میگردد.

کدام Taxonomy ها در نقشه وب سایت اکران داده شوند
تعیین اینکه کدام طبقه‌بندی را اکران دهید به لحاظ خویش برمی‌شود که میخواهید کدام‌یک از Taxonomy ها را در نقشه وب سایت به یوزرها خویش و گوگل اکران دهید.

فرض فرمایید یک مجموعه بندی ژانر برای پست تایپ فیلم روی تارنما خویش به کار گیری کرده‌اید. حال بایستی تصمیم بگیرید که‌این گروه بندی می بایست در گوگل اکران داده خواهد شد یا این که نه؟! تصمیم به طور کامل با شماست.

چطور Taxonomy ها را در گوگل اکران دهیم
برای اکران طبقه‌بندی‌ها در وردپرس می‌اقتدار از پلاگین یوست، یا این که با به کارگیری از قرار دادن دستی کدهای مایحتاج این امکان را به وبسایت اضافه کرد.

در حالتی که که از طبقه‌بندی پیش‌فرض استعمال کرده‌اید، می توانید آنها‌را با به کارگیری از پلاگین Taxonomy Switcher به Taxonomy تبدیل فرمایید.

وارد پنل رئیس وردپرس گردیده و بعداز نصب و فعال کردن پلاگین یوست، بخشی بنام بهینه سازی (بهینه سازی) به پیشخوان وبسایت شما اضافه می شود که مشتمل بر یک سری زیرمجموعه میباشد. از دربین زیرمجموعه‌های نصیب بهینه سازی، نصیب ظواهر کاوش یا این که Search Appearance را گزینش نمایید.


برچسب: دوره آموزش سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۴۹:۱۲ توسط:سید محمدرضا گلستان موضوع: نظرات (0)