بهترین آموزش سئو بهترین آموزش سئو .

بهترین آموزش سئو

طراحی بهینه سایت برای موبایل

در‌صورتی‌که تارنما پیاده سازی باصرفه و سریعی برای گوشی نداشته باشد، دوره آموزش سئو جراحت متعددی به درجه بندی آن وارد گردد. به این ترتیب seo تارنما برای تلفن همراه، از کلیدی ترین روند seo تکنیکال میباشد.

او‌لین گام برای سنجش واحد سنجش تلفن همراه صمیمانه بودن وب سایت، به کارگیری از ابزار ویژه همین فعالیت میباشد که به وسیله گوگل ارائه گردیده است. در صورتیکه وبسایت درین امتحان چیره نباشد، اقدامات متعددی میباشد که می‌توانید در‌این جهت اعمال دهید. مهم‌ترین اصولی که بایستی در مسیر seo وب سایت برای مویابلی مد لحاظ قرار دهید دربرگیرنده مفاد پایین میباشد:

سایت در تلفن همراه می بایست مشمول به عبارتی محتوای دسکتاپ باشد. به دلیل آنکه گوگل ورژن گوشی سایت ها را بر پایه ی محتوا نیز سکو بندی می نماید.
تارنما در تلفن همراه می بایست در کمتر از 6 ثانیه بار گذاری خواهد شد (با وب 3G).
در ورژن تلفن همراه سایت نباید از پاپ آپ ها استعمال شود.
و … .
شایسته ترین پلاگین برای اجرای seo تکنیکال چیست؟
در صورتیکه بخواهیم یک پلاگین را برای اجرای بهینه سازی تکنیکال در وبسایت معرفی کنیم، با‌یقین می بایست به پلاگین یوآست seo (Yoast سئو) اشاره کنیم. این پلاگین از قدرتمدترین پلاگین های وردپرس میباشد که اکثری از مورد های مایحتاج برای طراحی seo تکنیکال را در چنگ یوزرها قرار می‌دهد. به این ترتیب با دانلود و نصب این پلاگین می‌توانید تنها با یکسری کلیک و تایپ یکسری کلمه و واژه، بهینه سازی تکنیکال را تا حد متعددی برای صفحه ها خویش طراحی نمائید. مثلا در تصویر پایین نصیب هایی را می‌بینید که به واسطه پلاگین یوآست به شیت نوشته تازه اضافه شد‌ه‌است. کل کادرهای خالی که در‌این نصیب قرار دارا‌هستند، اِلِمان هایی میباشند که به بهود بهینه سازی تکنیکال یاری می نمایند.

 

گردآوری بندی
بهینه سازی تکنیکال دربرگیرنده اقداماتی میباشد که تارنما را به یکی‌از مهمترین هدف ها خویش، یعنی کراول و ایندکس شدن به وسیله موتورهای جست و جو می‌رساند. فراموش نکنید که رعایت یا این که عدم رعایت اصول seo تکنیکال، به تنهایی میتواند سبب ساز گردد که یک وب سایت سکو بالا داشته باشد و یا این که به هیچ عنوان درجه ای نداشته باشد! هم اکنون که میدانید مهم‌ترین فرایند بهینه سازی تکنیکال چیست، کافیست دست به فعالیت گردید تا تارنما خویش را از نگاه فنی، به با صرفه ترین صورت ممکن تبدیل فرمایید. از ملازمت و همراهی شما با ژاکت سپاسگزاریم.


برچسب: دوره آموزش سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۹:۱۵ توسط:سید محمدرضا گلستان موضوع: نظرات (0)