بهترین آموزش سئو بهترین آموزش سئو .

بهترین آموزش سئو

کلمات کلیدی LSI را به صفحه خود اضافه کنید

شما می بایست لغات کلیدی LSI خویش را به به عبارتی جای ‌هایی که کلمه و واژه کلیدی اساسی‌تان را اضافه کرده‌اید، اضافه فرمائید‌، برای مثال:

تیتر متا و توضیحات متا
عنا وین H1، H2، H3
تگ‌های alt تصویر
در مجموع بدنه متن
اعتقاد و باور نتایج فرمایید که کلمه ها و کلمه ها مرتبط را در سراسر پست‌تان با روشی طبیعی به کار گیری نمائید. این فرمان به شما امداد می‌نماید تا از تکرار و استعمال بی‌شیوه از واژه کلیدی مهم خویش بپرهیزید.

بر تجارب مخاطب تمرکز فرمائید

از عبارات کلیدی LSI در محتوای خویش بیش تر از حد به کار گیری نکنید. دوره آموزش سئو اگرچه این‌ها لغات کلیدی شما نیستند‌، البته به کار گیری از آن ها بسیار سهل میباشد – و در صورتی این فعالیت را اعمال دهید‌، به خیال و خاطر آن جریمه خواهید شد. شما‌ میخواهید به اندازه کافی لغات مرتبط را وارد متن‌تان نمایید تا قضیه کاغذ شما فورا برای گوگل و بقیه موتورهای کاوش پر‌نور خواهد شد‌، البته سوای ضایع کردن تجارب خواننده!

برای اینکه این فعالیت را به صورت مفید جاری ساختن دهید‌ بایستی لغات کلیدی مرتبط را اضافه فرمایید‌، در حالی که محتوا دارای انسجام‌ و طبیعی‌ بوده و تعقیب کردن آن سهل باشد. این به شما امداد‌ می‌نماید تا خیر فقط از جریمه‌های گوگل دوری فرمایید‌، بلکه تجربیات بازدیدکنندگان خویش را نیز بهبود بخشیده و در غایت‌، از وب لاگ‌تان درآمد دستیابی نمائید.

نکات پایانی درباره به کارگیری از لغات کلیدی LSI برای seo
در اینجا بعضی از مقررات کلی برای پیاده‌سازی لغات مرتبط در محتوا برای تقویت استراتژی seo بیان شده میباشد:

در استعمال از مترادف و هم معنی‌ها زیاده‌روی نکنید
به عبارتی‌طور که صحبت می‌زنید بنویسید. آکادمی رایا پارس درصورتی که عباراتی را در معاش روزانه خویش به کار گیری میکنید، در متن هم آنها را به شغل نبرید.
از نسبت اثبات لغات و لغات مربوط به سایر متن خویش استعمال نمایید (برای مثال یک واژه و کلمه کلیدی LSI برای هر ۲۰۰ تا ۳۰۰ واژه)
اگرچه داشتن نسبتی شبیه چیزی که در صدر گفتیم کفاف نمی دهد – و مطمئنا ضمانت‌ نمی‌نماید که شما برای هرکدام از لغت ها کلیدی LSI انتخابی خویش سکو استخراج نمائید – البته یک راهنمای موءثر برای تکان‌تان در مسیر صحت دارد.

صرف لحاظ از تعداد دفعاتی که از عبارات کلیدی LSI به کار گیری‌ میکنید‌، what is seo حق تقدم مهم شما مدام بایستی ارائه داده ها بدیهی‌، مختصر و اثرگذار باشد که به خواننده گان در یافتن جواب‌ها و چاره‌های متبوع امداد‌ می‌نماید (اما در عین هم اکنون به شما در استحصال به غرض تجاری خویش برای تبدیل خوانند‌گان به مشتریانی که پول پرداخت می‎نمایند یاری‌ می‌نماید).

در‌حالتی که تلاش نمایید مدام با مقصود ارائه قیمت به خواننده گان، یک محتوا را ساخت و ساز فرمایید. در‌این‌صورت متوجه خواهید شد که از کلمه ها کلیدی مرتبط طبیعتا در متن خویش سوای هیچ سیرتکامل همت آگاهانه‌ای استعمال خواهید کرد. در یک صحبت عملکرد نمائید برای آدم بنویسید، خیر برای یک ماشین!


برچسب: دوره آموزش سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۱۱:۵۳ توسط:سید محمدرضا گلستان موضوع: نظرات (0)