بهترین آموزش سئو بهترین آموزش سئو .

بهترین آموزش سئو

پیوندهای داخلی nofollow را برطرف کنید

پیوندهای نوفالو پیوندهایی با برچسب rel = “nofollow” می‌باشند. دوره آموزش سئو آنان از جابجایی PageRank به URL مقصد پرهیز می نمایند. Google همینطور پیوندهای nofollow را crawl نمی نماید.

آنچه گوگل دراین باره میگوید:

در اصلً، به کار گیری از nofollow منجر می‌گردد که ما پیوندهای مقصود را از نمودار کلی اینترنت خویش حذف کنیم. با این حالا، درصورتی که بقیه تارنما ها فارغ از به کار گیری از nofollow به آن‌ها لینک دهند، یا این که در حالتی‌که URL ها از روش نقشه تارنما به Google ارسال شوند، ممکن میباشد صفحه ها متبوع همچنان در فهرست ما ظواهر شوند.

به صورت خلاصه، برای ایندکس وب سایت در گوگل بایستی اعتقاد نتیجه ها فرمایید که کل پیوند های داخلی به صفحه ها قابل ایندکس شدن دنبال میگردند.

برای این شغل، از ابزار Ahrefs ’Site Audit برای جستجوی وبسایت خویش به کارگیری نمایید. گزارش ارتباطات را برای صفحه ها قابل ایندکس شدن با خطاهای “Page has nofollow incoming internal links only” تحقیق فرمائید.

با فرض اینکه میخواهید Google کاغذ را ایندکس نماید، برچسب nofollow را از این پیوندهای داخلی حذف فرمایید. در غیر این شکل، یا این که برگه را حذف فرمایید یا این که آن را noindex نمایید.

7) پیوندهای داخلی “کارکشته” اضافه نمایید.
گوگل با جستجوی سایت شما محتوای نو را کشف می نماید. در صورتی‌که از لینک و پیوند داخلی با ورقه متبوع غافل گردید، ممکن میباشد آنان نتوانند آن را پیدا نمایند.

یک چاره راحت برای حل این نقص‌ و ایندکس وب سایت در گوگل اضافه کردن پیوندهای داخلی به ورقه میباشد. این شغل را می‌توانید از روش هر شیت اینترنت دیگری که Google می‌تواند crawl و ایندکس نماید، آکادمی رایا پارس اجرا دهید. با این درحال حاضر، در صورتیکه می‌خواهید Google هرچه سریع خیس شیت را فهرست نماید، منطقی میباشد که‌این عمل را از یکی صفحه ها “کار کشته” خویش جاری ساختن دهید.

چرا؟ چون Google احتمالاً سریع خیس از صفحه ها با عنایت کمتر اینگونه صفحاتی را بازیابی می نماید.

برای ایفا این فعالیت، به Explorer تارنما Ahrefs بروید، دامنه خویش را وارد فرمایید، آن‌گاه از گزارش شایسته ترین ارتباطات بازدید نمائید.

این نماد می‌دهد که کلیه صفحه ها تارنما شما بر پایه ی درجه بندی URL (UR) تر و تمیز گردیده اند. به عبارت دیگر، آغاز معتبرترین صفحه ها را علامت می‌دهد.

این لیست را معدود فرمائید و درپی صفحه ها مربوطه بگردید تا از آنجا پیوندهای داخلی به کاغذ متبوع اضافه فرمایید.

بعد از آن گوگل وهله آن‌گاه که مجدد شیت را بازگرداند، آن لینک را مشاهده و دنبال خواهد کرد.

نکته ماهر

برگه ای را که لینک داخلی را از آن اضافه نموده اید، what is seo در ابزار رسیدگی URL Google جایگذاری فرمائید. دکمه ” Request indexing” را بزنید تا به Google اگاهی دهید که چیزی در برگه عوض شده میباشد و آنان بایستی در اسرع وقت مجدد آن را بازیابی نمایند. این ممکن میباشد فرآیند کشف لینک داخلی و در فیض ورقه موردنظر برای ایندکس شما‌را تسریع نماید.

8) مطمئن گردید که کاغذ گران بها و منحصر میباشد.
بعید میباشد گوگل صفحه های کیفیت خوب زیر را ایندکس نماید، چون برای کاربرانش هیچ ارزشی ندارند. این ها مواقعی میباشد که جان مولر گوگل درباره ی فهرست بندی در سال 2018 اعلام کرد:

ما هیچوقت همگی URL های شناخته گردیده را ایندکس نمیکنیم، این تماما طبیعی میباشد. اینجانب می‌خواهم به ساخت‌و‌ساز وب سایت بهتر و الهام قسمت بپردازم، بعد از آن همگی چیز معمولاً عالی پیش می رود.

وی اشاره می نماید که برای ایندکس تارنما در گوگل ، موردنیاز میباشد ورقه شما “خوب و الهام قسمت” باشد.

در صورتی‌که مفاد فنی موجب ایندکس نشدن کاغذ شماست، کمبود قیمت قادر است تقصیرکار باشد. بها این میباشد که شیت را با نگاهی جدید مرور نمائید و از خویش بپرسید: آیا این برگه حقیقتا نفیس میباشد؟ آیا در حالتی که یک استفاده کننده از حاصل کاوش بر روی آن کلیک نماید، آیا درین کاغذ قیمت پیدا می نماید؟

چنانچه جواب به هرکدام از این سوال های منفی میباشد، پس بایستی محتوای خویش را بهبود ببخشید.

 

9) حذف صفحه ها کیفیت عالی تحت (برای seo “crawl budget“)
وجود بیش تر از حد زیاد صفحه ها بی چگونگی در تارنما شما تنها سبب هدر رفتن crawl budget میگردد.

آنچه گوگل دراین باره میگوید:

اتلاف منابع سرور در [صفحه ها معدود بها] کار crawl را از صفحاتی که حقیقتاً دارنده قیمت میباشند تخلیه می نماید، که ممکن میباشد منجر تانی قابل توجهی در کشف محتوای بهتر در یک وبسایت گردد.

تصور کنید مانند معلمی که مقاله‌ها را سکو بندی می نماید، یکی این مطالب مرتبط با شماست. در صورتی‌که آن ها ده نوشته‌ی علمی برای نمره دادن داشته باشند، خیلی سریع به نوشته‌علمی شما می رسند. چنانچه صد تا داشته باشند، مقداری بیشتر ارتفاع می‌کشد. در‌صورتی‌که هزاران نفر داشته باشند، وسعت عمل آنان بسیار زیاد میباشد و ممکن میباشد هیچ گاه در رتبه بندی نوشته ی علمی شما قرار نگیرند.

Google اعلام نموده است که crawl budget موضوعی وجود ندارد که بیشتر ناشران نگران باشند” ، و “در حالتی‌که سایتی کمتر از تعدادی هزار URL داشته باشد، بیشتر زمان ها به صورت کارآمد crawl میشود”.

هنوز هم، حذف صفحه های باکیفیت تحت از سایت خویش هیچوقت چیز بدی وجود ندارد. این تنها قادر است در میزان دارایی خزش تأثیر مثبت داشته باشد.

10) بک لینک و پیوند با کیفیت خوب بسازید.
بک پیوند ها به گوگل میگویند که یک کاغذ اینترنت اصلی میباشد. در صورتی کسی در درحال حاضر لینک و پیوند دادن به آن میباشد، پس بایستی بها داشته باشد. اینها صفحاتی می‌باشند که گوگل می‌خواهد آن‌ها را ایندکس نماید.

برای شفافیت بدون نقص، گوگل صرفا صفحه های اینترنت را با بک پیوند ایندکس نمی نماید. صفحه های ایندکس گردیده متعددی وجود دارااست که سوای بک لینک و پیوند میباشند. با این درحال حاضر، Google صفحه های دارنده پیوندهای باکیفیت را که از التفات بیشتری منتفع اند، به احتمال زیاد سریع خیس از آنهایی که فاقد آن می باشند، crawl می نماید. که سبب به سریع خیس ایندکس شدن می‌گردد.

indexing ≠ ranking

ایندکس وب سایت در گوگل یا این که شیت اینترنت در گوگل به معنای جایگاه بندی یا این که بازدید وجود ندارد.

آن‌ها دو چیز گوناگون می‌باشند.

ایندکس شدن به معنای دور اندیشی گوگل از تارنما شما میباشد. این به آن معنی وجود ندارد که آن‌ها میخواهند آن را برای هرگونه پرسش مرتبط و نفیس درجه بندی نمایند.

اینجاست که بهینه سازی ارائه میگردد، به معنای هنر seo صفحه ها اینترنت شما برای مرتبه بندی برای سوال های خاص.

به صورت خلاصه، بهینه سازی مشمول موردها پایین میباشد:

یافتن آنچه مشتریان شما در جستجوی آن می باشند.
تولید محتوا پیرامون آن موضوعات
seo آن صفحه های برای لغت ها کلیدی متبوع شما
ایجاد کرد بک پیوند
بازنشر منظم محتوا برای “مدام سبز” نگه داشتن آن


برچسب: دوره آموزش سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۵۵:۳۲ توسط:سید محمدرضا گلستان موضوع: نظرات (0)