بک لینک -
سايت پیش بینی
وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
سایت شرط بندی
سایت بازی انفجار
سایت شرط بندی فوتبال
سایت enfejar
بت فوروارد
جت بت
سایت پیش بینی فوتبال
sibbet90
وان ایکس بت
سایت بازی انفجار
پوکر آنلاین
بت بال 90
انفجار آنلاین
جت بت
بازی انفجار
سایت بازی انفجار
 بهترین آموزش سئو بهترین آموزش سئو .

بهترین آموزش سئو

نحوه طراحی استراتژی سئو


در اینجا مرحله به مرحله با شیوه چیدن استراتژی صحیح آشنا خواهید شد و انتظار دوره آموزش سئو می رود که پس از تفحص این نصیب شما بتوانید استراتژی صحیح برای وب سایت خویش پیاده سازی فرمائید.

جستن کلمه ها کلیدی
کلمه ها کلیدی بلند را تفکیک فرمائید( long tail keywords)
محتوای کیفیت خوب ساخت و ساز فرمایید
نرم افزار منظمی برای نشر محتوا در حیث بگیرید
یک اپ لینک و پیوند سازی داخلی داشته باشید و صفحه های غرض را در حق تقدم بذارید
نرم افزار برای بهبود بهینه سازی فنی داشته باشید
طرحی برای پیوند سازی فرنگی داشته باشید
محتوای خویش را تحلیل فرمائید
جستن عبارات کلیدی
او‌لین گام در استراتژی seo این میباشد که لغات کلیدی غرض را پیدا فرمائید و آنان‌را لیست فرمائید و حق تقدم بندی را معلوم نمائید . ما در نوشته ی علمی فراگیری یافت کردن عبارات کلیدی شما‌را به طور بی نقص ارشاد می‌کنیم، سفارش می‌کنم به طبع این محتوای تارنما را استیناف فرمایید .

عبارات کلیدی بلند را تفکیک نمایید
در هر حوزه ای که باشید عمل کردن روی عبارات کلیدی کوتاه و جایگاه به چنگ آوردن در آنان کاری دشوار به حساب می‌آید، همینطور این فعالیت نیاز به فرصت متعددی دارااست.

برای اینکه درین برهه زمانی شما سود ای از زحمات خویش را بگیرید و دلزده نشوید در رقابت با سایر افراد، میتوانید روی لغت ها کلیدی رفیعتر به تفکر استخراج سکو باشید.

برای مثال; در حوزه تارنما کارکوک یکی‌از هدف ها ما مرتبه به دست آوردن در مورد یادگرفتن بهینه سازی میباشد، ازآنجاکه رقابت زیادتری روی این واژه وجود داراست، خوب میباشد که در آستانه شغل ما به پندار جایگاه به چنگ آوردن در لغات کلیدی هم معنی و بزرگتری باشیم، به عنوان مثال یادگرفتن بهینه سازی مبتدی و تازه کار این عمل سبب ساز می‌گردد در برهه زمانی کوتاه تری به سود برسیم.

همینطور کاربر امروز مانند قدیم وجود ندارد و طبق داده های عددی معلوم گردیده‌است که کاربرانی که در گوگل کاوش می نمایند، معمولا کاوش خویش را با بیش تر از 3 واژه ایفا میدهند. عده ای که با این لغت ها وارد وبسایت شما میشوند معمولا هدفمند خیس میباشند و احتمال خرید آن‌ها بیشتر میباشد.


برچسب: دوره آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۲۳:۰۸ توسط:سید محمدرضا گلستان موضوع: نظرات (0)

فاکتورهای تعیین کننده کیفیت بک لینک‌ها کدام ها هستند؟


در گزینش چگونگی بک لینک و پیوند در بهینه سازی فاکتورهای متعددی دخیل دوره آموزش سئو می باشند و بهتر میباشد بدانید گوگل برای درجه‌بندی بیشتراز ۲۰۰ فاکتور را برای جایگاه بندی سایت ها مد لحاظ قرار می‌دهد. البته حواستان باشد اثر این فاکتورها مختلف میباشد و برخی از این فاکتورها می توانند روی هم اثر مثبت بگذارند و برخی برعکس نقطه مقابل همدیگر باشند و با خنثی کردن یکدیگر از تاثیرشان نادر خواهد شد. این فاکتورها مشمول مورد ها ذیل می باشند:

وب سایت لینک و پیوند دهنده: چه سایتی به شما لینک و پیوند می دهد؟ یا این که همان از کدام دوستتان لحاظ خواستید؟ در صورتی یک سایت اصلی مثل (وب سایت‌های دولتی، دانشگاهی و برندهای شناخته گردیده باشد)، اعتبار شما هم بالا می‌رود و این مهم ترین شاخص چگونگی بک‌پیوند میباشد.
سکو کاغذ در کلید واژه و کلمه: اینطوری تصور کنید که یک دوست خیر چندان دوستداشتنی شما در یک موضوع خاص مثل خرید بو داده ها متعددی دارااست، پس برای خرید از وی مشورت کردن می گیرید. بدین ترتیب در حالتی‌که کاغذ‌ای از یک وبسایت خیر چندان دوست داستنی وجود داشته باشد که توانسته در یک موردنیاز یوزرها را برطرف سازد، بک لینک و پیوند به دست آوردن از این وبسایت در این باره خاص اثر بیشتری داراست.
نوع پیوند: از چه نوع لینکی استعمال میکنید (پیوند فالو یا این که دوفالو؛ پیوند نوفالو؛ پیوند به وسیله یوزرها تولیده گردیده یا این که پیوند اسپانسری میباشد؟). در‌این دربین شایسته ترین لینک و پیوند، لینک و پیوند‌های فالو با بیشترین تاثیرگذاری می‌باشند. در واقع به عبارتی رپرتاژ اطلاع رسانی‌هایی که در سایت های گوناگون منتشر میگردند.
منزلت پیوند در برگه: اصلی میباشد که لینک و پیوند شما در کدام نصیب از یک تارنما جای دارد ( میان محتوا یا این که فوتر یا این که ردیف‌های کناری؟)
محتوای برگه و اینترنت‌وبسایت پیوند دهنده: هر چه محتواهای اینترنت‌وب سایت‌ها به یکدیگر مرتبط‌خیس باشند بک لینک و پیوند تشکیل شده کارکشته‌خیس میباشد.

شایسته ترین ابزار ها برای سنجش بک لینک و پیوند ها
تا اینجای نوشته‌ی علمی همان گونه که متوجه شدید یکی‌از طرز های بالا بردن جایگاه اینترنت‌سایتتان استعمال از بک‌ پیوند‌های توانمند میباشد. به این ترتیب بایستی بدانید رقبایتان از چه وب سایت‌هایی برا ساخت‌و‌ساز بک پیوند در بهینه سازی استعمال کرده‌اند و چگونگی پیوند‌هایی که ساخت و ساز کرده‌اید چه معیار میباشد . برای رسیدگی این مورد ها به سراغ ابزارهای دارای شهرت میرویم:

1) Ahrefs
در بازاریابی آنلاین یکی‌از دوستداشتنی ‌ترین و قوی ترین ابزارها برای رئیس لغت ها کلیدی، مدیر بک ‌پیوند‌ها و ردیابی تارنما‌های رقبا ، Ahref محسوب میشود. حتی نیل پاتل درباره ی این ابزار نوشته: “ اینجانب عاشقش هستم به خیال و خاطر چگونگی داده‌هایی که می توانم از این تارنما به دست بیارم” . بدین ترتیب ابدا ما یحتاج وجود ندارد نگران این باشید که آیا داده ها دریافتی صحیح یا این که قابل پشت گرمی می باشند یا این که خیر!


برچسب: دوره آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۲:۳۷ توسط:سید محمدرضا گلستان موضوع: نظرات (0)

فاکتورهای رتبه‌بندی off-page


بک‌لینک و پیوند‌ها: صرفا زیرمجموعه‌ی فاکتورهای درجه بندی گوگل off-page همین دوره آموزش سئو بک‌پیوند‌ها میباشند. خواسته از بک‌لینک و پیوند‌ها، لینک و پیوند‌هایی از وبسایت شما هستن که در سوا سایتتان و در تارنما‌های دیگر قرار گرفته‌اند. گوگل از سال 1996 الگوریتم شناسایی این لینک و پیوند‌ها را در اپ‌ی خویش اضافه کرد. تعداد و چگونگی بک‌لینک و پیوند در قیمت‌گذاری گوگل خیلی نقش داراست. شیوه های مختلفی برای ساخت و ساز بک‌پیوند در وب سایت‌های دیگر وجود داراست که می توانید از آن برای به دست آوردن جایگاه‌ی فراتر در گوگل به کار گیری نمایید.


شیوه های محک وب سایت شما در تلفن همراه
فاکتورهای مرتبط با تلفن همراه نیز جزء مهمترین فاکتورهای سکو بندی گوگل محسوب میشوند. امروزه نسبتاً 50 درصد بازدیدهای وبسایت‌ها از روش تلفن همراه ایفا می شود و گوگل بیشتراز هر چیز روی سئوی تارنما برای گوشی تاکید داراست. در پی برخی از مهمترین فاکتورهای جایگاه بندی گوگل برای گوشی‌ها را نظارت میکنیم:

ریسپانسیو بودن: شاید یک کدام از مهمترین فاکتورها، همین ریسپانسیو بودن وبسایت باشد. خواسته از تارنما ریسپانسیو، سایتی میباشد که برای اکران در صفحه ها تلفن همراه و تبلت، پیاده سازی غیروابسته داشته باشد و اجزا و چینش صفحه های طوری تهیه گردیده باشد که در گوشی به‌صدق اکران داده گردد. معمولا در هنگام سرچ کردن با تلفن همراه، گوگل وبسایت‌های ریسپانسیو را فراتر اکران میدهد.
محتوای پنهان در گوشی: محتوای نهفته فاکتوری میباشد که شاید کمتر کسی از وجود آن بین فاکتورهای سکو بندی گوگل خبر داشته باشد. محتواهای نهفته در ورژن‌ی تلفن همراه ممکن میباشد مثل محتواهای آشکار، ایندکس نشوند و گوگل روی آنان قیمت‌گذاری نکند. گوگل جدیدا اعلام کرده که به کار گیری از محتواهای نهفته در گوشی مشکلی برای سئوی وبسایت ساخت و ساز نمی‌نماید؛ البته، در به عبارتی ویدئو اظهار داشته که محتواهای اساسی وبسایت نباید نهفته شوند.
وجود پاپ‌آپ‌های Interstitial: یکی جذاب‌ترین فاکتورهای جایگاه بندی گوگل برای تلفن همراه این فاکتور میباشد که براساس بازخوردهای بازدیدکنندگان کشف شد. این نوع پاپ‌آپ‌ها نصیب یا این که آحاد ورقه‌ی مرورگر را در گوشی اشغال می‌نمایند و اذن‌ی دیدن شیت را به مخاطب نمی‌دهند. گوگل هم این مسئله را متوجه گردیده و وب سایت‌هایی که از نوع تک تک برگه‌ این پاپ‌آپ به کارگیری می‌نمایند را جریمه خواهد کرد.


برچسب: دوره آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۰۲:۳۳ توسط:سید محمدرضا گلستان موضوع: نظرات (0)

چرا E-A-T خیلی مهم است و چه تاثیری در سئو دارد؟


- پشت گرمی (TRUSTWORTHINESS)
ولی پس از تخصص و اعتبار، پشت گرمی میباشد که التفات متعددی داراست. دوره آموزش سئو گوگل دقیقا پیرو این میباشد که بفهمد در حالتی که عده ای از شیت نتیجه ها کاوش SERP به وبسایت شما وارد شدند، تا چه اندازه می توانید اعتمادشان را جلب کرده و نیازهای آنان را بی نقص و سریع مرتفع فرمائید. شما می بایست دقیقا به مخاطبان خویش بفهمانید به عبارتی‌ چیزی می‌باشید که داعیه میکنید و این احساس اتکا را می بایست در آن‌ها به وجود آورید. بایستی نماد دهید که سمت استفاده کننده می‌باشید و او‌را از خودتان میدانید. درج تصاویر و توضیحات حقیقی وواقعی تولیدها، ذکر نقاط قوت و ضعف، یک گزاره توضیحات درباره تالیف کننده، ورقه درباره ما، گواهینامه‌ها، افتخارات و جوایز دستیابی گردیده و بخش سوال ها متداول یا این که راهنمای استفاده کننده مثلا مواقعی میباشد که یاری می‌نماید تا معیار پشت گرمی نسبت به شما بیشتر خواهد شد.

 

چرا E-A-T خیلی اساسی میباشد و چه تاثیری در seo داراست؟
شاید حال بتوانید معمولی‌خیس بدین پرسش جواب دهید. بی شک گوگل در‌پی این میباشد که ببیند شما تا چه اندازه برای استفاده کننده خویش عنایت قائل میباشید. این دشوار‌گیری هنگامی بیشتر می‌گردد که تشخیص دهد وب سایت شما و محتوای آن با پول یا این که معاش اشخاص رابطه دارااست. به همین ادله کارایی می‌نماید تا از الگوریتم‌های بر طبق هوش تصنعی و مصنوعی و یادگیری ماشین مسافت بگیرد و تا جایی که میتواند خودش را در پوسته یک آدم حقیقی و واقعی قرار دهد. این موضوع آنقدر برای گوگل التفات دارااست که برای این فعالیت از نیروی انسانی به کارگیری می‌نماید. به طور طبیعی در‌حالتی که کاربری به سمت شما بیاید البته نتواند تخصص، اعتبار و پشت گرمی مایحتاج را اخذ نماید، به سراغ رقبای‌تان می‌رود و دیگر به شما رمز نخواهد زد. شاید امتیازاتی که مسئولان در دست گرفتن چگونگی گوگل در حیث میگیرند به طور بی واسطه در سکو یک تارنما در شیت SERP اثر نداشته باشد، البته اساسی اینجاست که در نظارت محتوای کیفیت عالی اثر بی واسطه داراست و می تواند به طور غیرمستقیم در نتیجه ها موءثر باشد.


برچسب: دوره آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۴۴:۳۹ توسط:سید محمدرضا گلستان موضوع: نظرات (0)

چک لیست سئو محلی


با به کارگیری از بررسی لیست لوکال بهینه سازی، در باب طیف وسیعی از وظایف موردنیاز دوره آموزش سئو برای بهبود بهینه سازی محلی خویش داده ها دستیابی خواهید کرد، که به شما امداد می نماید مجال و کوشش خویش را متناسب با آن طرح ریزی فرمایید. این اعتقاد و باور میدهد که کوشش های شما حداکثر تأثیر را برای کسب و کار شما خواهند داشت.

کلیه روند موردنیاز برای بهبود بهینه سازی را از آغاز تا پایان به 5 نصیب تقسیم کرده ایم:

نصیب اولیه: داده ها را گردآوری فرمایید.
بخش دوم: سایت خویش را از بالا به تحت باصرفه فرمایید.
نصیب سوم: بقیه مختصات آنلاین خویش را با صرفه نمایید.
نصیب چهارم: تلاش بودجه های آنلاین خویش را تقویت نمائید.
نصیب پنجم: بررسی بر همت
در حال حاضر که اصول نخستین seo محلی را رسیدگی کردیم، وقت آن میباشد که هرمورد را به طور جامع توضیح دهیم.

بخش اولیه: گردآوری داده ها
برای ساخت و ساز یک اپلیکیشن جامع، شما بایستی تک تک داده ها و داده های مورد نیاز را گردآوری فرمایید. این مشمول نگرش درباره لغات کلیدی، سکو بندی، رقابت و تندرست وب سایت شما میباشد. با تعقیب کردن این پروسه ، از تصمیم گیری کورکورانه راجع‌به استراتژی seo خویش که سبب ساز صرفه جویی در وقت و هزینه شما میگردد، دوری می‌کنید.

1. عبارات کلیدی خویش را شناسایی فرمائید.
با جاری ساختن پژوهش لغات کلیدی و جای هایی که قیمت غرض گذاری دارا هستند، فهم بهتری از آنچه که شایسته ترین سود را برای شما به ارمغان می‌آورد، خواهید داشت. برای استارت پژوهش ها خویش برای لوکال seo، این راهکارها را دنبال فرمائید:

لیستی از لغت ها کلیدی اساسی مربوط به بیزنس خویش را ارائه دهید. در حالتی که مشتری بودید که درپی تولیدات یا این که خدماتی بود که بیزنس شما ارائه میدهد، چه چیزی را در موتور کاوش تایپ می‌کنید؟
در ادامه ایده های سریع میباشید؟ Reddit را رسیدگی نمایید و یک subreddit را گزینش نمایید که مشتریان شما در آن معاشرت می نمایند، این به شما اطلاعاتی راجع‌به حرف مشتریان می‌دهد.
از جستجوهای مربوط به گوگل به کارگیری نمایید. بعداز اینکه به لغت ها کلیدی مهم خویش درنگ کردید، آن ها را یک به یک تایپ فرمایید و ملاحظه کنید که Google چه چیزی به صورت اتومات ساخت می نماید.


برچسب: دوره آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۵۹:۳۱ توسط:سید محمدرضا گلستان موضوع: نظرات (0)

همه چیز درباره تگ هدینگ و تیتر H1 تا H6 در سئو


تگ هدینگ چیست؟
تگ های هدینگ عباراتی در اولِ یک قسمت میباشند که توضیح می‌دهند آن بخش در ارتباط دوره آموزش سئو چه چیزی میباشد. به کار گیری صحیح از عنوان در یک ورقه، سلسله مراتب و تحقیق اجمالی را مهیا می نماید و به شما یاری می نماید تا تخت‌گاز متوجه گردید برگه اینترنت در ارتباط چیست. آنان به بازدیدکنندگان یاری می نمایند تا به‌سرعت یک شیت را مرور نمایند، و به موتورهای کاوش در ادراک سریع ساختار یک کاغذ و زمینه آن یاری می نمایند.

عنوان ها در شش سطح وجود دارا‌هستند: H1 تا H6 ، که از این دربین عنوان های H1 ،H2 و H3 بیشتر به کارگیری می گردند. تگ های هدینگ در HTML کاغذ تمجید می‌شوند.

عنوان H1 اکثر وقت ها تحت عنوان “عنوان اساسی” شناخته می‌گردد، در حالی که تیترهای H2-H6 تحت عنوان “عنوان های فرعی” شناخته میگردند چون علامت دهنده سطوح ذیل خیس می باشند.

در خصوص تگ تیتر چطور؟
بخش اعظمی اشخاص گاهی تگ هدینگ را با “تایتل تگ ها” غلط می نمایند.

برای خودداری از هرگونه سردرگمی، بیایید مثالی بزنیم و المان تیتر H1 را همان طور که در سورس کد HTML نشان داده میشود، نظارت کنیم:

< h1 > این گزاره یک نمونه میباشد

< h1 >: تگ مرتبط با گشودن عنوان H1
این گزاره یک نمونه میباشد: متنی که در برگه بازدید کننده برای عنوان H1 ظواهر می گردد.
< /h1 >: تگ بستن عنوان H1
و راجع‌به تگ هد چطور؟
در بالا تگ هدینگ را با نصیب < head > غلط نگیرید.

در واقع می اقتدار از آن‌ها برای تعریف‌و‌تمجید عنوان یک قسمت بهره مند شد. این بدان معناست که می اقتدار آنها‌را در کنار بخش ناوبری قرار بخشید، یا این که می قدرت آنان را در نزدیکی عنوان ها قرار اعطا کرد. استعمال از آن‌ها ازروی اختیار میباشد، در اینجا مثالی گفته شده میباشد:


برچسب: دوره آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۳:۴۳ توسط:سید محمدرضا گلستان موضوع: نظرات (0)

چرا Keyword ها در سئو مهم هستند؟


عبارات کلیدی از این جهت اساسی می‌باشند که گویش رابط میان عموم، موتورهای کاوش دوره آموزش سئو و صفحه های اینترنت‌وبسایت شما می‌باشند. وقتی که اشخاص لغات کلیدی را در گوگل تایپ می‌نمایند؛ وب سایت شما میتواند به کاوش کنندگان اکران داده خواهد شد و اشخاص وارد وب سایت شما شوند.

هنگامی محتوای صفحه های خویش را برای عبارات و عباراتی که اشخاص کاوش می‌نمایند باصرفه میکنید، اینترنت‌وب سایت شما قادر است برای این کلیدواژه درجه بالاتری داشته باشد. بدیهی میباشد که جایگاه فراتر در SERP قادر است ترافیک بیشتری را به سمت اینترنت‌تارنما شما سوق دهد.

به همین برهان، یافتن لغت ها کلیدی که اشخاص کاوش می‌نمایند و مطلوب کسب و کار شما میباشند مرحله شماره ۱ هرگونه کار seo تارنما میباشد. در واقع بهینه سازی کردن وب سایت فارغ از حدس لغت ها کلیدی نا ممکن میباشد.

خب اکنون پرسش پیش میاد که؛

چه‌طور کلید کلمه و واژه مطلوب پیدا کنیم ؟
مطالعه عبارات کلیدی می بایست فرآیندی دائمی و بخشی اساسی از شغل شما تحت عنوان یک بازاریاب باشد. لغات کلیدی سابق می بایست به طور زمان‌ای و تروتمیز مجدد نظارت شوند. لغات کلیدی که بیشتر رقابتی می‌باشند (در مقابل عبارات کلیدی زمان بر) را می‌اقتدار با عبارت‌های خاص‌خیس و وقتگیر‌خیس جایگزین کرد که بازدیدکنندگان قابل قبولی را وارد تارنما می‌نمایند. اشخاصی که به صورت تر و تمیز از وب سایت شما بازدید می‌نمایند و به‌دنبال محصول ها یا این که سرویس ها شما میباشند بسیار اساسی‌خیس از تعداد بازدیدکنندگانی میباشد که وارد وبسایت میشوند.

عالی میباشد لغت ها کلیدی شما متنوع باشد؛ در‌حالتی که از کلمه ها کلیدی به کار گیری نمایید که تمامی رقبای شما در هم اکنون به کار بستن از آن می‌باشند، نمی‌توانید خویش را متمایز نمایید. خیر فقط می بایست ابزارهای جدیدی برای جستجوی کلیدواژه ها را آزمون فرمائید و حاصل به دست آمده را پیگیری نمائید بلکه بایستی بر روی تجارب خویش نیز توکل نمائید. چه عده ای از لغت ها کلیدی شما به کارگیری می نمایند؟ چه‌طور می‌توانید خویش را در بین رقبا متمایز نمایید؟ با خریدن محتوای بهتر که به صدق به سوالهای مشتریان بالقوه جواب میدهد و استعمال از کلمه ها کلیدی مطلوب، می شود به این غرض دست پیدا کرد.

ابزارهای مطلوب برای جستجوی عبارات کلیدی
برای یافت کردن مطلوب‌ترین لغات کلیدی در seo نیاز به ابزار دارید. یکی این ابزارها kwfinder میباشد که به شما یاری می‌نماید شایسته ترین و مرتبط‌ترین لغات کلیدی را بیابید. کلیدواژه‌هایی که میتواند ترافیک مداوم و نرخ تبدیل زیاد برای شما تولید کند. مزایای به کار گیری از این ابزار seo دربرگیرنده مفاد تحت میباشد:

تنوع لغات کلیدی: با جستجوی یک واژه کلیدی در KWFinder، لغت ها کلیدی مربوط به کلیدواژه کاوش گردیده و آمارهای مربوط به آن ها به شما علامت داده میگردد. یک کدام از مزایای این عمل این میباشد که قابلیت و امکان داراست واژه و کلمه کلیدی در حوزه کاری شما وجود داشته باشد که شما از آن بی‌خبر می باشید.
داده های عددی ظریف: KWFinder داده های عددی دقیقی از تعداد جستجوی هر واژه کلیدی در ماه، واحد سنجش محبوبیت آن واژه و کلمه کلیدی و واحد سنجش رقابت در آن، داده ها مرتبط با وب سایت‌هایی که در آن واژه و کلمه کلیدی شایسته ترین کوشش را دارا هستند و … را در مشت شما قرار خواهد بخشید.
kwfinder قابلیت جستجوی تعدادی واژه و کلمه را به طور بدون‌پول به شما می دهد.
ابزار دیگری که می‌اقتدار از آن برای جستجوی کلمه ها کلیدی بهره مند شد کیورد پلنر (keyword planner) میباشد که همین تجهیزات را در خویش دارااست؛ با این تفاوت که شما با داشتن یک حساب گوگل ادز، میتوانید بی غایت واژه و کلمه را محاسبه فرمائید.


برچسب: دوره آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۸:۰۲ توسط:سید محمدرضا گلستان موضوع: نظرات (0)

استفاده از جمعی از کلمات به عنوان کلمه ی کلیدی


به کارگیری از تعدادی واژه ی کلیدی در یک کاغذ سوژه مفصلی دارااست، از جمله دوره آموزش سئو اشخاصی که به سرچ “نگهداری از گیسو با شامپوی ارگانیک” میپردازند نقاط مشترکی هم از حیث مخلوط عبارات و هم از لحاظ توشه معنایی، با کسانی دارا هستند که به سرچ “محافظت از موی با قابل انعطاف کننده ارگانیک” میپردازند، می بایست خاطرنشان کرد که موتورهایی کاوش امروزه بیشتراز هر مجال دیگری میتوانند ما دربین این دو عبارت جستجویی تفاوت قائل شوند و شخص را به ورقه ی صحیح موعظه کنند. سازه به همین فرمان، مورد نیاز میباشد در هنگام مخلوط این لغت ها به مراد داشتن عبارت ترکیبی توجه موردنیاز را داشته باشید .

آیا برای داشتن seo برنده صرفا اکتفا به لغات کلیدی کافی خواهد بود؟

آیا برای داشتن seo چیره فقط اکتفا به کلمه ها کلیدی کافی خواهد بود
یکی‌از مواقعی که می بایست به آن اشاره داشت این میباشد که دیگر مانند قبلی کلمه ها کلیدی نمی توانند فقط فاکتور توفیق در seo باشند، و در حالتی که که شما از یک مشاور seo برای برطرف کردن اشتباهات جانور در تارنما خویش یاری بخواهید به احتمال زیاد این فرمان را به شما متذکر شود که توفیق در بهینه سازی به نسبت گذشته (حتی تعدادی سال اخیر) گوناگون شد‌ه‌است و نمی قدرت صرفا با اکتفا به لغات کلیدی مطلوب و کاربردی، انتظار جایگاه بندی بالا در موتور های کاوش داشت و ما یحتاج میباشد فاکتورهای دیگر در راستای به کارگیری از لغت ها کلیدی مطلوب گزینه اعتنا شما قرار گیرد.

در هر ورقه از یکسری واژه ی کلیدی می قدرت به کار گرفت ؟
درخصوص غرض گذاری بر یکسری واژه و کلمه ی کلیدی در یک شیت ی واحد در وبسایت، معمولا این پرسش پیش میاید که یک‌سری واژه و کلمه ی کلیدی می‌تواند در یک ورقه ی واحد انجام خواهد شد، بایستی اعلام‌کرد که نمی اقتدار ضابطه و عددی دراین باره در حیث گرفت به این دلیل‌که فاکتور های دیگری نیز بایستی متبوع محتوا نویس وبسایت قرار گیرد، کلاً در تارنما ها به مراد بهبود بهینه سازی تارنما مایحتاج میباشد زنجیره ای خاص را دنبال نمود و همگی فاکتور های جانور را در حیث گرفت و صرفا منفعت گیری از یک کدام از فاکتور ها نمی تواند برای وبسایت شما اثرگذار و کاربردی واقع خواهد شد.

نقش آپ تو دیت الگوریتم های گوگل در التفات واژه و کلمه کلیدی
آپ تو دیت الگوریتم های گوگل منجر شد کلمه ها کلیدی صرفا سنگ محک گوگل و دیگر موتورهای جستجویی برای درجه بندی یک وبسایت نباشد، البته با این درحال حاضر از آنجایی که‌این عبارات و کلمه ها به وسیله یوزرها در جعبه جستجویی موتورهایی جستجویی مانند گوگل، یاهو و بینگ آیتم به کار گیری قرار می گرید و میتواند روش وصال استفاده کننده به سایت شما و هر آنچه شما برای ارتقای وب سایت خویش همت داشته اید باشد از این رو نمی اقتدار آن را بی مداقه شمرد،در فیض اصلی میباشد که در گزینش این و لغات و کلمات و به کارگیری از ترکیبی از آن‌ها در وب سایت محتاطانه کار نموده و شغل را به دست کاردان (سئوکاران مجرب) سپرد و با تعیین لغت ها خطا در محتوا، ریسک نکرده و درجه بندی تارنما خویش را به خطر نندازید.


برچسب: دوره آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۹:۵۸ توسط:سید محمدرضا گلستان موضوع: نظرات (0)

لینک بیلدینگ در الگوریتم پنگوئن 4.0 گوگل


بعداز دو سال، الگوریتم پنگوئن گوگل بالاخره به روزرسانی شد. الگوریتم پنگوئن گوگل ورژن 4.0، به دوره آموزش سئو طور لحظه ای (Real-Time) فعالیت می نماید. گوگل داعیه نموده است که‌این واپسین آپ تو دیت رسانی از الگوریتم پنگوئن میباشد و از این پس، الگوریتم پنگوئن تحت عنوان بخشی از هسته مرکزی الگوریتم سکو بندی گوگل، در زمان خزش و ایندکس کردن وبسایت ها به پردازش داده ها می‌پردازد.

به دنبال میخواهیم بدین زمینه بپردازیم که به هیچ وجهً الگوریتم پنگوئن چه خصوصیت هایی دارااست و آپ تو دیت رسانی های نو آن، چه تاثیری بر روی دنیای بهینه سازی و در مجموع دیجیتال مارکتینگ خواهد داشت.

اعلامیه های الگوریتم پنگوئن ورژن 4.0
در طی چندین هفتۀ اخیر، شاهد تغییرات و نوسانات بخش اعظمی در حاصل جستجوی گوگل بودیم. به روزرسانی که بیشتر اشخاص آن را حدس کرده بودند، بالاخره اجرا شد و گوگل در غایت اظهار‌کرد پنگوئن ورژن 4.0 دو خصوصیت کلیدی داراست:

الگوریتم تازه پنگوئن به طور لحظه ای (Real-Time) شغل می نماید. این حقیقتاً خبر نیکی میباشد. اشخاص متعددی می‌باشند که برای بهینه سازی بی چگونگی خویش، مخارج گزافی صرف کرده اند و حتی بعداز حذف کلیه بک پیوند های اسپمی شان، گشوده هم سایتشان به وضعیت اولیه برنگشته میباشد. حتماً منزل ای که بر روی ویرانه ها سازه گردیده باشد، مقاومت چندانی ندارد. این مورد در موضوع seo نیز درستی می نماید. کسانی هم که سئوی وب سایت خویش را بر روی لینک و پیوند بیلدینگ بی چگونگی سازه کرده اند نباید انتظار داشته باشند که در سکو های بالای نتیجه ها کاوش قرار داشته باشند. حذف پیوند های بی چگونگی، مطمئناً آنان را به شرایط اساسی خویش بر نمی گرداند. با این هم اکنون، به حیث می‌رسد استخراج و کارهایی اکثری وجود دارا هستند که به جهت الگوریتم پنگوئن با محدودیت های شدیدی مواجه بوده اند. آپ دیت رسانی نو الگوریتم پنگوئن برای اینگونه استحصال و کارهایی، موقعیت جدیدی را به وجود خواهد آورد.
به گفته گوگل، این ورژن از الگوریتم پنگوئن از ورژن قبلی با جزییات بیشتر (Granular) میباشد: این خصوصیت به توضیح بیشتری نیاز دارااست. در قبل به لحاظ می رسید، الگوریتم پنگوئن ورژن 2.0، پنالتی های مربوط به کلمه ها کلیدی و درجه کاغذ را بیشتر از ورژن 1.0 آن جاری ساختن می‌کرد. با این حالا، در چندین سال اخیر شاهد بسط های متعددی در‌این حوزه بوده ایم و احتمالاً گوگل مانند قبلی فقط به فرایند لینک و پیوند بیلدینگ عنایت نمی دهد و کل لینک و پیوند ها را آیتم پژوهش قرار میدهد. فقط مجال میباشد که معین می نماید این دقیقتر شدن الگوریتم پنگوئن گوگل به چه معناست، البته به لحاظ می‌رسد برای عده ای که می‌خواهند از روش seo کلاه سپید سکو وبسایت خویش را ارتقاء دهند، خبر خیر و خوبی باشد.
همینطور، می بایست روءیت کرد که‌این دو خصوصیت چه‌طور می‌توانند خویش را با 200 فاکتور درجه بندی وب سایت در گوگل هم خوانی و هماهنگ نمایند. اکنون، هر دو الگوریتم پاندا و پنگوئن در هسته اساسی الگوریتم سکو بندی گوگل ترکیب گردیده اند (ولی پاندا به طور Real Time کار نمی نماید). به این ترتیب این قابلیت وجود دارااست که در آجل قیمت هریک از این فاکتورهای سکو بندی تغییر تحول نماید.

نکتۀ دیگری که بیشتر برای seo کاران دیدنی دقت خواهد بود این میباشد که دیگر اعلان های آپ دیت رسانی برای الگوریتم پنگوئن وجود نخواهد داشت. الگوریتم پنگوئن اکنون، هم زمان با خزیدن گوگل در تارنما ها، به صورت مداوم آپ تو دیت رسانی میگردد، براین اساس تغییرات کوچکی که در‌این سیستم ساخت‌و‌ساز می گردد، دیگر به اگاهی مردم نخواهد رسید. اینجانب به شخصه بر این باورم که اینگونه چیزی می‌تواند خبر خیر باشد چون متخصصان seo میتوانند به آسانی بر روی ایفا کار های بهتر بازاریابی تمرکز نمایند و دیگر نگران آپ دیت رسانی های گوگل و جاری ساختن جریمه ها نباشند.


برچسب: دوره آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۵:۱۷ توسط:سید محمدرضا گلستان موضوع: نظرات (0)

ثبت سایت در وب سایت ‌های دایرکتوری (Directory Websites) محلی


دایرکتوری‌ها، منابعی می‌باشند که فهرستی از وبسایت‌های مختص به دوره آموزش سئو یک تجارت را با تفکیک شهر یا این که ناحیه به استفاده کننده نماد می دهند؛ بدین ترتیب الگوریتم کبوتر در جذب مخاطب و ارتقاء ترافیک دایرکتوری‌ها فوق العاده بوده و یوزرها متعددی را با تفکیک وضعیت، راهی این وب سایت‌ها کرده است.

منفعت بردن از ایده ها یوزرها، سوال و جواب‌ها
به کار گیری از گویش آرم گذاری اسکیما:
اسکیما (Schema) گروه ‎ای از داده ها خرد میباشد که با افزودن آنان به یک وب سایت، یک توضیح جامع تر به تارنما میدهد و گوگل هم در حاصل جست و جو این توضیحات اضافه را به یوزرها اکران میدهد.

موردها گزینه تأکید الگوریتم کبوتر گوگل

سیگنال های طبیعی:
خواسته از سیگنال‌های طبیعی، لینک و پیوند‌سازی به طور تخصصی و مدبرانه میباشد که روی سکو طبیعی و محلی یک وبسایت مؤثر میباشد.

ساخت‌و‌ساز محتوا بر طبق جای تجارت:
درین طریق می بایست از ویدئوها و مطالبی که مرتبط به آن بیزنس میباشد، بهره مند شد.

رعایت کردن مبانی بهینه سازی محلی
پارامترهای جلب دقت الگوریتم کبوتر گوگل

تعیین هاست ملی:
با دقت با نوع جست و جو در الگوریتم کبوتر، در گزینش هاست خویش توجه داشته باشید. در الگوریتم کبوتر گوگل آغاز IP وبسایت را پژوهش می‌ نماید و حق تقدم اکران نتیجه ها برای یک مخاطب اهل ایران، وبسایت‌ هایی میباشد که دارنده آی پی اهل ایران میباشند.

صحبت نهایی
در حالتی که قصد فعال‌سازی تارنما جهت تجارت خویش را دارید، می‌توانید این فرمان را به متخصصان دسته اینترنت وایت واگذار فرمایید تا شاهد محتواها و پیاده سازی های کیفیت عالی و دارنده سئوی محلی باشید و همواره وبسایت شما از سکو بالایی بهره مند باشد.


برچسب: دوره آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۳:۵۶ توسط:سید محمدرضا گلستان موضوع: نظرات (0)