بهترین آموزش سئو بهترین آموزش سئو .

بهترین آموزش سئو

چرا افزایش سرعت وردپرس مهم است؟

در بعدازظهر دیجیتالی امروز، کلیه چیز سریع میباشد. پس در شرایطی که سرعت یک وبسایت کُندتر از حد استاندارد باشد، با یقین ترافیک آن و در فیض نرخ تبدیل (یا این که هر غرض دیگری که در تارنما خویش دارید) نیز کاهش پیدا خواهد کرد. به همین خیال یک کدام از داهیانه ترین سیاستی که میتوانید برای وبسایت خویش بگیرید، دوره آموزش سئو seo سرعت تارنما های وردپرسی میباشد.

سال‌ها پیشین تعداد وبسایت‌هایی که یوزرها می‌توانستند از آن داده ها حصول نمایند بسیار محدودتر از الآن بود؛ ولی امروزه در هر مورد‌ای که بخواهید عمل فرمایید، تعداد متعددی حریف دارید و هر یک نیز همت می‌نمایند تا جایی که درحد دارا‌هستند وبسایت خویش را از هر لحاظ سئو نمایند. از طرفی آستانه تحمل اشخاص جامعه به شدت تحت آمده میباشد و نمی‌توانند چشم به راه بمانند تا سایتتان به آرامی بارگذاری خواهد شد. به همین انگیزه در به عبارتی دفعه نخستین که وارد تارنما میشوند، در‌حالتی که که حیث آن ها را از جنبه سرعت جلب نکند، در انتظار نمی‌مانند و به تارنما دیگری مراجعه می‌نمایند. پس به هیچ وجهً عمل به جایی نمیرسد که محتواهای عالی و مناسبتان آیتم اعتنا یوزرها قرار گیرد. طبق تحقیقاتی که جاری ساختن گرفته میباشد، حتی 1 ثانیه بارگزاری دیرتر منجر می شود تا 11 درصد از مشتریان و بازدیدکنندگان خویش را از دست دهید. آکادمی رایا پارس به‌دنبال به یادگرفتن ارتقاء سرعت وردپرس می‌پردازیم.

خواسته از سرعت زیاد، دقیقاً چه قدر میباشد؟
برای جواب به‌این سؤال که سرعت استاندارد برای وب سایت های وردپرسی چه قدر میباشد، عالی میباشد به سفارش گوگل اعتنا کنیم. طبق گفته گوگل شایسته ترین سرعت بار گذاری استی ها، حداکثر تا 3 ثانیه میباشد. اما هر چه این سرعت به 3 مجاورت خیس باشد، نرخ پریدن یوزرها (رخنه‌ کردن وب سایت) تا 32% ارتقاء مییابد. ضمن این در صفحاتی که‌این سقف را رد می نمایند و سرعت لودینگ آن‌ها 5 ثانیه و بیشتر میباشد، احتمال پریدن یوزرها تا 90% بیشتر می‌گردد.

به این ترتیب در شرایطی‌که میخواهید نرخ پریدن پاره ای داشته باشید، می بایست سرعت بار گذاری شدن صفحه های تارنما خویش را به 1 ثانیه (و حداکثر 3 ثانیه) برسانید.

مواقعی که سبب ساز کاهش سرعت وبسایت میگردند
عالی میباشد پیش از هر چیز بدانید که چه مواقعی سبب ساز میشوند که سرعت اینترنت‌سایتتان کاهش پیدا نماید تا بتوانید آنان را رفع نمایید. رایج‌ترین دلایلی که برای کاهش سرعت اینترنت‌وب سایت می توانید به آن ها اعتنا نمایید، موردها پایین را مشمول میشود:

تنظیمات وردپرس: چنانچه اینترنت‌سایتتان صفحه ها را کش نمی‌نماید، ممکن میباشد با بار گذاری متعددی که اجرا میدهد، باعث کاهش سرعت اینترنت‌وب سایت گردد.
پلاگین‌های مخرب و ضعیف: ممکن میباشد پلاگین‌هایی را بر روی وردپرس خودتان نصب کرده باشید what is seo که سبب ساز ضعیف شدن سرعت وبسایت شوند. برای ارتقا سرعت وردپرس میتوانید این مفاد را نظارت نمایید.
وسعت تصاویر: تصاویری که برای اینترنت‌وبسایت seo نشده‌اند و وسعت متعددی دارا هستند، از این رو وسعت اینترنت‌تارنما را ارتقا می دهند و در طی لود وب سایت سبب نماید شدن این مراحل میشوند.
اسکریپت‌های خروجی: تبلیغات، پیوند‌های فرنگی و … نیز میتوانند تحت عنوان یک اسکریپت خروجی سبب ساز نماید شدن سرعت تارنما شوند.
در شرایطی که هاستینگ اینترنت‌تارنما به طور بی نقص و صحیح تنظیمات نشده باشد می تواند بر روی سرعت وب سایت تأثیر متعددی بگذارد.
این چندین گزینه، جزو مورد ها رایجی می‌باشند که سبب ساز کاهش سرعت وبسایت وردپرسی تان میشوند؛ ولی گشوده هم دلایل دیگری برای کاهش سرعت وردپرس وجود دارااست.


برچسب: دوره آموزش سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۴۰:۴۳ توسط:سید محمدرضا گلستان موضوع: نظرات (0)