بهترین آموزش سئو بهترین آموزش سئو .

بهترین آموزش سئو

محتوای فصلی و یا حساس به زمان در مقابل محتوای همیشه سبز

تا به اینجای عمل احتمالاً متوجه تفاوت این دو نوع محتوا گردیده اید. دوره آموزش سئو محتوای فصلی معمولاً مرتبط با داده ها آپ تو دیت میباشد و تنها در برخی از مجال های سال اشاعه دارااست. این مطالب در صنایعی که به صورت مداوم در اکنون تغییر‌و تحول می باشند کاربردی می‌باشند، مانند حرفه آوری و مد رسانه های خبری، یا این که مارک هایی که معمولاً این نوع کار ها را دارا‌هستند. محتوای فصلی به 2 تیم تقسیم میگردد:

بر پایه ی فرصت (فصول خاصی مانند فصل زمستان و فصل تابستان، فرصت هایی که سالانه تکرار می‌شود)
بر پایه ی روی داد (جشن سال نو میلادی، عید باستانی، روز زن، روز مامان، کنسرت و حتی فیلم، اگرچه در غایت سبز می‌شوند ولی با سپری شد مجال ترافیک خویش را از دست میدهند).
برخی تیم سوم را اضافه می نمایند، که تحت عنوان محتوای موضوعی شناخته میشود. با این حالا، گفته میشود که بازاریابی محتوای فصلی دربرگیرنده تیم دیگری میباشد که تحت عنوان محتوای فصلی بر پایه ی تعطیلات شناخته میشود. آکادمی رایا پارس تایپ کردن محتوای فصلی قادر است به فایده مارک شما باشد و این پیام را به کاربر می‌دهد که شما به واپسین آپدیت رسانی ها التفات می دهید و دوست دارید آپ تو دیت باشید. این عشق و علاقه اخیرا و داده ها توسعه یافته را نشانه میدهد.

چنین مخاطبان شما آغاز به پشت گرمی می نمایند و همینطور مشتری بامسئولیت شما می گردند. محتوای موضوعی آرم میدهد که شما میخواهید در موضع خویش مخاطبان خویش را در سکو اولیه قرار دهید. what is seo شما به آنچه در آن لحظه لازم میباشد التفات می دهید. محتوای موضوعی می‌تواند نیازها و علایق خوانند‌گان را به راحتی برآورده نماید.

در مقابل محتوای مدام سبز همیشگی میباشد و یوزرها برای برهه زمانی وقتگیر به آن عشق خواهند داشت. این نوع محتوا در اصلً برای فراگیری مخاطبان ایجاد شده است. هیچ وقت از مد نمی افتد چون عموم مدام بدین نوع مطالب نیاز خواهند داشت. مطالعات موردی، نظارت تولیدها، راهنماها، لیست ها، نکات اصلی حول یک قضیه، فراگیری ها، پادکست ها همگی اینها مثال هایی از محتوای مدام سبز میباشند.

محتوای سبز مغایر محتوای فصلی برای محافظت سودمندی خویش به‌تدریج نیاز به روزرسانی ها خواهد داشت و این قضیه قادر است به کاهش مخارج مرتبط با ایجاد محتوای نو و … یاری دهد. تولید محتوای مدام سبز ممکن میباشد یه خرده دشوار خیس از محتوای فصلی باشد. در مقایسه با محتوای فصلی، که مهم‌ترین نکته در امر آن مجال و همگام سازی میباشد، در محتوای مدام سبز چگونگی بسیار اساسی میباشد.

در شرایط کلی شما برای توفیق و جذب عشق و علاقه یوزرها می بایست هر دو نوع ابن محتوا ها را به کارگیری نمایید. تجارت ها می‌توانند از ترکیب کردن محتوای مدام سبز با پست ها و صفحه ها فصلی و یا این که حساس به مجال خویش از مزایای آن برخوردار شوند. فهم تفاوت در بین محتوایی که مدام سبز و فصلی و حساس به مجال، به شما یاری می نماید تا استراتژی محتوای خویش را به سطح به طور کامل جدیدی برسانید. حالا بیایید ببینیم که چرا محتوای مدام سبز یک ابزار حاذق بازاریابی میباشد و چرا هیچ وقت نمی قدرت آن را با استراتژی های دیگر جایگزین کرد.


برچسب: دوره آموزش سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۹:۱۶ توسط:سید محمدرضا گلستان موضوع: نظرات (0)