بهترین آموزش سئو بهترین آموزش سئو .

بهترین آموزش سئو

متا تگ عنوان (Title Tag)

تیتر صفحه ها به موتورهای جستجو گر اعلام می نماید دوره آموزش سئو که برگه وبسایت درباره چه موضوعی مقاله داراست و تعیین کلمه ها درست برای تیتر تا چه حد عنایت دارااست. سئوکاران عموما سفارش می‌نمایند که در تعیین تگ تایتل (تگ تیتر) از عبارات کلیدی مصرف شود. به کار گیری از کلمه ها کلیدی ابتداِ تیتر خوب از تیتر‌هایی میباشد که لغت ها کلیدی در انتها آنها به شغل می‌رود. قبل از گزینش لغات کلیدی برای تیتر صفحه ها، شما به یک مطالعه جامع درباره لغات کلیدی مطلوب دستیابی و کارتان نیاز دارید.

تگ توضیحات (Meta Description)

توضیحات متا اثر بسیار متعددی در درجه بهینه سازی تارنما شما دارااست. با تعیین داهیانه کلمه ها کلیدی و یک کدام از دو توشه تکرار آنها در توضیحات متا، میتوانید وب سایت خویش را به صدر نتیجه ها کاوش گوگل برسانید. آکادمی رایا پارس از حافظه مبرید که برای تایپ کردن توضیحات متا محدودیت کاراکتر دارید و بایستی با به کارگیری از شایسته ترین و ظریف‌ترین عبارات، شایسته ترین خلاصه را درباره شیت وبسایت بنویسید تا یوزرها را برای کلیک بر روی مطلبتان ترغیب فرمایید.

تگ هدر (H1- H6)

یکی از از سایر تکنیک های بهینه سازی، استعمال درست از تگ H1 تا H6 در صفحه های میباشد. متخصصان seo بر این باورند که استعمال از عبارات کلیدی در تگ H1 مفید میباشد؛ what is seo براین اساس به غیر از تگ تیتر و توضیحات متا، شما بایستی از کلمه ها کلیدی در تگ H1 نیز به کار گیری فرمائید. طبق ضوابط بهینه سازی نباید بیشتر از یک تگ H1 در هر ورقه داشته باشید. تگ‌های H1 برای تیتر مهم و تگ های H2 برای عنوان ها فرعی میباشند. تگ‌های H3 تا H6 متناسب با نیاز و وسعت مقاله ها و نصیب‌های گوناگون مقاله، استعمال میشوند. رعایت ترتیب تگ‌ها در کاغذ بسیار اساسی میباشد.

حذف محتوای تکراری

مدام بایستی در دست گرفتن فرمایید که در وبسایت خویش صفحه ها تکراری و شبیه نداشته باشید. مطالب وب سایت خویش را مرور نمائید و در شکل مواجهه با محتوای تکراری، آن را حذف نمائید. دو تیتر از یک مقاله موجب کاهش سکو شما در نتیجه ها جستجوی گوگل شود.

به‌ روزرسانی محتوا

یکی تکنیک های بهینه سازی برای ساخت وفاداری در مخاطبان، به روزرسانی محتواست. میتوانید عنوان ها تازه مربوط به مورد تارنما یا این که حوزه خدماتی خویش را دستمایه ساخت محتوا قرار دهید و وب سایت خویش را به طور روزمره، هفتگی یا این که ماهانه آپدیت نمائید. متخصصان حرفه ای seo سفارش می‌نمایند که به‌روز رسانی مطالب را در اپلیکیشن کاری خویش بگنجانید و درانتظار نتیجه ها آن باشید. گوگل به یوزرها عنایت متعددی می دهد و با به‌روزرسانی محتوا به گوگل اعلام می کنید که برای مخاطب و مخاطبان خویش قیمت قائل می‌باشید. گوگل همواره در‌پی مطالب نو میباشد، این نکته را فراموش نکنید.


برچسب: دوره آموزش سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۱:۰۲ توسط:سید محمدرضا گلستان موضوع: نظرات (0)