بهترین آموزش سئو بهترین آموزش سئو .

بهترین آموزش سئو

آیا گوگل دیگر قصد نمایش محتواهای شما ندارد؟

نوشته ی علمی تحقیقاتی سود می گیرد که تست آنها توفیق‌آمیز بوده میباشد. دوره آموزش سئو گوگل می تواند محتوای خویش را با عده‌بندی مطالب شما ساخت نماید، در سود به سوال استفاده کننده به راحتی و فارغ از نیاز به کلیک روی وب سایت شما جواب دهد. خبر بدی برای مدیران تارنما و تولیدکنندگان محتوا!
در نوشته ی علمی تحقیقاتی گوگل آمده میباشد:
«ما نشانه دادیم که کسب کردن ویکی پدیا قادر است منجر ایراد خلاصه‌سازی چندین داکیومنتی خواهد شد.»
این عبارت «چندین داکیومنتی» به معنای هر داکیومنتی میباشد که آزادانه در دسترس باشد، برای مثال صفحه ها اینترنت شما و رقبایتان.
و این چیزی میباشد که نوشته‌علمی تحقیقاتی درباره توفیق الگوریتم Paraphrasing می گوید:
«این سبک، به صورت قابل توجهی از معماری encoder-decoder سنتی در توالی‌های وقتگیر خوب فعالیت می‌نماید و به ما قابلیت و امکان میدهد اکثری از داکیومنت‌‏ها مرجع را نظارت کرده و مقاله‌ها دارای انسجام و آموزنده ویکی پدیا را ساخت‌و‌ساز کنیم».
این بدان معناست که گوگل میتواند از بخش اعظمی از صفحه ها اینترنت برای ساخت‌و‌ساز مقاله‌ها «دارای انسجام» و «آموزنده» استعمال نماید و اینگونه چیزی می تواند یک تغییر تحول نسبتا نگران‌کننده برای فعالان حوزه محتوا باشد.

آیا گوگل از الگوریتم Paraphrasing برای دستیار صوتی به کارگیری می‌نماید؟
هنوز هیچ حرفی در باب این وجود ندارد که آیا گوگل قصد دارااست از الگوریتم Paraphrasing در دستیار صوتی خویش به کارگیری نماید یا این که خیر. با این هم اکنون، آکادمی رایا پارس این الگوریتم برای جستجوی دستیار صوتی بسیار مطلوب میباشد. جستجوی دستیار صوتی یعنی جستجوهای صورت گرفته از روش موبایل یا این که دستگاه وب شی ها (IoT) که در منزل یا این که اتوموبیل از آنان مستعمل میباشد.
چنانچه الگوریتم Paraphrasing در دستیار صوتی گوگل به عمل برود و به عنوان مثال هنگامی که استفاده کننده what is seo درباره یک ستاره سینما پرسش بپرسد، دستیار صوتی گوگل قادر است در جواب به پرسش وی از جمله‌ها متفاوت به کارگیری نماید، صحیح مانند اینکه از یک فرد حقیقی وواقعی پرسش پرسیده‌ باشید.
گوگل بازه زمانی‌های وقت گیر دلش می‌خواست مشابه کامپیوتر دستیار صوتی در Star Trek باشد. در سال ۲۰۱۴، گزارش شد که ورژن گذشته جستجوی صوتی با اسم بازیگری که صدای این کامپیوتر را در Star Trek بازی میکرد، رمزگذاری گردیده‌است. الگوریتمی مانند Paraphrasing تماما برای به کارگیری در پیکربندی دستیار صوتی مطلوب میباشد.


برچسب: دوره آموزش سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۲۱:۰۲ توسط:سید محمدرضا گلستان موضوع: نظرات (0)