بهترین آموزش سئو بهترین آموزش سئو .

بهترین آموزش سئو

چگونه بک لینک ها سایت خود را بررسی کنیم؟

سپس که با التفات بک لینک و پیوند آشنا شدید، دوره آموزش سئو می بایست بدانید که چطور میتوانید بک پیوند های تارنما خویش و دیگر وب سایت ها را نظارت نمائید. برای پژوهش بک لینک و پیوند ها، دو شیوه وجود داراست؛ به کارگیری از گوگل سرچ کنسول و به کارگیری از ابزارهای شرکتهای فرد ثالث. نحوه نخستین برای وب سایت هایی کاربرد دارااست که وابسته به خویش شماست. البته در طریق دوم میتوانید از بک لینک و پیوند های تارنما های دیگر هم به کار گیری نمائید.

1/ رسیدگی بک لینک و پیوند ها با گوگل سرچ کنسول
گوگل سرچ کنسول یکی‌از ارزشمندترین ابزارهایی میباشد آکادمی رایا پارس که گوگل در مشت یوزرها خویش قرار داده میباشد که استعمال از آن نیز بدون‌پول میباشد. این ابزار به صورت ویژه برای پژوهش شرایط و ویژگی ها ترافیک وبسایت و لینک و پیوند های آن کاربرد داراست.

برای فعالیت با این ابزار کافیست تارنما خویش را به طور بدون پول نام نویسی نمائید. آن‌گاه پس از ورود به آن، روی ” Links” که در منوی مهم سمت چپ ورقه جای‌دارد، کلیک نمائید. what is seo درین نصیب عددی که پایین آیتم ” External links” مندرج، تعداد بک پیوند های دریافتی از دامنه های منحصر را برای وب سایت شما نشانه می‌دهد.

درین برگه سه گزارش دیگر هم آمده:

Top linked pages: صفحاتی از تارنما شما که بیشترین بک پیوند را دارا‌هستند.
Top linking sites: وبسایت هایی که بیشترین بک پیوند را به تارنما شما داده اند.
Top linking text: بیشترین anchor textهایی که برای تولید بک پیوند به وبسایت شما مصرف شده اند.
در صورتیکه در عمل با گوگل سرچ کنسول مبتدی می‌باشید، عالی میباشد از نصیب Top linked pages تحقیق خویش را استارت فرمایید.

آنگاه روی هریک از این URLها کلیک نمایید تا وبسایت هایی را که به یک ورقه خاص پیوند دارا‌هستند، مشاهده کنید.

در قدم‌بعدی هم روی هرمورد از این وب سایت ها کلیک نمایید تا ملاحظه کنید که کدام یک از صفحه ها آن به آن شیت از وبسایت شما لینک و پیوند داده گردیده اند.

2/ پژوهش بک لینک و پیوند ها با ابزارهای فرد ثالث
همان گونه که پیش از اینً اشاره کردیم، درین نحوه می‌توانید بک لینک و پیوند های تارنما های دیگر را تحقیق فرمائید. ابزاری که ما اینجا به کارگیری می‌کنیم “Ahrefs” میباشد که به وسیله یک کدام از موسسات فرد ثالث (شرکتی غیر از خویش گوگل) پیاده سازی گردیده‌است. برای فعالیت با این ابزار نیز یک دامنه یا این که URL را وارد فرمایید و روی مورد ” Check backlinks” کلیک فرمائید. با این فعالیت تعداد تک تک بک پیوند ها و دامنه های ارجاع دهنده (لینک و پیوند های تارنما های منحصر) را به یار و همدم 100 بک پیوند رفیعتر آن مشاهده می‌کنید.


برچسب: دوره آموزش سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۴۸:۲۷ توسط:سید محمدرضا گلستان موضوع: نظرات (0)