بهترین آموزش سئو بهترین آموزش سئو .

بهترین آموزش سئو

Responsive breakpoint بوت استرپ

تا به اینجا با مضمون‌ Responsive breakpoint آشنا شدید. درباره‌ی بوت استرپ یا این که به عبارتی Bootstrap می بایست اعلام کرد که یک کدام از او‌لین و همینطور دوست داستنی‌ترین چهارچوب‌های عکس العمل گرا میباشد که به پیاده سازی شرایط اکران استاندارد بر روی گوشی یاری نمود. دوره آموزش سئو بوت استرپ همینطور حمله به پیاده سازی استاتیک تارنما‌ها را رهبری نمود. با اعتنا به محبوبیت این چهارچوب تاکنون بخش اعظمی از طراحان همچنان از Responsive breakpoint بوت استرپ به کارگیری می‌نمایند تا شایسته ترین فیض ممکن را استحصال کنند.

اکثر وقت ها طراحان ترجیح میدهند تا به یاری Media Query اکران وب سایت‌های خویش را با برگه اکران افقی تلفن‌های هوشمند (576 پیکسل در پهنا)، تبلت‌ها (768 پیکسل در پهنا)، لپ تاپ‌ها (992 پیکسل در پهنا) و ورقه اکران‌های دسکتاپ‌های تعالی (1200 پیکسل در پهنا) هماهنگ سازند.

چطور سایت ریسپانسیو پیاده سازی کنیم؟
تا به اینجا کوشش کردیم تا شما‌را با مهمترین اصطلاحات و اصول طراحی سایت ریسپانسیو آشنا نماییم. در پی رهنمودهایی برای پیاده سازی این سبک تارنما ارائه خوا‌هیم کرد.

تهیه و تنظیم محدوده Responsive breakpoint
اساسی میباشد که با دقت به نیازهای خویش و همینطور با پیش بینی رسانه‌هایی که به واسطه آنان دسترسی به وب سایت شما ایفا می‌گردد، محدوده مشخصی را برای Responsive breakpoint انتخاب نمائید. آکادمی رایا پارس شما میتوانید بر اساس استانداردهای بوت استرپ که پیش‌خیس توضیح دادیم، این فعالیت را اعمال دهید.

تهیه اندازه‌های مورد‌ها مبنی بر درصدها و یا این که ایجاد کرد CSS Grid Layout
اصلی میباشد که بعدها و اندازه‌های مرتبط با بقیه نصیب‌های تارنما خویش را از پیش تهیه کنید. این تهیه و تنظیم مرتبط با اکران باطن صفحه ها اکران گوناگون شود. اصلی میباشد که اندازه‌های تهیه گردیده در هر برگه نمایشی تناسب خویش را محافظت کنند. برای استحصال بدین اساسی شما می توانید معین فرمائید که بعد ها با اعتنا به هر برگه اکران مبنی بر چه درصدی به صورت یک دست گرانقدر یا این که خرد شوند. همینطور شما می توانید با CSS جزئیات این تغییرات را ایفا فرمائید.

وبسایت شما می تواند با اعتنا به ذوق و سلیقه شما دارنده گونه های و پیاده سازی‌های گوناگونی باشد، البته به صورت معمول اجزای طراحی وب را می‌قدرت به موردها تحت تقسیم بندی نمود:

ورقه مورد
سرتیتر
محتوای مهم
نوار کناری یا این که کناره‌ها
پاورقی
در حالتی که که میخواهید بعد ها همگی این گزینه‌ها را با اعتنا به اکران در شیت گوشی طبق استانداردهای ورقه بیان شده، تهیه نمائید؛ میتوانید از دستورهای ذیل امداد بگیرید:

زمانی که شما قصد دارید به واسطه تهیه درصد پیش بروید، مورد float قادر است به شما قابلیت و امکان تهیه طریق اکران تصویر از قسمت چپ یا این که راست کاغذ را بدهد. what is seo در‌حالتی که که قصد دارید کیفیتی فراتر از سطح معمول را ساخت‌و‌ساز فرمایید، موردنیاز میباشد که از ابزار CSS flexbox امداد بگیرید تا بتوانید از خصوصیت‌هایی بسیار انعطاف پذیر برخوردار گردید.

طراحی تصاویر عکس العمل گرا
اعتنا داشته باشید که از ابعادی استاندارد به مراد تهیه و تنظیم برخورد گرایی تصاویر استعمال فرمایید. ضمن اینها خوب میباشد یک‌سری ورژن از تصویر خویش را بار گذاری فرمائید تا هر استفاده کننده بتواند با اعتنا به دستگاه خویش و سرعتی که در مشت داراست، شایسته ترین ورژن مو جود را مشاهده کند. تهیه دستی این مورد ها ممکن میباشد طاقت فرسا و زمانبر باشد، ولی با امداد دریافت کردن از ابزارهایی مانند وردپرس این عمل به صورت اتوماتیک جاری ساختن گردد و یوزرها می توانند تصاویر را در وسعت‌ها و فرمت‌های مختلف مشاهده کنند.


برچسب: دوره آموزش سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۴۲:۱۱ توسط:سید محمدرضا گلستان موضوع: نظرات (0)