بهترین آموزش سئو بهترین آموزش سئو .

بهترین آموزش سئو

پیدا کردن بهترین کلمات کلیدی

چیزی به عنوان شایسته ترین کلمه ها کلیدی نیست و شما در شایسته ترین شرایط می‌توانید کلماتی را پیدا فرمائید که بیشتر از همگی به وسیله یوزرها سرچ گردیده اند. با پیش بینی این زمینه، دوره آموزش سئو این وظیفه شماست که کلماتی را پیدا فرمائید که در رنک به چنگ آوردن و ارتقا ترافیک میتوانند به شما یاری نمایند.

شایسته ترین کلمه و واژه کلیدی برای بهینه سازی کلمه و واژه ای میباشد که به زمینه موردنظر شما مرتبط باشد، اعتبار کافی را داشته باشد و وسعت جستجوی آن هم با نیازهای شما متناسب باشد. شما می بایست کلماتی که بیشتر از کلیه سرچ میشوند و در عین حالا میتوانید در آن‌ها رقابت فرمایید را با دقت به مورد ها پایین پیدا نمائید:

معیار رقابت در واژه و کلمه کلیدی موردنظر
توان شما در ساخت محتوای کیفیت عالی خیس نسبت به محتواهای فعلی
شایسته ترین ابزارها برای تفحص عبارات کلیدی
همانگونه که دیدیم، پژوهش لغات کلیدی نصیب بسیار آکادمی رایا پارس مهمی از بهینه سازی را تشکیل میدهد و به کار گیری از عبارات کلیدی کیفیت بالا یکی شایسته ترین شیوه ها برای ارتقاء ترافیک وبسایت خودتان به‌حساب می‌آید. ولی با چه ابزارهایی می اقتدار بازرسی عبارات کلیدی را جاری ساختن بخشید؟

SEMrush
SEMrush تیم جامعی از ابزارهای بهینه سازی میباشد که با به کارگیری از آنان میتوانید رسیدگی کلمه و واژه کلیدی ایفا دهید. با به کار گیری از قسمت Keyword Overview این ابزار شما میتوانید یک واژه کلیدی وارد فرمائید و لیستی از تک تک داده ها لازم خودتان اخذ نمائید. این داده ها عبارتند از تعداد اشخاصی که واژه موردنظر را سرچ کرده اند، ترازو کاهش یا این که ارتقاء سرچ کلمه و واژه موردنظر و…

در حالتی‌که که مقداری برگه را اسکرول نمائید، لیستی از عبارات شبیه می‌بینید what is seo که ممکن میباشد بخواهید از آنها استعمال فرمائید. همینطور لیست نتیجه ها ارگانیک را هم درین نصیب مشاهده می‌کنید و میتوانید از روش آنها رقبا را هم نظارت فرمائید. شما میتوانید نشانی تارنما هرمورد از رقبا را هم در نصیب Domain Overview وارد نمایید و لیست لغت ها کلیدی ارگانیک، رنکینگ و دیگر داده ها سئویی آن را ملاحظه کنید.

Ahrefs
Ahrefs یکی‌از دیگر از ابزارهای پژوهش کلمه و واژه کلیدی میباشد که امکان های آن حدودا مشابه به SEMrush میباشد. با به کار گیری از ابزار پژوهش کلمه و واژه کلیدی Ahrefs شما می‌توانید صرفا با تایپ کردن یک واژه کلیدی به هزاران ایده متعدد در خصوص آن دسترسی داشته باشید. همینطور می‌توانید لیست جامعی از کلماتی که قابلیت و امکان رنک دریافت کردن در آنها را دارید نیز مشاهده کنید. همینطور میتوانید از Ahrefs برای جستن لغت ها کلیدی که رقبا در آن‌ها رنک دارا هستند به کار گیری فرمایید و محتوایی بنویسید که‌این عبارات را غرض گرفته اند.


برچسب: دوره آموزش سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۴۴:۴۸ توسط:سید محمدرضا گلستان موضوع: نظرات (0)