با اجرا مرحله نخستين، سنگ بناي PWA براي وب سايت شما مبنا ريزي گرديده است. دوره آموزش سئو ولي پيش از آن كه به سراغ مرحله آينده برويم، بياييد پاره اي با كدهايي كه در پوشه manifest وارد كرديم، بيشتر آشنا شويم. همانگونه كه در كدهاي زمانبر بالا مشاهده ميكنيد، داده ها متنوعي دراين فولدر وارداتي ميباشد. اين داده ها بدين ترتيب مي باشند:
Name: اسم بدون نقص اين اينترنت اَپ يا اين كه به عبارتي PWA
short_name: اسم كوتاهي كه قرار ميباشد تحت عنوان اسم اين نرمافزار در برگه اساسي اكران داده گردد.
description: يك يا اين كه دو گزاره كه توضيحاتي درباره اين نرمافزار ميدهد.
icons: كليه داده ها درباره آيكون ها؛ دربرگيرنده: ايميل منبع، سايزها، گونه هاي و … . اعتنا فرمائيد كه دراين نصيب عالي ميباشد يكسري آيكون را درين بخش تعريفوتمجيد فرماييد. با اين فعاليت از ميان آيكون هاي جان دار، شايسته ترين اندازه براي دستگاه استفاده كننده استعمال مي گردد.
start_url: اشاره داراست به پوشه index كه هنگام فعالسازي اين اپليكيشن ايفا ميگردد.
display: طريق اكران اپليكيشن كه ميتواند fullscreen، standalone، minimal-ui يا اين كه browser باشد.
theme_color: رنگي اساسي رابط كاربري.
background_color: رنگي كه تحت عنوان بك گراند نرم افزار به كارگيري ميشود.
نكته: دستكم اطلاعاتي كه پوشه Manifest به آنان نياز دارااست، يك اسم و آيكون ميباشد. اين آيكون نيز بايستي دستكم دربرگيرنده منبع، سايز و نوع باشد. به اين ترتيب باقي اطلاعاتي كه دراين فولدر نوشته ايم، كليه از روي اراده مي باشند.
مرحله سوم: ساخت يك Service worker
در مرحله آتي بايستي Service Worker براي تارنما بسازيم. ولي خدمت وركر چيست؟ اين يك فولدر اسكريپتي ميباشد كه در دورنما به وسيله مرورگر اعمال ميشود و به طور غيروابسته و بي واسطه به فولدر هاي مهم وبسايت دسترسي ندارد؛ بلكه به وسيله “PostMesغير مجاز مي باشدe” با وبسايت تعامل مي نمايد. غرض خدمت وركر اين ميباشد كه قابليت و امكان هاي اضافه تري را به وب سايت بيفزايد. امكان هايي مانند:
ارائه برخي كاربردها در شرايط آفلاين
كش كردن بعضا از فولدر ها
امكان Push notification (اكران اعلان هاي اينترنت)
در واقع ما ميخواهيم به ياري يك خدمت وركر، امكان هاي بيشتري را براي اين PWA تارنما خويش مهيا نماييد. هم اكنون چطور ميتوانيم يك خدمت وركر براي وبسايت بسازيم؟ به ياري كدهاي ذيل:
درحال حاضر مي بايست اين خدمت وركر را براي فرآيند يا اين كه رويدادهاي گوناگون PWA فعال كنيم. اين حوادث عبارت اند از:
Install (نصب)
Activate (فعالسازي)
Fetch (واكشي)
ميتوانيد اين كدها را به هركدام از صفحاتي كه مد لحاظ داريد (مثل ورقه اساسي، كاغذ درباره ما و …) اضافه فرماييد. درپي روش فعال كردن PWA براي هر مورد از اين حادثه ها را مرور ميكنيم.
برچسب:
دوره آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۱۸ مرداد ۱۴۰۱ساعت:
۱۰:۲۸:۴۱ توسط:سيد محمدرضا گلستان موضوع:
نظرات (0)
ازآنجا كه گوگل اقيانوسي از محتواست بايستي همگي آنهارا به ترتيب براساس مرتبط بودن به عبارت سرچگرديده و چگونگي محتواي ارائهگرديده فهرست نمايد. دوره آموزش سئو به اين دليلكه مخاطب نيز وقت و اقتدار نظارت كليه نتيجه ها اكران داده گرديده را ندارد. پس درين در ميان پيروزي با كسي ميباشد كه مقام بالاتري داشته باشد.
گوگل براي فهرستبندي صفحه هاي اينترنت براي هر عبارت از خزندهها يا اين كه اسپايدرهايي به كارگيري مينمايد كه همگي صفحه ها را ميخزند و از لينكي به لينكي ديگر مي روند و در غايت براي هر عبارتي كه ممكن ميباشد سرچ خواهد شد يك فهرستي را مي سازند. شغل مهم موتور كاوش اين ميباشد كه سايتهايي را به استفاده كننده ارائه نمايد كه دربردارنده كلمه ها جستجوي وي باشد. در سود اين پروسه خودكار كه معين مينمايد فيض هر عبارت جستجوشده در چه مقام و درجهاي در كاغذ حاصل كاوش ظواهر خواهد شد به هر ورقه يك مرتبه وابستگي مي گيرد كه پيج رنك (Page Rank) ناميده ميگردد.
اين غول موتور كاوش نميتواند يك مقر داده بسيار تبارك داشته باشد كه نامنظم بوده و هرگاه مخاطب عباراتي را در آن كاوش نمايد آغاز به آراسته كردن آن نمايد. بدين ترتيب گوگل در هر مجال بوسيله خزندههاي خويش محتوا را ايندكس و رئيس مينمايد. جستجوي ايندكس بسيار سريعخيس از جستجوي تك تك مقر داده خواهد بود. هنگامي محتوا ايندكس شد گوگل يك نسخه برداري از آن تنظيم مينمايد و يك ميانبر براي هر كاغذ را در ايندكس قرار ميدهد.
هم اكنون كهاين فرآيند ايفا شد، گوگل هنگام جستجوي يك واژه و كلمه خيلي ريلكسخيس مي تواند عبارت مرتبط را پيدا نمايد. به ازاي جستجوي هر عبارتي در گوگل هزار سود وجود دارااست، گوگل از روش الگوريتمهاي خويش تصميم مي گيرد كه حاصل با چه نظم و ترتيبي به مخاطب اكران داده خواهد شد. همين نظم و ترتيب در اكران جستجوها قلب بهينه سازي ميباشد.
داده گرانقدرترين سرمايه گوگل ميباشد. وسعت بسيار زياد داده، رئيس نوين ميطلبد تا تمامي آنچه مخاطب مي خواهد با رعايت اصل وديعهداري به دستش رسد. گوگل تمامي ساله با خلاقيت الگوريتمهاي نو كارايي داراست تا دنياي داده ها را وارد بعدازظهر جديدتري نمايد.
حرف اخر
الگوريتمهاي گوگل با اينكه از يك سو ميتوانند سبب جريمه شدن يا اين كه افت درجه تارنماها شوند ولي اينها صرفا در مواقعي رخداد ميفتد كه از ضوابط سرپيچي نمايند. در اكثر موردها اين الگوريتمها به يوزرها ياري كردهاند. اين الگوريتمهاي موتورهاي كاوش بودهاند كه سبب بهبود ارائه حاصل كاوش گرديدهاند، رقابت را در بين وب سايتها ساخت كرده و سبب ساز بالا رفتن چگونگي مطالب ساخت و ساز گرديده در وبسايتها گرديدهاند.
چنانچه شما هم مالك سايتي مي باشيد و قصد داريد يوزرها بيشتري را با سايتتان آشنا فرمائيد مي بايست آن را طبق الگوريتمهاي گوگل بهينه سازي نمائيد تا از هرگونه زخم احتمالي در پشتيباني بمانيد.
برچسب:
دوره آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۱۲ مرداد ۱۴۰۱ساعت:
۱۱:۳۶:۳۶ توسط:سيد محمدرضا گلستان موضوع:
نظرات (0)
پارامترهاي متعددي در تعيين كلمه و واژه كليدي مطلوب تاثيرگذار مي باشند دوره آموزش سئو كه بايستي به آنان عنايت دهيم. تعيين لغت ها كليدي مطلوب مي تواند فعاليت مشكلي باشد، به خصوص در حالتي كه شما در يك حوزه لبريزرقابت شغل ميكنيد.
شايع ترين مشكلات مرتبط با عبارات كليدي عبارت اند از: استعمال از لغات كليدي تك واژه و كلمه و بيش از حد كوتاه، به كار گيري از عبارات كليدي معروف براي آيتم دقت قرار به دست آوردن و غرض قرار دادن كلمه ها كليدي كه بيش از حد خاص مي باشند.نوشتهيعلمي با تيتر چه گونه براي وبلاگ وردپرسي پژوهش ها واژه كليدي جاري ساختن دهيم را در بلاگ ژاكت براي شما عزيزان اماده كرديم براي استيناف به نوشته ي علمي چه طور براي وبلاگ وردپرسي پژوهش ها واژه و كلمه كليدي جاري ساختن دهيم رجوع نماييد.
بعضا از پارامترهاي اصلي در تعيين لغت ها كليدي عبارتند از:
مرتبط بودن واژه كليدي با استفاده كننده مقصود
تعداد رقبا
اقتدار رقبا
ترازو جستجوي كلمه و واژه كليدي متبوع در موتور كاوش
عدم به كارگيري از ابزارهاي محاسبه seo
ابزارهاي تحليل بهينه سازي به شما امداد مينمايند ملاحظه كنيد كه چه چيزي چهت نيل به هدفتان عالي كار مينمايد. به اين ترتيب مي دانيد كه استراتژي شما در چه جايي كار كشته ميباشد و در چه جاهايي نياز به تامين دارااست.
در صورتيكه ميخواهيد توفيق كوشش هاي سئوي خويش را ملاحظه كنيد، مورد نياز ميباشد از قابل انعطاف افزارها و ابزارهاي ارزيابي وب سايت براي نظارت اهدافتان به كار گيري فرماييد. در واقع در شرايطيكه داده هاي عددي حقيقي اتفاقاتي كه بر روي وب سايت شما روي ميدهد را نتوانيد بدست آوريد و آنان را محاسبه نمائيد هيچوقت به سود مورد نياز نخواهيد رسيد.
درصورتي كه توفيق استراتژي خويش را صرفا مبني بر ارتقاء مبادلات دستيابي و كارتان اندازه گيري فرماييد، احتمال يه خرده وجود دارااست نتايجي را كه پيش بيني كرده بوديد، به دست آوريد. باصرفه سازي محتواي اينترنت وب سايت شما نياز به مجال، كوشش و بهبود دائمي داراست.
ابزارهاي ارزيابي بهينه سازي به شما بضاعت و توان پيگيري و ادراك ابعادي از seo را مي دهند كه پيش از اينً نميتوانستيد ملاحظه كنيد. ابزارهايي كه شما گزينش مي نمائيد، مي توانند اطلاعاتي درباره اين كه اكثري از بازديدكنندگان تازه چطور از روش لغات كليدي احتمالي از اينترنت وب سايت شما ديدن مي نمايند، برايتان آماده نمايند. يكي مهمترين ابزارها دراين مورد ابزار سرچ كنسول گوگل ميباشد كه ميتواند امداد بسيار بزرگي به شما در قضيه بهبود شرايط وبسايت بكند.
انتظارات غير حقيقي وواقعي
براي توفيق در مراحل seo و افزايش درجه در موتورهاي كاوش بسيار ضروري ميباشد كه شعور صحت از معنا واقع گرايي در دنياي ديجيتال داشته باشيد. اهدافي كه غير واقع گرايانه و فارغ از حدس تجهيزات، فضاي رقابت، اثر بر معيار درآمد و اكثري از مورد ها ديگر، انتخاب ميشوند ضربه بزرگي به فرآيند بهيه سازي تارنما شما ميزنند و افزون بر آن موجب اتلاف وقت و صرف هزينه مازاد براي seo خواهند شد. براين اساس درحالتي كه درپي seo پيروز براي وب سايت خويش ميباشيد، به ياري كارشناسان و همياران خويش كارايي فرماييد براي انتخاب استراتژي هاي seo تصميمات صحيح و مبني بر با حقيقت اتخاذ فرماييد.
برچسب:
دوره آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۱۱ مرداد ۱۴۰۱ساعت:
۱۰:۲۹:۴۹ توسط:سيد محمدرضا گلستان موضوع:
نظرات (0)
شايد يكياز كار كشته ترين شاخص هايي كه شما بايستي هنگام برندسازي در حيث بگيريد دوره آموزش سئو ارتقاء تعداد جستجوهاي مرتبط با اسم تجاري شما ميباشد. اين ترازو كاوش ميتواند مرتبط با اسم تجاري شما ، توليد ها و يا اين كه اسم دامنه شما باشد. براي رسيدگي اينكه جستجوهاي برندتان چه تعداد بوده ميباشد ميتوانيد از ابزارهايي مانند Keyword Overview برويد و اسم تجاري خويش را در آن وارد نمائيد. از آن نصيب خواهيد مشاهده كرد كه وسعت كاوش در ماه پيشين چه طور عوض شده ميباشد. همينطور مي بايست به گوگل ترندز نگاهي بيندازيد تا درپي عشق به اسم تجاري خويش باشيد.
كوشش هاي مرتبط با مارك سازي به گوگل امداد مي نمايد تا اعتبار شمارا ادراك نمايد، به همين استدلال به يك تكنيك اساسي سئو آف پيج تبديل گرديده است. وقتي كه يك اسم تجاري ساخت و ساز ميكنيد، همينطور متوجه خواهيد شد كه طبيعتا در سراسر اينترنت پيوند اخذ ميكنيد.
4. محتواي سازگار و با با كيفيت ساختوساز فرمائيد.
قضيه اين ميباشد كه در شرايطي كه ميخواهيد براي offpage seo اشخاص به وبسايت شما پيوند دهند، مي بايست براي آنها استدلال بياوريد و آنهارا قانع فرمائيد. محتواي كيفيت عالي شايسته ترين رويكرد براي ايفا اين شغل ميباشد. اعتقادوباور نتيجه ها فرمائيد كه وبسايت شما دارنده محتواي ديدني و مرتبطي ميباشد كه از بالاترين چگونگي برخورداراست و به بازديدكنندگان تارنما شما امداد مي نمايد.
اما بازاريابي از روش محتوا صرفا به معناي توليد و تكثير محتوايي كه در تارنما شما قراردارد نميباشد. البته با نگاهي كامل تر، بازاريابي محتوا دربرگيرنده تكنيك هاي بسيار متعددي ميباشد. نشر محتواي بهتر در وب سايت خويش صرفا بخشي از بازاريابي محتوا ميباشد. هر محتوايي كه در هر مكان از اينترنت ساخت و ساز و منتشر ميكنيد زير بازاريابي محتوا قرار ميگيرد. تاكتيك هاي متداول بازاريابي محتوا كه براي ساختوساز سيگنال ها به ديگرافراد به خير عمل مي نمايند و مشتمل بر موردها ذيل مي باشند:
پست هاي بلاگ
اينفوگرافيك ها
مقالات، مطالعات و پژوهش ها
كتاب هاي الكترونيكي
ساختوساز محتوا تحت عنوان مهمان در تارنما هاي ديگر
درصورتي كه محتواي بسيار خير داريد، اين مسئله را به عموم بگوييد. شما ميتوانيد از ابزارهاي بازاريابي محتوا به كار گيري فرمائيد تا به شما ياري دهد خير فقط موضوعات پرطرفداري را كه به طور آنلاين جلب دقت مي نمايند را پيدا نماييد، بلكه مطلوب ترين رسانه صنعت را نيز براي تبليغ محتواي خويش پيدا فرمائيد.
تايپ كردن محتواي خوب و به اشتراك گذاشتن آن با اشخاص مطلوب ميتواند يكي شايسته ترين رويكرد ها براي ساختوساز قدرت در تارنما هاي متعدد سوال و جواب باشد. يك بستر توانمند و مرتبط تعيين نماييد، سوال هاي مرتبط به حوزه ي خويش را كاوش نمائيد و به آنها جواب دهيد به طوري كه بها پرسش را ارتقاء دهد.
5. خويش را تحت عنوان يك رهبر و داراي تخصص در حوزه ي خويش به ساير افراد معرفي فرمائيد.
در حالتيكه شما تحت عنوان يك داراي تخصص در حوزه كاري خويش شناخته گرديد، مخاطبان توانا تري خواهيد داشت و پيوندها كيفيت خوب بيشتري ساخت و ساز خواهيد كرد. هرچه تخصص بيشتري بدست بياوريد، قيمت بيشتري به محتواي توليدي شما تخصيص خواهد يافت. در غايت، اين دستور سبب ساز به اشتراك گذاري و لينك و پيوند بيشتر اشخاص با آن شود. براي اجرا اين شغل ميتوانيد:
دورانديشي از مارك و جستجوي اسم تجاري را ارتقاء دهيد.
از اين روش بيزنس خويش را در مقابل استفاده كننده غرض خويش قرار داده و كاري فرمائيد كه آنها راجع به شما حرف نمايند.
ترافيك ارجاع را به سمت خويش هدايت نمائيد.
متكي بودن اشخاص را با توليدها كيفيت عالي خويش بدست آوريد.
براي داراي تخصص بودن مطمئن گرديد كه محتواي شما مرتبط و داراي اعتبار ميباشد. در سمينارها و انجمن هاي سوال و جواب كمپاني نمائيد تا اعتبار خويش را ثبت كرده و هوا داران وفادارتر خويش را بدست آوريد.
برچسب:
دوره آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۹ مرداد ۱۴۰۱ساعت:
۱۰:۳۵:۱۵ توسط:سيد محمدرضا گلستان موضوع:
نظرات (0)
درصورتيكه تارنما پياده سازي باصرفه و سريعي براي گوشي نداشته باشد، دوره آموزش سئو جراحت متعددي به درجه بندي آن وارد گردد. به اين ترتيب seo تارنما براي تلفن همراه، از كليدي ترين روند seo تكنيكال ميباشد.
اولين گام براي سنجش واحد سنجش تلفن همراه صميمانه بودن وب سايت، به كارگيري از ابزار ويژه همين فعاليت ميباشد كه به وسيله گوگل ارائه گرديده است. در صورتيكه وبسايت درين امتحان چيره نباشد، اقدامات متعددي ميباشد كه ميتوانيد دراين جهت اعمال دهيد. مهمترين اصولي كه بايستي در مسير seo وب سايت براي مويابلي مد لحاظ قرار دهيد دربرگيرنده مفاد پايين ميباشد:
سايت در تلفن همراه مي بايست مشمول به عبارتي محتواي دسكتاپ باشد. به دليل آنكه گوگل ورژن گوشي سايت ها را بر پايه ي محتوا نيز سكو بندي مي نمايد.
تارنما در تلفن همراه مي بايست در كمتر از 6 ثانيه بار گذاري خواهد شد (با وب 3G).
در ورژن تلفن همراه سايت نبايد از پاپ آپ ها استعمال شود.
و … .
شايسته ترين پلاگين براي اجراي seo تكنيكال چيست؟
در صورتيكه بخواهيم يك پلاگين را براي اجراي بهينه سازي تكنيكال در وبسايت معرفي كنيم، بايقين مي بايست به پلاگين يوآست seo (Yoast سئو) اشاره كنيم. اين پلاگين از قدرتمدترين پلاگين هاي وردپرس ميباشد كه اكثري از مورد هاي مايحتاج براي طراحي seo تكنيكال را در چنگ يوزرها قرار ميدهد. به اين ترتيب با دانلود و نصب اين پلاگين ميتوانيد تنها با يكسري كليك و تايپ يكسري كلمه و واژه، بهينه سازي تكنيكال را تا حد متعددي براي صفحه ها خويش طراحي نمائيد. مثلا در تصوير پايين نصيب هايي را ميبينيد كه به واسطه پلاگين يوآست به شيت نوشته تازه اضافه شدهاست. كل كادرهاي خالي كه دراين نصيب قرار داراهستند، اِلِمان هايي ميباشند كه به بهود بهينه سازي تكنيكال ياري مي نمايند.
گردآوري بندي
بهينه سازي تكنيكال دربرگيرنده اقداماتي ميباشد كه تارنما را به يكياز مهمترين هدف ها خويش، يعني كراول و ايندكس شدن به وسيله موتورهاي جست و جو ميرساند. فراموش نكنيد كه رعايت يا اين كه عدم رعايت اصول seo تكنيكال، به تنهايي ميتواند سبب ساز گردد كه يك وب سايت سكو بالا داشته باشد و يا اين كه به هيچ عنوان درجه اي نداشته باشد! هم اكنون كه ميدانيد مهمترين فرايند بهينه سازي تكنيكال چيست، كافيست دست به فعاليت گرديد تا تارنما خويش را از نگاه فني، به با صرفه ترين صورت ممكن تبديل فرماييد. از ملازمت و همراهي شما با ژاكت سپاسگزاريم.
برچسب:
دوره آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۸ مرداد ۱۴۰۱ساعت:
۱۰:۲۹:۱۵ توسط:سيد محمدرضا گلستان موضوع:
نظرات (0)
طبقهبنديها در وضعيت پيشفرض وبسايت به دو نصيب تقسيم مي گردند:
– گروهها: تيمها قسمت ابتدايي فعالسازي تارنما ميباشند. دوره آموزش سئو بهمحض فعال سازي وبسايت بايستي گروههاي ما يحتاج وب سايتمان را ساخت و ساز كنيم. پيش از اينً نوشتهيعلمي ايي در تارنما سرزمين وردپرس كه جزئي از يادگرفتن بدون پول وردپرس بود با تيتر رئيس مجموعهبندي در تارنما اين باره منتشر كرديم.
– برچسبها: برچسبها در طي نشر يك محتوا ساخت ميشوند. برچسبها در وردپرس براي ساختن آرشيوهايي ميباشد كه يوزرها هنگام بازرسي آن كاغذ بتوانند سريعخيس مطالب را پيمايش نمايند.
چرا بايستي Taxonomy رادرگوگل اكران دهيم
طبقهبندي قابليتي ميباشد كه براي زيباتر و درعينهم اكنون منظمخيس كردن گروهبنديهاي سفارشي مطالب در نصيبهاي متعدد وبسايت، استعمال ميگردد.
كدام Taxonomy ها در نقشه وب سايت اكران داده شوند
تعيين اينكه كدام طبقهبندي را اكران دهيد به لحاظ خويش برميشود كه ميخواهيد كداميك از Taxonomy ها را در نقشه وب سايت به يوزرها خويش و گوگل اكران دهيد.
فرض فرماييد يك مجموعه بندي ژانر براي پست تايپ فيلم روي تارنما خويش به كار گيري كردهايد. حال بايستي تصميم بگيريد كهاين گروه بندي مي بايست در گوگل اكران داده خواهد شد يا اين كه نه؟! تصميم به طور كامل با شماست.
چطور Taxonomy ها را در گوگل اكران دهيم
براي اكران طبقهبنديها در وردپرس مياقتدار از پلاگين يوست، يا اين كه با به كارگيري از قرار دادن دستي كدهاي مايحتاج اين امكان را به وبسايت اضافه كرد.
در حالتي كه كه از طبقهبندي پيشفرض استعمال كردهايد، مي توانيد آنهارا با به كارگيري از پلاگين Taxonomy Switcher به Taxonomy تبديل فرماييد.
وارد پنل رئيس وردپرس گرديده و بعداز نصب و فعال كردن پلاگين يوست، بخشي بنام بهينه سازي (بهينه سازي) به پيشخوان وبسايت شما اضافه مي شود كه مشتمل بر يك سري زيرمجموعه ميباشد. از دربين زيرمجموعههاي نصيب بهينه سازي، نصيب ظواهر كاوش يا اين كه Search Appearance را گزينش نماييد.
برچسب:
دوره آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۶ مرداد ۱۴۰۱ساعت:
۱۰:۴۹:۱۲ توسط:سيد محمدرضا گلستان موضوع:
نظرات (0)
تقسيمبندي مطلوب و نظم دادن به هدينگها
نوع خودكار تاليف كننده
دور و بر خالي و كتابت
استعمال از ليستهايي دارنده عدد و فارغ از عدد
نكات اصلي از نگاه seo در ساخت و ساز محتوا
باصرفه كردن تيتر محتواها
به كارگيري از عكس در هر محتوا
باصرفه كردن نشاني صفحه هاي
به كارگيري از تيترهاي داخلي
با صرفه كردن دوره آموزش سئو پيوندهاي ورودي و خروجي
به كار بستن از ليست عددي يا اين كه نقطه
صحبت آخري
دراين نوشتهيعلمي با مطالب متعددي اعم از: تمجيد بهينه سازي، هدف ها seo، اشكال seo، مزايا و معايب و گونه هاي تكنيكهايي كه بهينه سازي دارااست، seo عالي ميباشد يا اين كه تبليغات، همينطور مداقه داشتن تبليغات در موتورهاي كاوش گوگل به يار و همدم مزايا و معايب آن و راجع به تأثير seo روي تبليغات و بالعكس آشنا شديد و دانستيد كه seo يا اين كه تبليغات هيچكدام دارنده برتري خاصي نسبت به ديگري وجود ندارد.
هر دو در مكاني مطلوب و مايحتاج قرار مي گيرند يا اين كه حتي ممكن ميباشد تكي مايحتاج باشند؛ پس هيچ يك از آنها از ديگري عالي وجود ندارد و درواقع هر يك دارنده گونه هاي خصوصيت و خصوصياتي ميباشند. در صورتيكه دوست داريد و عشقمند ميباشيد كه مخاطبان و يوزرها با وب سايت شما بيشتر تعامل نمايند خوب ميباشد كه اصلهاي قواعد و خوانايي متون را در ساختوساز محتوا با دقت و توجه متعددي رعايت فرماييد، چون مطلبي كه نخوانده بماند هيچ ارزشي ندارد.
برچسب:
دوره آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۵ مرداد ۱۴۰۱ساعت:
۱۰:۴۰:۴۰ توسط:سيد محمدرضا گلستان موضوع:
نظرات (0)
محتواي تاليفي اصطلاحي ميباشد كه با باصرفهسازي موتور كاوش و بهينه سازي رابطه تنگاتنگي داراست. وقتي كه ميگوييم يك محتوا تاليفي ميباشد، دوره آموزش سئو يعني دست اوليه و مخصوص ميباشد و در هيچ مكان ديگري نميتوانيد مانند ان را مشاهده كنيد. محتواي تاليفي در جايگاه بندي كاوش نقشي كليدي داراست. چون الگوريتمهاي كاوش به محتواي مخصوصبهشخص (unique content) امتياز بالايي ميدهند.
بالاترين و موثرترين قدرتي كه مياقتدار براي يك تبليغ درنظر گرفت، منحصر بودن ميباشد و اين تك و خاص بودن با نوشتن محتوا قابليتپذير مي شود. ولي اخلاق هيچ شاهكاري آسوده وجود ندارد. فرآورده، اسم تجاري و بازاريابي شما صرفا در حالتي كه در مسير صحيح و سودآوري خواهند بود كه بهطور معناداري از رقباي خويش متمايز باشيد. البته اكثر اوقات، محتوايي كه بازاريابان محتوا ساخت مينمايند تركيبي از محتواي رقباي آنان ميباشد. بدين ترتيب بياييد پژوهش كنيم كه چرا اين نوع محتوا بسيار التفات داراست و براي پررنگ كردن محتواي خويش از چه فرآيندي ميتوانيد به كار گيري فرماييد.
درين نوشته ي علمي با مطالب تحت آشنا ميشويد:
تأليف محتوا چيست؟
محتوا اشكال گوناگوني داراست و هركسي به روشي محتواي لازم سايت يا اين كه صفحه هاي اجتماعي خويش را ساخت و ساز مينمايد. بعضا از بازاريابان از محتواي نسخه برداري به كارگيري مينمايند، كهاين بدترين نوع محتوا ميباشد. بعضي ديگر از ترجمه متنها لهجههاي ديگر به كار گيري مينمايند و بعضا تركيبي از اين شيوهها را ميپسندند.
و البته محتواي تاليفي… اين دشوارترين و اما ديدنيترين نوع ساخت و ساز محتواست.
نوشتن محتوا بهمعناي آن ميباشد كه صفر تا صد محتوايي كه پيش روي شما ميباشد، به وسيله تاليف كننده آن انجام يافته ميباشد. اين بهمعناي به كار گيري نكردن از منابع ديگر و يا اين كه نداشتن پژوهش كفاف نمي دهد. بلكه كل اينها به سرويس محتواي تاليفي درآمده و لحن و رنگ ديگري گرفته ميباشد.
نوشتن محتوا را ميقدرت در مقابل محتواي اسكن قرار اعطا كرد. هرقدر كه محتواي اسكن فيك و دروغين ميباشد، محتواي تاليفي اصيل و مخصوص ميباشد.
برچسب:
دوره آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۴ مرداد ۱۴۰۱ساعت:
۱۰:۳۲:۵۴ توسط:سيد محمدرضا گلستان موضوع:
نظرات (0)
سئوي محلي يا اين كه لوكال بهينه سازي (Local سئو) دوره آموزش سئو به تيماي از اقدامات و استراتژيها گفته ميگردد كه باعث به بيشتر چشمشدن يك بيزنس در گوگل و يا اين كه بقيه موتورهاي كاوش نظير بينگ ميگردد. ولي اينجا خواسته جستجويي ميباشد كه:
به وسيله كاربراني شكل ميگيرد كه از نگاه وضعيت جغرافيايي به جاي آن بيزنس مجاورتاند.
به وسيله كاربراني شكل ميگيرد كه در ادامه كالا يا اين كه سرويسي در يك شهر و يا اين كه جاي خاص ميگردند.
براي روشنخيس شدن قضيه seo محلي و نتيجه ها جستجوي محلي در گوگل يك نمونه ميزنيم. فرض نمائيد يك استفاده كننده كه در طهران ميباشد، ميخواهد پيتزا پيشنهاد دهد. اينگونه شخصي در گوشي خويش كاوش مينمايد «شايسته ترين پيتزاي طهران» يا اين كه كاوش مينمايد «پيتزا مجاورت اينجانب». در اينجا به كار گيري از سئوي محلي به تارنما پيتزا فروشي x ياري مينمايد كه در جستجوي اينگونه شخصي به اكران درآيد و در سود اورا به رستوران خويش جذب نمايد. گوگل با به كار گيري از شرايط مكاني دستگاه آيتم استعمال نتيجه ها در نزديكي استفاده كننده را نشانه خواهد اعطا كرد.
شايد بپرسيد كه گوگل از كجا متوجه ميشود ما كجاييم كه نتايجي به ما آرم دهد كه نزديكمان باشد؟ گوگل در واقع با استعمال از GPS دستگاه و يا اين كه آي پي، شرايط شمارا رديابي مينمايد و با دقت به وضعيت مكاني شما حاصل مرتبط را اكران ميدهد. كافي ميباشد به انتهاي شيت نتيجه ها جستجوي گوگل برويد، در آنجا ميتوانيد مكاني كه گوگل برايتان تقريب زده ميباشد را ملاحظه كنيد.
برچسب:
دوره آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۳ مرداد ۱۴۰۱ساعت:
۱۱:۰۳:۵۶ توسط:سيد محمدرضا گلستان موضوع:
نظرات (0)
Domain Authority به معناي اعتبار دامنه ميباشد و يكي از از تاثيرگذارترين موردها در seo وب سايت، اعتبار دامنه ميباشد. در گوگل وب سايتهايي كه در ستون اوليه حاصل كاوش قرار ميگيرند دوره آموزش سئو از اعتبار دامنه بالاتري بهره مند مي باشند. به طور كلي اعتبار دامنه قابليت و امكان اين را داراست كه عددي در بين صفر تا صد باشد و طبيعي ميباشد هرچه تعداد اين عدد فراتر باشد دامنه توان و اعتبار بيشتري برخورداراست. شغل كردن با اين ابزار فوق العاده شل ميباشد. تنها كافي ميباشد شما وب سايت لازم خويش را كه مورد نياز ميباشد اعتبار دامنه آن را آيتم تحقيق قرار دهيد وارد نماييد و در كمتر از تعدادي ثانيه حاصل آن را ملاحظه كنيد.
چهار اصل وجود دارااست كه با استعمال از آنان ميقدرت اعتبار دامنه را سنجيد.
مقام تارنما در رقابت با تارنماهاي شبيه
چگونگي داده ها ارائه گرديده
داده ها اينترنتوبسايت دربارهي با قضيه
معيار اعتبار آن اينترنتتارنما در لحاظ بقيه افراد
اندازهگيري Domain Authority
ابزارهاي گوناگون بسيار متعددي در سطح اينترنت وجود داراست، كه اعتبار دامنه تارنما شمارا به حساب آوردن مينمايد. البته به صورت كلي، سفارش ما وب سايت MOZ ميباشد. براي اندازهگيري اعتبار دامنه تارنما، كافي ميباشد وارد بخش Link Explorer وبسايت MOZ گرديد، بعد از آن نشاني دامنه خويش را وارد نمائيد.
وارد كردن نشاني دامنه براي به حساب آوردن Domain Authority
براي ادامه شغل در تارنما MOZ شما بايستي تصويباسم نماييد. در صورتيكه از گذشته يك حساب ساختهايد، وارد اكانت كاربري خويش گرديد. در شرايطي كه هم تا به امروز درين اينترنتتارنما تصويباسم نكردهايد، يك هيبت تصويباسم به شما اكران داده مي گردد كه براي ادامه فرايندها بايستي آن را كامل شدن فرمائيد. (تشكيل داد اكانت كاربري و تصويباسم به طور كامل مجاني ميباشد.)
برچسب:
دوره آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۲ مرداد ۱۴۰۱ساعت:
۱۰:۱۴:۱۳ توسط:سيد محمدرضا گلستان موضوع:
نظرات (0)