بهترین آموزش سئو بهترین آموزش سئو .

بهترین آموزش سئو

نکات و ترفندهای عملگرهای جستجو

داشتن همگی تکه‌ها، او‌لین گام در ساختن یک جورچین میباشد. دوره آموزش سئو توان حقیقی و واقعی اپراتورهای کاوش از ادغام آن ها ناشی می شود.
۱- ساخت یک زنجیره از اپراتورها و لغات
به طور تقریب می‎توانید هر ترکیبی از جستجوهای متنی، عملگرهای مهم و عملگرهای توسعه یافته را به هم وصل فرمائید:
“nikola tesla” intitle:”top 5..10 facts” -site:youtube.com inurl:2015
این کاوش، هر برگه‌‎ای را که دربردارنده «نیکولا تسلا» (با منطبق ظریف) و عبارت «Top (X) facts» در عنوانش باشد را برمی‌گرداند که X میان ۵ تا ۱۰ متغیر بوده و در YouTube.com هم جانور وجود ندارد و دارنده «2015» در بخشی از URLاش میباشد.

۲- جستن محتواهای سرقتی

در صورتی می خواهید سرقت محتوای تارنما خویش را نظارت نمایید، می‎توانید عباراتی از محتوای خویش را در اپراتور نقل پیمان قرار دهید و با استعمال از اپراتور –site وبسایت خودتان را از نتیجه ها کاوش حذف نمایید. آکادمی رایا پارس وب سایت‌هایی که نماد داده میشوند، محتوای شمارا دزدیده‌اند.
intext:”they were frolicking in our entrails” -site:moz.com
به‌طور شبیه، می‏توانید از «intitle:» با یک عبارت زمانبر و ظریف برای کشف کردن ورژن‌های تکراری محتوای خویش به کارگیری نمایید.

۳- آزمایش جابجایی از HTTP به HTTPS

تغییر و تحول یک تارنما از HTTP به HTTPS می‎تواند معضل برانگیز باشد. بسط خویش را با مشاهده تعداد متعدد هر برگه از کاغذ‌ای که گوگل ایندکس نموده است، مجدد رسیدگی نمائید. از اپراتور «site:» در دامنه مهم خویش به کار گیری کرده و آنگاه صفحه ها HTTPS را با «-inurl:» حذف فرمائید.

site:moz.com -inurl:https

 

این شغل به شما یاری می‏نماید what is seo تا هرگونه تداخل را ردیابی کرده یا این که صفحاتی را پیدا نمائید که ممکن میباشد بوسیله گوگل مجدد کرال نشده باشند.

با استعمال از عملگرها و ترفندهایی که در‌این مقاله نظارت کردیم، می توانید جستجوی ماهر در گوگل جاری ساختن دهید و نتیجه ها هدفمندتری اخذ فرمایید.


برچسب: دوره آموزش سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۱۰:۴۴ توسط:سید محمدرضا گلستان موضوع: نظرات (0)