بهترین آموزش سئو بهترین آموزش سئو .

بهترین آموزش سئو

جستجو ناشناس (incognito) در واقع چه کاری انجام می دهد و تاثیر incognito بر سئو چیست؟

یک ورژن اساسی از Google در زمینه ی روش شغل مرور سری وجود دارااست که شما میتوانید آن را جست و جو نمایید و به طور بی نقص استیناف فرمائید، البته نگران نباشید دوره آموزش سئو ما نکات کلیدی این نوشته‌ی علمی را برای شما در پایین خلاصه می‌کنیم.

غرض از شرایط ناشناس، نهفته کردن سوابق شما در مقابل اشخاص دیگری میباشد که از دستگاه شبیه شما استعمال می نمایند.

و به‌این مفهوم وجود ندارد که هیچ رد پایی از شما در وب نگذارد.

برای این که رد شما در وب معدود خیس خواهد شد، یک این نام مجاز نمی باشد و TOR، WIFI فارغ از راز هم محلی خویش و احتمالاً یک اسکن از Tails Linux که بر روی یک ماشین مجازی اعمال می‌شود، نیاز دارید که می‌توانید از ان ها استعمال فرمائید.

وقتی که شما با به کار گیری از موقعیت ناشناس جست و جو می‌کنید، آکادمی رایا پارس هنوز تعداد متعددی داده ها وجود داراست که Google و Bing می‌توانند درباره شما بدانند. این مفاد عبارتند از:

نشانی IP شما
شرایط مکانی شما.
هر موردی که در جلسه های متعدد در وبسایت های گوناگون شما اجرا دادید.
این بدان معناست که Google و Bing همچنان می‌توانند نتیجه ها سفارشی را براساس IP / وضعیت مکانی / غیره به شما نماد دهند.

به همین عامل میباشد که زمانی متخصصان دارای اسم و رسم بهینه سازی در یک کنفرانس از تمامی میخواهند جست و جو نمایند و روی یک سود کلیک نمایند، میتوانید سود فراتر نشانه دهید.

به دلیل آنکه تمامی شما از یک نشانی IP یکسانی در یک جای استعمال میکنید و موتور جست و جو فیض خویش را با صد ها جست و جو در قبل شما تهیه می نماید و این فعالیت را براساس داده ها و وضعیت جای ISP ایفا میدهد  what is seo و خیر با به کار گیری از کوکی های ذخیره گردیده مرور گر شما.

اثر incognito بر بهینه سازی
این ما‌را به اصل پرسش اثر incognito بر seo و کاوش با وضعیت ناشناس سوق می‌دهد. در حالی که یک پاسخ بی نقص و ظریف برای آن نیست، بخشی از این پرسش با مسئله نرخ کلیک و درجه بندی سایت شما راز و شغل داراست.

این مقاله در به عبارتی نوشته‌ی علمی اساسی از سمت گوگل منتشر گردیده است ولی ما خلاصه آن را برای شما اورده ایم: گوگل می‌گوید در الگوریتم جایگاه بندی ساده نرخ هر کلیک بر روی مرتبه بندی سایت ها اثر دارااست خیر این که چه کسی آن کلیک را ایفا میدهد. خواسته آن‌ها از این صحبت این میباشد که زمانی فردی سازی و سوابق و تمامی این موردها را از در بین می‌برید، آنها از CTR در الگوریتم به کار گیری نمی‌کنند.

این به آن معنا میباشد که نتایجی که برای شما نشانه می‌دهد بر حسب سوابق جست و جو و حالت مکانی شما نخواهد بود بلکه صرفا بر پایه ی نرخ کلیکی میباشد که بر روی پیوند سایت صورت گرفته میباشد.


برچسب: دوره آموزش سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۱۵:۰۳ توسط:سید محمدرضا گلستان موضوع: نظرات (0)