بهترين آموزش سئو بهترين آموزش سئو .

بهترين آموزش سئو

فاكتورهاي تعيين كننده كيفيت بك لينك‌ها كدام ها هستند؟


در گزينش چگونگي بك لينك و پيوند در بهينه سازي فاكتورهاي متعددي دخيل دوره آموزش سئو مي باشند و بهتر ميباشد بدانيد گوگل براي درجه‌بندي بيشتراز ۲۰۰ فاكتور را براي جايگاه بندي سايت ها مد لحاظ قرار مي‌دهد. البته حواستان باشد اثر اين فاكتورها مختلف ميباشد و برخي از اين فاكتورها مي توانند روي هم اثر مثبت بگذارند و برخي برعكس نقطه مقابل همديگر باشند و با خنثي كردن يكديگر از تاثيرشان نادر خواهد شد. اين فاكتورها مشمول مورد ها ذيل مي باشند:

وب سايت لينك و پيوند دهنده: چه سايتي به شما لينك و پيوند مي دهد؟ يا اين كه همان از كدام دوستتان لحاظ خواستيد؟ در صورتي يك سايت اصلي مثل (وب سايت‌هاي دولتي، دانشگاهي و برندهاي شناخته گرديده باشد)، اعتبار شما هم بالا مي‌رود و اين مهم ترين شاخص چگونگي بك‌پيوند ميباشد.
سكو كاغذ در كليد واژه و كلمه: اينطوري تصور كنيد كه يك دوست خير چندان دوستداشتني شما در يك موضوع خاص مثل خريد بو داده ها متعددي دارااست، پس براي خريد از وي مشورت كردن مي گيريد. بدين ترتيب در حالتي‌كه كاغذ‌اي از يك وبسايت خير چندان دوست داستني وجود داشته باشد كه توانسته در يك موردنياز يوزرها را برطرف سازد، بك لينك و پيوند به دست آوردن از اين وبسايت در اين باره خاص اثر بيشتري داراست.
نوع پيوند: از چه نوع لينكي استعمال ميكنيد (پيوند فالو يا اين كه دوفالو؛ پيوند نوفالو؛ پيوند به وسيله يوزرها توليده گرديده يا اين كه پيوند اسپانسري ميباشد؟). در‌اين دربين شايسته ترين لينك و پيوند، لينك و پيوند‌هاي فالو با بيشترين تاثيرگذاري مي‌باشند. در واقع به عبارتي رپرتاژ اطلاع رساني‌هايي كه در سايت هاي گوناگون منتشر ميگردند.
منزلت پيوند در برگه: اصلي ميباشد كه لينك و پيوند شما در كدام نصيب از يك تارنما جاي دارد ( ميان محتوا يا اين كه فوتر يا اين كه رديف‌هاي كناري؟)
محتواي برگه و اينترنت‌وبسايت پيوند دهنده: هر چه محتواهاي اينترنت‌وب سايت‌ها به يكديگر مرتبط‌خيس باشند بك لينك و پيوند تشكيل شده كاركشته‌خيس ميباشد.

شايسته ترين ابزار ها براي سنجش بك لينك و پيوند ها
تا اينجاي نوشته‌ي علمي همان گونه كه متوجه شديد يكي‌از طرز هاي بالا بردن جايگاه اينترنت‌سايتتان استعمال از بك‌ پيوند‌هاي توانمند ميباشد. به اين ترتيب بايستي بدانيد رقبايتان از چه وب سايت‌هايي برا ساخت‌و‌ساز بك پيوند در بهينه سازي استعمال كرده‌اند و چگونگي پيوند‌هايي كه ساخت و ساز كرده‌ايد چه معيار ميباشد . براي رسيدگي اين مورد ها به سراغ ابزارهاي داراي شهرت ميرويم:

1) Ahrefs
در بازاريابي آنلاين يكي‌از دوستداشتني ‌ترين و قوي ترين ابزارها براي رئيس لغت ها كليدي، مدير بك ‌پيوند‌ها و رديابي تارنما‌هاي رقبا ، Ahref محسوب ميشود. حتي نيل پاتل درباره ي اين ابزار نوشته: “ اينجانب عاشقش هستم به خيال و خاطر چگونگي داده‌هايي كه مي توانم از اين تارنما به دست بيارم” . بدين ترتيب ابدا ما يحتاج وجود ندارد نگران اين باشيد كه آيا داده ها دريافتي صحيح يا اين كه قابل پشت گرمي مي باشند يا اين كه خير!


برچسب: دوره آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۲:۳۷ توسط:سيد محمدرضا گلستان موضوع: نظرات (0)

فاكتورهاي رتبه‌بندي off-page


بك‌لينك و پيوند‌ها: صرفا زيرمجموعه‌ي فاكتورهاي درجه بندي گوگل off-page همين دوره آموزش سئو بك‌پيوند‌ها ميباشند. خواسته از بك‌لينك و پيوند‌ها، لينك و پيوند‌هايي از وبسايت شما هستن كه در سوا سايتتان و در تارنما‌هاي ديگر قرار گرفته‌اند. گوگل از سال 1996 الگوريتم شناسايي اين لينك و پيوند‌ها را در اپ‌ي خويش اضافه كرد. تعداد و چگونگي بك‌لينك و پيوند در قيمت‌گذاري گوگل خيلي نقش داراست. شيوه هاي مختلفي براي ساخت و ساز بك‌پيوند در وب سايت‌هاي ديگر وجود داراست كه مي توانيد از آن براي به دست آوردن جايگاه‌ي فراتر در گوگل به كار گيري نماييد.


شيوه هاي محك وب سايت شما در تلفن همراه
فاكتورهاي مرتبط با تلفن همراه نيز جزء مهمترين فاكتورهاي سكو بندي گوگل محسوب ميشوند. امروزه نسبتاً 50 درصد بازديدهاي وبسايت‌ها از روش تلفن همراه ايفا مي شود و گوگل بيشتراز هر چيز روي سئوي تارنما براي گوشي تاكيد داراست. در پي برخي از مهمترين فاكتورهاي جايگاه بندي گوگل براي گوشي‌ها را نظارت ميكنيم:

ريسپانسيو بودن: شايد يك كدام از مهمترين فاكتورها، همين ريسپانسيو بودن وبسايت باشد. خواسته از تارنما ريسپانسيو، سايتي ميباشد كه براي اكران در صفحه ها تلفن همراه و تبلت، پياده سازي غيروابسته داشته باشد و اجزا و چينش صفحه هاي طوري تهيه گرديده باشد كه در گوشي به‌صدق اكران داده گردد. معمولا در هنگام سرچ كردن با تلفن همراه، گوگل وبسايت‌هاي ريسپانسيو را فراتر اكران ميدهد.
محتواي پنهان در گوشي: محتواي نهفته فاكتوري ميباشد كه شايد كمتر كسي از وجود آن بين فاكتورهاي سكو بندي گوگل خبر داشته باشد. محتواهاي نهفته در ورژن‌ي تلفن همراه ممكن ميباشد مثل محتواهاي آشكار، ايندكس نشوند و گوگل روي آنان قيمت‌گذاري نكند. گوگل جديدا اعلام كرده كه به كار گيري از محتواهاي نهفته در گوشي مشكلي براي سئوي وبسايت ساخت و ساز نمي‌نمايد؛ البته، در به عبارتي ويدئو اظهار داشته كه محتواهاي اساسي وبسايت نبايد نهفته شوند.
وجود پاپ‌آپ‌هاي Interstitial: يكي جذاب‌ترين فاكتورهاي جايگاه بندي گوگل براي تلفن همراه اين فاكتور ميباشد كه براساس بازخوردهاي بازديدكنندگان كشف شد. اين نوع پاپ‌آپ‌ها نصيب يا اين كه آحاد ورقه‌ي مرورگر را در گوشي اشغال مي‌نمايند و اذن‌ي ديدن شيت را به مخاطب نمي‌دهند. گوگل هم اين مسئله را متوجه گرديده و وب سايت‌هايي كه از نوع تك تك برگه‌ اين پاپ‌آپ به كارگيري مي‌نمايند را جريمه خواهد كرد.


برچسب: دوره آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۰۲:۳۳ توسط:سيد محمدرضا گلستان موضوع: نظرات (0)

چرا E-A-T خيلي مهم است و چه تاثيري در سئو دارد؟


- پشت گرمي (TRUSTWORTHINESS)
ولي پس از تخصص و اعتبار، پشت گرمي ميباشد كه التفات متعددي داراست. دوره آموزش سئو گوگل دقيقا پيرو اين ميباشد كه بفهمد در حالتي كه عده اي از شيت نتيجه ها كاوش SERP به وبسايت شما وارد شدند، تا چه اندازه مي توانيد اعتمادشان را جلب كرده و نيازهاي آنان را بي نقص و سريع مرتفع فرمائيد. شما مي بايست دقيقا به مخاطبان خويش بفهمانيد به عبارتي‌ چيزي مي‌باشيد كه داعيه ميكنيد و اين احساس اتكا را مي بايست در آن‌ها به وجود آوريد. بايستي نماد دهيد كه سمت استفاده كننده مي‌باشيد و او‌را از خودتان ميدانيد. درج تصاوير و توضيحات حقيقي وواقعي توليدها، ذكر نقاط قوت و ضعف، يك گزاره توضيحات درباره تاليف كننده، ورقه درباره ما، گواهينامه‌ها، افتخارات و جوايز دستيابي گرديده و بخش سوال ها متداول يا اين كه راهنماي استفاده كننده مثلا مواقعي ميباشد كه ياري مي‌نمايد تا معيار پشت گرمي نسبت به شما بيشتر خواهد شد.

 

چرا E-A-T خيلي اساسي ميباشد و چه تاثيري در seo داراست؟
شايد حال بتوانيد معمولي‌خيس بدين پرسش جواب دهيد. بي شك گوگل در‌پي اين ميباشد كه ببيند شما تا چه اندازه براي استفاده كننده خويش عنايت قائل ميباشيد. اين دشوار‌گيري هنگامي بيشتر مي‌گردد كه تشخيص دهد وب سايت شما و محتواي آن با پول يا اين كه معاش اشخاص رابطه دارااست. به همين ادله كارايي مي‌نمايد تا از الگوريتم‌هاي بر طبق هوش تصنعي و مصنوعي و يادگيري ماشين مسافت بگيرد و تا جايي كه ميتواند خودش را در پوسته يك آدم حقيقي و واقعي قرار دهد. اين موضوع آنقدر براي گوگل التفات دارااست كه براي اين فعاليت از نيروي انساني به كارگيري مي‌نمايد. به طور طبيعي در‌حالتي كه كاربري به سمت شما بيايد البته نتواند تخصص، اعتبار و پشت گرمي مايحتاج را اخذ نمايد، به سراغ رقباي‌تان مي‌رود و ديگر به شما رمز نخواهد زد. شايد امتيازاتي كه مسئولان در دست گرفتن چگونگي گوگل در حيث ميگيرند به طور بي واسطه در سكو يك تارنما در شيت SERP اثر نداشته باشد، البته اساسي اينجاست كه در نظارت محتواي كيفيت عالي اثر بي واسطه داراست و مي تواند به طور غيرمستقيم در نتيجه ها موءثر باشد.


برچسب: دوره آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۴۴:۳۹ توسط:سيد محمدرضا گلستان موضوع: نظرات (0)

چك ليست سئو محلي


با به كارگيري از بررسي ليست لوكال بهينه سازي، در باب طيف وسيعي از وظايف موردنياز دوره آموزش سئو براي بهبود بهينه سازي محلي خويش داده ها دستيابي خواهيد كرد، كه به شما امداد مي نمايد مجال و كوشش خويش را متناسب با آن طرح ريزي فرماييد. اين اعتقاد و باور ميدهد كه كوشش هاي شما حداكثر تأثير را براي كسب و كار شما خواهند داشت.

كليه روند موردنياز براي بهبود بهينه سازي را از آغاز تا پايان به 5 نصيب تقسيم كرده ايم:

نصيب اوليه: داده ها را گردآوري فرماييد.
بخش دوم: سايت خويش را از بالا به تحت باصرفه فرماييد.
نصيب سوم: بقيه مختصات آنلاين خويش را با صرفه نماييد.
نصيب چهارم: تلاش بودجه هاي آنلاين خويش را تقويت نمائيد.
نصيب پنجم: بررسي بر همت
در حال حاضر كه اصول نخستين seo محلي را رسيدگي كرديم، وقت آن ميباشد كه هرمورد را به طور جامع توضيح دهيم.

بخش اوليه: گردآوري داده ها
براي ساخت و ساز يك اپليكيشن جامع، شما بايستي تك تك داده ها و داده هاي مورد نياز را گردآوري فرماييد. اين مشمول نگرش درباره لغات كليدي، سكو بندي، رقابت و تندرست وب سايت شما ميباشد. با تعقيب كردن اين پروسه ، از تصميم گيري كوركورانه راجع‌به استراتژي seo خويش كه سبب ساز صرفه جويي در وقت و هزينه شما ميگردد، دوري مي‌كنيد.

1. عبارات كليدي خويش را شناسايي فرمائيد.
با جاري ساختن پژوهش لغات كليدي و جاي هايي كه قيمت غرض گذاري دارا هستند، فهم بهتري از آنچه كه شايسته ترين سود را براي شما به ارمغان مي‌آورد، خواهيد داشت. براي استارت پژوهش ها خويش براي لوكال seo، اين راهكارها را دنبال فرمائيد:

ليستي از لغت ها كليدي اساسي مربوط به بيزنس خويش را ارائه دهيد. در حالتي كه مشتري بوديد كه درپي توليدات يا اين كه خدماتي بود كه بيزنس شما ارائه ميدهد، چه چيزي را در موتور كاوش تايپ مي‌كنيد؟
در ادامه ايده هاي سريع ميباشيد؟ Reddit را رسيدگي نماييد و يك subreddit را گزينش نماييد كه مشتريان شما در آن معاشرت مي نمايند، اين به شما اطلاعاتي راجع‌به حرف مشتريان مي‌دهد.
از جستجوهاي مربوط به گوگل به كارگيري نماييد. بعداز اينكه به لغت ها كليدي مهم خويش درنگ كرديد، آن ها را يك به يك تايپ فرماييد و ملاحظه كنيد كه Google چه چيزي به صورت اتومات ساخت مي نمايد.


برچسب: دوره آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۵۹:۳۱ توسط:سيد محمدرضا گلستان موضوع: نظرات (0)

همه چيز درباره تگ هدينگ و تيتر H1 تا H6 در سئو


تگ هدينگ چيست؟
تگ هاي هدينگ عباراتي در اولِ يك قسمت ميباشند كه توضيح مي‌دهند آن بخش در ارتباط دوره آموزش سئو چه چيزي ميباشد. به كار گيري صحيح از عنوان در يك ورقه، سلسله مراتب و تحقيق اجمالي را مهيا مي نمايد و به شما ياري مي نمايد تا تخت‌گاز متوجه گرديد برگه اينترنت در ارتباط چيست. آنان به بازديدكنندگان ياري مي نمايند تا به‌سرعت يك شيت را مرور نمايند، و به موتورهاي كاوش در ادراك سريع ساختار يك كاغذ و زمينه آن ياري مي نمايند.

عنوان ها در شش سطح وجود دارا‌هستند: H1 تا H6 ، كه از اين دربين عنوان هاي H1 ،H2 و H3 بيشتر به كارگيري مي گردند. تگ هاي هدينگ در HTML كاغذ تمجيد مي‌شوند.

عنوان H1 اكثر وقت ها تحت عنوان “عنوان اساسي” شناخته مي‌گردد، در حالي كه تيترهاي H2-H6 تحت عنوان “عنوان هاي فرعي” شناخته ميگردند چون علامت دهنده سطوح ذيل خيس مي باشند.

در خصوص تگ تيتر چطور؟
بخش اعظمي اشخاص گاهي تگ هدينگ را با “تايتل تگ ها” غلط مي نمايند.

براي خودداري از هرگونه سردرگمي، بياييد مثالي بزنيم و المان تيتر H1 را همان طور كه در سورس كد HTML نشان داده ميشود، نظارت كنيم:

< h1 > اين گزاره يك نمونه ميباشد

< h1 >: تگ مرتبط با گشودن عنوان H1
اين گزاره يك نمونه ميباشد: متني كه در برگه بازديد كننده براي عنوان H1 ظواهر مي گردد.
< /h1 >: تگ بستن عنوان H1
و راجع‌به تگ هد چطور؟
در بالا تگ هدينگ را با نصيب < head > غلط نگيريد.

در واقع مي اقتدار از آن‌ها براي تعريف‌و‌تمجيد عنوان يك قسمت بهره مند شد. اين بدان معناست كه مي اقتدار آنها‌را در كنار بخش ناوبري قرار بخشيد، يا اين كه مي قدرت آنان را در نزديكي عنوان ها قرار اعطا كرد. استعمال از آن‌ها ازروي اختيار ميباشد، در اينجا مثالي گفته شده ميباشد:


برچسب: دوره آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۳:۴۳ توسط:سيد محمدرضا گلستان موضوع: نظرات (0)

چرا Keyword ها در سئو مهم هستند؟


عبارات كليدي از اين جهت اساسي مي‌باشند كه گويش رابط ميان عموم، موتورهاي كاوش دوره آموزش سئو و صفحه هاي اينترنت‌وبسايت شما مي‌باشند. وقتي كه اشخاص لغات كليدي را در گوگل تايپ مي‌نمايند؛ وب سايت شما ميتواند به كاوش كنندگان اكران داده خواهد شد و اشخاص وارد وب سايت شما شوند.

هنگامي محتواي صفحه هاي خويش را براي عبارات و عباراتي كه اشخاص كاوش مي‌نمايند باصرفه ميكنيد، اينترنت‌وب سايت شما قادر است براي اين كليدواژه درجه بالاتري داشته باشد. بديهي ميباشد كه جايگاه فراتر در SERP قادر است ترافيك بيشتري را به سمت اينترنت‌تارنما شما سوق دهد.

به همين برهان، يافتن لغت ها كليدي كه اشخاص كاوش مي‌نمايند و مطلوب كسب و كار شما ميباشند مرحله شماره ۱ هرگونه كار seo تارنما ميباشد. در واقع بهينه سازي كردن وب سايت فارغ از حدس لغت ها كليدي نا ممكن ميباشد.

خب اكنون پرسش پيش مياد كه؛

چه‌طور كليد كلمه و واژه مطلوب پيدا كنيم ؟
مطالعه عبارات كليدي مي بايست فرآيندي دائمي و بخشي اساسي از شغل شما تحت عنوان يك بازارياب باشد. لغات كليدي سابق مي بايست به طور زمان‌اي و تروتميز مجدد نظارت شوند. لغات كليدي كه بيشتر رقابتي مي‌باشند (در مقابل عبارات كليدي زمان بر) را مي‌اقتدار با عبارت‌هاي خاص‌خيس و وقتگير‌خيس جايگزين كرد كه بازديدكنندگان قابل قبولي را وارد تارنما مي‌نمايند. اشخاصي كه به صورت تر و تميز از وب سايت شما بازديد مي‌نمايند و به‌دنبال محصول ها يا اين كه سرويس ها شما ميباشند بسيار اساسي‌خيس از تعداد بازديدكنندگاني ميباشد كه وارد وبسايت ميشوند.

عالي ميباشد لغت ها كليدي شما متنوع باشد؛ در‌حالتي كه از كلمه ها كليدي به كار گيري نماييد كه تمامي رقباي شما در هم اكنون به كار بستن از آن مي‌باشند، نمي‌توانيد خويش را متمايز نماييد. خير فقط مي بايست ابزارهاي جديدي براي جستجوي كليدواژه ها را آزمون فرمائيد و حاصل به دست آمده را پيگيري نمائيد بلكه بايستي بر روي تجارب خويش نيز توكل نمائيد. چه عده اي از لغت ها كليدي شما به كارگيري مي نمايند؟ چه‌طور مي‌توانيد خويش را در بين رقبا متمايز نماييد؟ با خريدن محتواي بهتر كه به صدق به سوالهاي مشتريان بالقوه جواب ميدهد و استعمال از كلمه ها كليدي مطلوب، مي شود به اين غرض دست پيدا كرد.

ابزارهاي مطلوب براي جستجوي عبارات كليدي
براي يافت كردن مطلوب‌ترين لغات كليدي در seo نياز به ابزار داريد. يكي اين ابزارها kwfinder ميباشد كه به شما ياري مي‌نمايد شايسته ترين و مرتبط‌ترين لغات كليدي را بيابيد. كليدواژه‌هايي كه ميتواند ترافيك مداوم و نرخ تبديل زياد براي شما توليد كند. مزاياي به كار گيري از اين ابزار seo دربرگيرنده مفاد تحت ميباشد:

تنوع لغات كليدي: با جستجوي يك واژه كليدي در KWFinder، لغت ها كليدي مربوط به كليدواژه كاوش گرديده و آمارهاي مربوط به آن ها به شما علامت داده ميگردد. يك كدام از مزاياي اين عمل اين ميباشد كه قابليت و امكان داراست واژه و كلمه كليدي در حوزه كاري شما وجود داشته باشد كه شما از آن بي‌خبر مي باشيد.
داده هاي عددي ظريف: KWFinder داده هاي عددي دقيقي از تعداد جستجوي هر واژه كليدي در ماه، واحد سنجش محبوبيت آن واژه و كلمه كليدي و واحد سنجش رقابت در آن، داده ها مرتبط با وب سايت‌هايي كه در آن واژه و كلمه كليدي شايسته ترين كوشش را دارا هستند و … را در مشت شما قرار خواهد بخشيد.
kwfinder قابليت جستجوي تعدادي واژه و كلمه را به طور بدون‌پول به شما مي دهد.
ابزار ديگري كه مي‌اقتدار از آن براي جستجوي كلمه ها كليدي بهره مند شد كيورد پلنر (keyword planner) ميباشد كه همين تجهيزات را در خويش دارااست؛ با اين تفاوت كه شما با داشتن يك حساب گوگل ادز، ميتوانيد بي غايت واژه و كلمه را محاسبه فرمائيد.


برچسب: دوره آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۸:۰۲ توسط:سيد محمدرضا گلستان موضوع: نظرات (0)

استفاده از جمعي از كلمات به عنوان كلمه ي كليدي


به كارگيري از تعدادي واژه ي كليدي در يك كاغذ سوژه مفصلي دارااست، از جمله دوره آموزش سئو اشخاصي كه به سرچ “نگهداري از گيسو با شامپوي ارگانيك” ميپردازند نقاط مشتركي هم از حيث مخلوط عبارات و هم از لحاظ توشه معنايي، با كساني دارا هستند كه به سرچ “محافظت از موي با قابل انعطاف كننده ارگانيك” ميپردازند، مي بايست خاطرنشان كرد كه موتورهايي كاوش امروزه بيشتراز هر مجال ديگري ميتوانند ما دربين اين دو عبارت جستجويي تفاوت قائل شوند و شخص را به ورقه ي صحيح موعظه كنند. سازه به همين فرمان، مورد نياز ميباشد در هنگام مخلوط اين لغت ها به مراد داشتن عبارت تركيبي توجه موردنياز را داشته باشيد .

آيا براي داشتن seo برنده صرفا اكتفا به لغات كليدي كافي خواهد بود؟

آيا براي داشتن seo چيره فقط اكتفا به كلمه ها كليدي كافي خواهد بود
يكي‌از مواقعي كه مي بايست به آن اشاره داشت اين ميباشد كه ديگر مانند قبلي كلمه ها كليدي نمي توانند فقط فاكتور توفيق در seo باشند، و در حالتي كه كه شما از يك مشاور seo براي برطرف كردن اشتباهات جانور در تارنما خويش ياري بخواهيد به احتمال زياد اين فرمان را به شما متذكر شود كه توفيق در بهينه سازي به نسبت گذشته (حتي تعدادي سال اخير) گوناگون شد‌ه‌است و نمي قدرت صرفا با اكتفا به لغات كليدي مطلوب و كاربردي، انتظار جايگاه بندي بالا در موتور هاي كاوش داشت و ما يحتاج ميباشد فاكتورهاي ديگر در راستاي به كارگيري از لغت ها كليدي مطلوب گزينه اعتنا شما قرار گيرد.

در هر ورقه از يكسري واژه ي كليدي مي قدرت به كار گرفت ؟
درخصوص غرض گذاري بر يكسري واژه و كلمه ي كليدي در يك شيت ي واحد در وبسايت، معمولا اين پرسش پيش ميايد كه يك‌سري واژه و كلمه ي كليدي مي‌تواند در يك ورقه ي واحد انجام خواهد شد، بايستي اعلام‌كرد كه نمي اقتدار ضابطه و عددي دراين باره در حيث گرفت به اين دليل‌كه فاكتور هاي ديگري نيز بايستي متبوع محتوا نويس وبسايت قرار گيرد، كلاً در تارنما ها به مراد بهبود بهينه سازي تارنما مايحتاج ميباشد زنجيره اي خاص را دنبال نمود و همگي فاكتور هاي جانور را در حيث گرفت و صرفا منفعت گيري از يك كدام از فاكتور ها نمي تواند براي وبسايت شما اثرگذار و كاربردي واقع خواهد شد.

نقش آپ تو ديت الگوريتم هاي گوگل در التفات واژه و كلمه كليدي
آپ تو ديت الگوريتم هاي گوگل منجر شد كلمه ها كليدي صرفا سنگ محك گوگل و ديگر موتورهاي جستجويي براي درجه بندي يك وبسايت نباشد، البته با اين درحال حاضر از آنجايي كه‌اين عبارات و كلمه ها به وسيله يوزرها در جعبه جستجويي موتورهايي جستجويي مانند گوگل، ياهو و بينگ آيتم به كار گيري قرار مي گريد و ميتواند روش وصال استفاده كننده به سايت شما و هر آنچه شما براي ارتقاي وب سايت خويش همت داشته ايد باشد از اين رو نمي اقتدار آن را بي مداقه شمرد،در فيض اصلي ميباشد كه در گزينش اين و لغات و كلمات و به كارگيري از تركيبي از آن‌ها در وب سايت محتاطانه كار نموده و شغل را به دست كاردان (سئوكاران مجرب) سپرد و با تعيين لغت ها خطا در محتوا، ريسك نكرده و درجه بندي تارنما خويش را به خطر نندازيد.


برچسب: دوره آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۹:۵۸ توسط:سيد محمدرضا گلستان موضوع: نظرات (0)

لينك بيلدينگ در الگوريتم پنگوئن 4.0 گوگل


بعداز دو سال، الگوريتم پنگوئن گوگل بالاخره به روزرساني شد. الگوريتم پنگوئن گوگل ورژن 4.0، به دوره آموزش سئو طور لحظه اي (Real-Time) فعاليت مي نمايد. گوگل داعيه نموده است كه‌اين واپسين آپ تو ديت رساني از الگوريتم پنگوئن ميباشد و از اين پس، الگوريتم پنگوئن تحت عنوان بخشي از هسته مركزي الگوريتم سكو بندي گوگل، در زمان خزش و ايندكس كردن وبسايت ها به پردازش داده ها مي‌پردازد.

به دنبال ميخواهيم بدين زمينه بپردازيم كه به هيچ وجهً الگوريتم پنگوئن چه خصوصيت هايي دارااست و آپ تو ديت رساني هاي نو آن، چه تاثيري بر روي دنياي بهينه سازي و در مجموع ديجيتال ماركتينگ خواهد داشت.

اعلاميه هاي الگوريتم پنگوئن ورژن 4.0
در طي چندين هفتۀ اخير، شاهد تغييرات و نوسانات بخش اعظمي در حاصل جستجوي گوگل بوديم. به روزرساني كه بيشتر اشخاص آن را حدس كرده بودند، بالاخره اجرا شد و گوگل در غايت اظهار‌كرد پنگوئن ورژن 4.0 دو خصوصيت كليدي داراست:

الگوريتم تازه پنگوئن به طور لحظه اي (Real-Time) شغل مي نمايد. اين حقيقتاً خبر نيكي ميباشد. اشخاص متعددي مي‌باشند كه براي بهينه سازي بي چگونگي خويش، مخارج گزافي صرف كرده اند و حتي بعداز حذف كليه بك پيوند هاي اسپمي شان، گشوده هم سايتشان به وضعيت اوليه برنگشته ميباشد. حتماً منزل اي كه بر روي ويرانه ها سازه گرديده باشد، مقاومت چنداني ندارد. اين مورد در موضوع seo نيز درستي مي نمايد. كساني هم كه سئوي وب سايت خويش را بر روي لينك و پيوند بيلدينگ بي چگونگي سازه كرده اند نبايد انتظار داشته باشند كه در سكو هاي بالاي نتيجه ها كاوش قرار داشته باشند. حذف پيوند هاي بي چگونگي، مطمئناً آنان را به شرايط اساسي خويش بر نمي گرداند. با اين هم اكنون، به حيث مي‌رسد استخراج و كارهايي اكثري وجود دارا هستند كه به جهت الگوريتم پنگوئن با محدوديت هاي شديدي مواجه بوده اند. آپ ديت رساني نو الگوريتم پنگوئن براي اينگونه استحصال و كارهايي، موقعيت جديدي را به وجود خواهد آورد.
به گفته گوگل، اين ورژن از الگوريتم پنگوئن از ورژن قبلي با جزييات بيشتر (Granular) ميباشد: اين خصوصيت به توضيح بيشتري نياز دارااست. در قبل به لحاظ مي رسيد، الگوريتم پنگوئن ورژن 2.0، پنالتي هاي مربوط به كلمه ها كليدي و درجه كاغذ را بيشتر از ورژن 1.0 آن جاري ساختن مي‌كرد. با اين حالا، در چندين سال اخير شاهد بسط هاي متعددي در‌اين حوزه بوده ايم و احتمالاً گوگل مانند قبلي فقط به فرايند لينك و پيوند بيلدينگ عنايت نمي دهد و كل لينك و پيوند ها را آيتم پژوهش قرار ميدهد. فقط مجال ميباشد كه معين مي نمايد اين دقيقتر شدن الگوريتم پنگوئن گوگل به چه معناست، البته به لحاظ مي‌رسد براي عده اي كه مي‌خواهند از روش seo كلاه سپيد سكو وبسايت خويش را ارتقاء دهند، خبر خير و خوبي باشد.
همينطور، مي بايست روءيت كرد كه‌اين دو خصوصيت چه‌طور مي‌توانند خويش را با 200 فاكتور درجه بندي وب سايت در گوگل هم خواني و هماهنگ نمايند. اكنون، هر دو الگوريتم پاندا و پنگوئن در هسته اساسي الگوريتم سكو بندي گوگل تركيب گرديده اند (ولي پاندا به طور Real Time كار نمي نمايد). به اين ترتيب اين قابليت وجود دارااست كه در آجل قيمت هريك از اين فاكتورهاي سكو بندي تغيير تحول نمايد.

نكتۀ ديگري كه بيشتر براي seo كاران ديدني دقت خواهد بود اين ميباشد كه ديگر اعلان هاي آپ ديت رساني براي الگوريتم پنگوئن وجود نخواهد داشت. الگوريتم پنگوئن اكنون، هم زمان با خزيدن گوگل در تارنما ها، به صورت مداوم آپ تو ديت رساني ميگردد، براين اساس تغييرات كوچكي كه در‌اين سيستم ساخت‌و‌ساز مي گردد، ديگر به اگاهي مردم نخواهد رسيد. اينجانب به شخصه بر اين باورم كه اينگونه چيزي مي‌تواند خبر خير باشد چون متخصصان seo ميتوانند به آساني بر روي ايفا كار هاي بهتر بازاريابي تمركز نمايند و ديگر نگران آپ ديت رساني هاي گوگل و جاري ساختن جريمه ها نباشند.


برچسب: دوره آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۵:۱۷ توسط:سيد محمدرضا گلستان موضوع: نظرات (0)

ثبت سايت در وب سايت ‌هاي دايركتوري (Directory Websites) محلي


دايركتوري‌ها، منابعي مي‌باشند كه فهرستي از وبسايت‌هاي مختص به دوره آموزش سئو يك تجارت را با تفكيك شهر يا اين كه ناحيه به استفاده كننده نماد مي دهند؛ بدين ترتيب الگوريتم كبوتر در جذب مخاطب و ارتقاء ترافيك دايركتوري‌ها فوق العاده بوده و يوزرها متعددي را با تفكيك وضعيت، راهي اين وب سايت‌ها كرده است.

منفعت بردن از ايده ها يوزرها، سوال و جواب‌ها
به كار گيري از گويش آرم گذاري اسكيما:
اسكيما (Schema) گروه ‎اي از داده ها خرد ميباشد كه با افزودن آنان به يك وب سايت، يك توضيح جامع تر به تارنما ميدهد و گوگل هم در حاصل جست و جو اين توضيحات اضافه را به يوزرها اكران ميدهد.

موردها گزينه تأكيد الگوريتم كبوتر گوگل

سيگنال هاي طبيعي:
خواسته از سيگنال‌هاي طبيعي، لينك و پيوند‌سازي به طور تخصصي و مدبرانه ميباشد كه روي سكو طبيعي و محلي يك وبسايت مؤثر ميباشد.

ساخت‌و‌ساز محتوا بر طبق جاي تجارت:
درين طريق مي بايست از ويدئوها و مطالبي كه مرتبط به آن بيزنس ميباشد، بهره مند شد.

رعايت كردن مباني بهينه سازي محلي
پارامترهاي جلب دقت الگوريتم كبوتر گوگل

تعيين هاست ملي:
با دقت با نوع جست و جو در الگوريتم كبوتر، در گزينش هاست خويش توجه داشته باشيد. در الگوريتم كبوتر گوگل آغاز IP وبسايت را پژوهش مي‌ نمايد و حق تقدم اكران نتيجه ها براي يك مخاطب اهل ايران، وبسايت‌ هايي ميباشد كه دارنده آي پي اهل ايران ميباشند.

صحبت نهايي
در حالتي كه قصد فعال‌سازي تارنما جهت تجارت خويش را داريد، مي‌توانيد اين فرمان را به متخصصان دسته اينترنت وايت واگذار فرماييد تا شاهد محتواها و پياده سازي هاي كيفيت عالي و دارنده سئوي محلي باشيد و همواره وبسايت شما از سكو بالايي بهره مند باشد.


برچسب: دوره آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۳:۵۶ توسط:سيد محمدرضا گلستان موضوع: نظرات (0)

سئو و فاكتورهاي مهم گوگل


۱۵۷. نتايج تخم مرغ عيد پاك
گاهي در برخي جستجو ها و به مناسبات خاص گوگل يكسري بازي دوره آموزش سئو را براي كاربران در ازاي سرچ كلمات اي خاص در نظر مي‌ گيرد.

۱۵۸. نتايج سايت تك براي برند
براي دامنه با كلمات كليدي برند محور چندين نتيجه از يك سايت ارائه مي شود.

۱۵۹. الگوريتم Paday
اين الگوريتم ويژه براي پاك كردن سؤال و پاسخ هاي اسپمر طراحي شده است.

۱۶۰.انكر تكست نام تجاري
منظور لينكي است كه نام برند شماست. اين فاكتور ساده اما تأثيرگذار است .

۱۶۱. سرچ برند
چنانچه برند شما توسط مردم مصرف شود به گوگل اطلاع مي‌دهد كه برند شما محبوب است و بايد به آن ارزش بدهد.

۱۶۲. جستجوي نام برند+كلمه كليدي
شانس سايت شما براي اين كه كلمه كليدي همراه با نام برند سرچ شود بسيار در رتبه بندي اثر گذار است .

به عنوان مثال خريد گوشي از ديجي كالا

۱۶۳. سايتي كه فيسبوك دارد
تأثير فيسبوك و لايو هايي كه صفحه از آن در يافت مي كند بسيار مهم است .

۱۶۴. سايت با توييتر و فالوور
پروفايل توييتر مهم است به خصوص اگر دنبال كننده زيادي داشته باشد.

۱۶۵. صفحه رسمي در لينكدين
داشتن صفحه در سايت لينكدين به گوگل اعلام مي ‌كنند كه شركت شما يك شركت واقعي است .


برچسب: دوره آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۴:۱۳ توسط:سيد محمدرضا گلستان موضوع: نظرات (0)