بک لینک -
سايت پیش بینی
وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
سایت شرط بندی
سایت بازی انفجار
سایت شرط بندی فوتبال
سایت enfejar
بت فوروارد
جت بت
سایت پیش بینی فوتبال
sibbet90
وان ایکس بت
سایت بازی انفجار
پوکر آنلاین
بت بال 90
انفجار آنلاین
جت بت
بازی انفجار
سایت بازی انفجار
 بهترین آموزش سئو بهترین آموزش سئو .

بهترین آموزش سئو

DISAVOW چه کاربردی دارد و چه زمانی باید از آن استفاده کنیم؟


این امکان یاری می‌نماید تا بتوانید از هدایت بک‌پیوند‌های مخرب و اسپم که دوره آموزش سئو به طور مبلغی یا این که غیرطبیعی به تارنما شما لینک و پیوند می گردند پرهیز نمائید. به طور طبیعی اخذ بک‌لینک و پیوند خیلی عالی میباشد، اما به شرط اینکه گرانبها باشند و پیوند‌سازی به‌شکل طبیعی انجام یافته باشد. ولی شاید تشخیص اینکه چه وقتی مایحتاج میباشد از Disavow استعمال نمایید برای شما دشوار باشد. در پی به شما می گوییم چه وقتی از این امکان استعمال نمایید. البته اولیه از کلیه بایستی یک اعتبارسنجی روی لینک و پیوند‌ها ایفا دهید و ملاحظه کنید کدام بک‌لینک و پیوند‌ها بیشتر برای وبسایت شما مضر می باشند. آن‌گاه کوشش نمایید فارغ از استعمال از ابزار با مالک سایتی که لینک و پیوند‌ها از آنجا به سمت تارنما شما می آیند کلام نمایید تا به طور دستی این لینک و پیوند‌ها حذف گردد. ولی در شرایطی‌که که‌این طریق پاسخ نداد می بایست در مواقع تحت از Disavow به کارگیری فرمایید.

1- وقتی که ترافیک ورودی و مرتبه‌های شما کاهش ناگهانی و شدیدی داشته باشد

پرواضح میباشد که افت مرتبه شدید و کاهش زیاد ترافیک ورودی علامت‌دهنده وجود نقص‌ در وب سایت شماست. به عبارتی‌طور که گفتیم می بایست خیلی اعتنا نمائید. براین اساس، اولیه مطمئن گردید که نقص‌ از کجاست و قطعا به بک‌لینک و پیوند‌های مخرب و اسپم مربوط میباشد یا این که نه.
در صورتیکه مطمئن شدید که مرتبط با پیوند‌های غیرطبیعی میباشد می توانید از Disavow به کار گیری فرمایید. با این فعالیت به گوگل می گویید در هم اکنون همت می‌باشید تا این نقص‌ را برطرف فرمائید.

2- وقتی که وبسایت شما با بک‌لینک و پیوند‌های منفی seo اسپم می گردد

در صورتی‌که وب سایت شما گزینه حمله وسعت متعددی از لینک و پیوند‌های مرتبط با بهینه سازی منفی و کلاه سیاه قرار گرفته باشد، می بایست به تامل حذف کردن این بک‌لینک و پیوند‌ها باشید. در صورتیکه نمی‌دانید وبسایت شما آیتم حمله قرار گرفته میباشد یا این که نه و اینکه لینک و پیوند‌های فرنگی به سمت تارنما شما کیفیت عالی می‌باشند یا این که نه، میتوانید از ابزارهای جان دار برای تحقیق بر این زمینه استعمال فرمایید.

3- هنگامی که میدانید گروه seo یا این که شرکتی که روی بهینه سازی تارنما شما عمل می‌نماید، پیوند‌های اسپم روی وبسایت‌های شما ساخت و ساز نموده است

مورد ها متعددی وجود دارااست که وبمستران با کمپانی‌هایی برای اعمال شغل های بهینه سازی وارد همیاری می شوند. متاسفانه بخش اعظمی از این موسسه‌ها پیمان‌های خیره کننده و غریبی می دهند و در‌حالتی که کمپانی موردنظر را به صدق تعیین نکرده باشید مجبورید ریسک طریق‌های کلاه سیاه و لینک و پیوند‌سازی‌های غیرطبیعی را به جان بخرید.
اشخاص غیرمتخصص سراغ خرید بک لینک و پیوند و لینک و پیوند‌سازی‌های غیرطبیعی می روند و به همین برهان زیرا از طریق‌های تاییدنشده از سوی گوگل مصرف شده میباشد احتمال پنالتی‌شدن‌تان زیاد میباشد. در این‌حالت بایستی سراغ حذف بک‌پیوند‌های اسپم و غیرطبیعی بروید.
البته این نکته قابل توجه یادتان باشد:
به هر حالا در‌حالتی که وب سایت‌ شما هنوز پنالتی نشده میباشد، هیچ‌وقت پیوند‌ها را به طور انبوه disavow نکنید.


برچسب: دوره آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۲۲:۳۲ توسط:سید محمدرضا گلستان موضوع: نظرات (0)

سئو داخلی چیست | On Page SEO |


بهینه سازی داخلی چیست؟ seo داخلی یا این که On Page بهینه سازی، دوره آموزش سئو به گروه اجرا و فاکتور های تأثیر گذار روی seo تارنما گفته می شود که اکثر زمان ها آن ها در باطن تارنما اجرا می‌گردد. در حالتی‌که با مضمون‌ seo شناخت جامعی ندارید، می‌توانید به ورقه فراگیری بهینه سازی در وب سایت مدیریو رجوع‌کنید.
در مقاله ها seo گفته شد که بهینه سازی تارنما به تقریبا 200 فاکتور اساسی بستگی دارااست، اجماع این مفاد در کنار هم می تواند منجر ارتقاء درجه شما در موتور های جستجو گر، مخصوصا گوگل خواهد شد. ما درین نوشته‌علمی کارایی کرده ایم از دربین این 200 فاکتور، مهم‌ترین فاکتور های مرتبط با سئوی داخلی را برای شما گردآوری کرده و ذکر کنیم.

گوگل در انتخاب فاکتور های بهینه سازی داخلی، بیشتر تمرکز خویش را روی استفاده کننده اساس بودن وب سایت گذارده و از همین رو به زیبایی، مخاطب پسند بودن و به صورت کلی لذت بردن استفاده کننده در وبسایت عنایت متعددی می دهد.

یادگرفتن seo داخلی
ما درپی نوشته‌علمی یادگرفتن seo داخلی، برای خوانایی بیشتر و راحتی مخاطبان، 32 تا از فاکتور های بهینه سازی داخلی وب سایت را در 6 گروه بندی گوناگون قرار داده و برای شما ذکر می کنیم.
اکثر این فاکتور ها به وسیله وب سایت هایی والا یادگرفتن seo زیرا MOZ و backlinko آزمایش گردیده اند.

تأثیر سرعت وب سایت در seo داخلی
محتوا و بهینه سازی داخلی
دامنه وبسایت و بهینه سازی داخلی
تعامل با یوزرها در وب سایت
پیوند سازی در seo داخلی
تأثیر زیبایی در بهینه سازی داخلی
تأثیر سرعت وب سایت در بهینه سازی داخلی
سرعت از او‌لین و مهمترین فاکتور هایی میباشد که گوگل بر روی آن تأکید فراوان داراست. گوگل و ابزار های محاسبه سرعت، سرعت هر شیت را به طور جدا می‌سنجند و برای آن ها اساسی خیس از همگی، سرعت بارگذاری شدن و بار گذاری کاغذ اساسی تارنما میباشد.
گوگل برای مرتبه دادن در هر واژه به هرصفحه در حاصل کاوش، بعداز محتوا، سرعت آن شیت را تحقیق میکند و در شکل داشتن سرعت نامناسب، ممکن از میباشد دادن درجه های بالای نتیجه ها به آن کاغذ دوری نماید.

خلال گوگل خویش یوزرها نیز بر روی سرعت گشوده شدن یک کاغذ وسواس متعددی دارا‌هستند. در قبلی و با وجود وب های dial-up یوزرها به گشوده شدن صفحه های حتی در حین های 40 تا 60 ثانیه ای نیز عادت داشتند.
البته امروزه با دقت به رویش سرعت وب و رونمایی از وب های 4g طبق واپسین پژوهش ها؛ انتظار یوزرها برای سرعت بازشدن ورقه در مملکت های اروپایی و آمریکایی تا 3 ثانیه و در باطن میهن تا 5 کاهش پیدا کرده میباشد. یعنی چنانچه فرصت بارگذاری شدن تارنما شما بیشتر از 5 ثانیه ارتفاع بکشد، استفاده کننده ممکن میباشد از گشودن وب سایت شما پشیمان گردد و بیرون شدن ناگهانی استفاده کننده، منجر ساخت و ساز نرخ پریدن و داخل شدن یک لطمه تبارک به seo وبسایت شما می شود.


برچسب: دوره آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۶:۲۴ توسط:سید محمدرضا گلستان موضوع: نظرات (0)

تفاوت سئو در گذشته و حال با وجود الگوریتمی به اسم چگالی کلمات کلیدی


احتمالاً شما هم هنگامی را به حافظه میاورید که با تاسی از یک فرمول بی آلایش دوره آموزش سئو و اجرا یکسری آیین نامه مشخص و معلوم، به سئوی دلخواه می‌رسیدید و درجه وبسایت خویش را ارتقا می‌دادید. امروزه، با وجود موتورهای جست_وجویی که به مفهوم و معنی، بیشتر از هرچیزی اعتنا دارا هستند، آیا این فعالیت به آسانی پیشین میباشد؟ این نکات، شاید اکثری از طریق‌ها را تغییر و تحول دهد البته آن را طاقت فرسا‌خیس نمی‌نماید. هم اکنون که گوگل و دیگر موتورهای کاوش، توان بسیار بالایی، در فهم و شعور مقصود کاوش گر و معنای حقیقی وواقعی کلمه ها دارااست، ما نیز می بایست تفکرات خویش را، بالاتر از ادغام حروف و لغت ها ببریم و کوشش کنیم تا نکات عمیق‌تری را گزینه اعتنا در اختیار بگذاریم.

در قبل برای رسیده به سئوی دلخواه، صرفا کافی بود تا یکسری گام بردارید:

واژه و کلمه کلیدی و غرض خویش را گزینش نمایید.
آن را در تگ Title، تیتر و بدنه نوشته ی علمی به کارگیری نمائید.
شاید چندباری هم، هیبت‌هایی که از نگاه دستوری مشابه واژه کلیدی بودند به کار گیری می‌کردید. (مثل تشابه فی مابین رئیس و مدیران)
و در غایت برای کلمه و واژه کلیدی، درجه نیکی پیدا می‌کردید.
ولی الآن عالی میباشد:

به مکان واژه کلیدی، یک عبارت کلیدی را در لحاظ بگیرید.
کلمه ها، اصطلاحات و کلمانی را پیدا نمایید که از نظر معنایی به عبارت غرض شما، مربوط باشد.
همان طور که در حالا انتخاب محدوده‌ محتوای خویش میباشید، لغت ها مربوطه را در لحاظ داشته باشید.
در هنگام تایپ کردن نوشته‌ی علمی خویش، از عبارت مقصود و کلمات مربوطه به کارگیری نمائید و تا حد ممکن به سؤالات حول زمینه خویش جواب دهید.
در غایت نیز، در شکل اعمال دادن صحیح جزئیات، در عبارت مقصود خویش و تعدادی عبارت در حدود آن، مرتبه پیدا می کنید.
هم اکنون، آیا حقیقتاً این طرز مشقت بار‌خیس میباشد؟ خب، مطلقاً این نحوه، شغل بیشتری مورد نیاز داراست؛ ولی این در معنای مشقت بار‌خیس بودن آن وجود ندارد. در واقعیت، پژوهش ها بیشتر و با کیفیت‌خیس، نصیب مرتبط با تایپ کردن را سهل و آسان‌خیس یا این که حتی دیدنی‌خیس می‌نماید.

درحال حاضر ممکن میباشد بپرسید، در صورتی برای داشتن سئوی معنایی مطلوب، بایستی به مکان یک عبارت خاص، یک مسئله کبیر را در حیث بگیریم، آیا بایستی نوشته ی علمی‌های زمان بر‌تری بنویسیم تا بتوانیم به جایگاه نیکی در گوگل پیدا کنیم؟

طبق واپسین پژوهش ها انجام یافته، محتوای وقت گیر‌خیس خوب میتواند جواب قابل قبولی، به جست­وجوکنندگان بدهد، در فیض، عالی آیتم اعتنا موتورهای کاوش قرار می گیرد. مقصود شما نیز تحت عنوان یک سئوکار، مشخص و معلوم میباشد؛ شما بایستی، شایسته ترین کاغذ مو جود در وب را برای قضیه‌های خویش، اخلاق نمائید و این به طور تقریبً ناممکن میباشد که شایسته ترین نوشته‌علمی و محتوا، در 400 واژه بگنجد.

چرا بایستی از تکرار زیاد عبارات کلیدی در یک متن دوری کنیم
این فعالیت سبب کاهش UX یا این که به عبارتی تجارب کاربری میگردد؛ در معنای معمولی‌خیس، از خوانایی و شفافیت متن معدود می‌نماید و سبب ساز می شود تا خواننده خسته گردیده و از تحقیق ادامه مقاله پشیمان خواهد شد.
موتور کاوشگر، فکر میکند که در وبسایت خویش، از تکنیک کلاه سیاه به کارگیری کرده‌اید و قصد گمراه کردن آنان را دارید، یه همین عامل ممکن میباشد سکو شما‌را در برگه حاصل ذیل پیروز شود یا این که کلاَ شمارا جریمه کرده و آن را از ورقه نتیجه ها حذف نماید.


برچسب: دوره آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۴۸:۲۳ توسط:سید محمدرضا گلستان موضوع: نظرات (0)

آیا سایت ما به AMP نیاز دارد؟


آیا تارنما ما به AMP نیاز دارااست؟
این روز ها بیشتر اشخاص، از تلفن همراه گوشی برای تحلیل کردن دوره آموزش سئو آدرس اینترنتی‌‌ها، گشت‌وگذار در کانال‌های اجتماعی، شغل های بانکی، خرید آنلاین و… به کارگیری می‌نمایند. با ارتقا تعداد مصرف‌کنندگان تلفن‌های همدم برای دسترسی به محتوا‌، با صرفه‌‎سازی برای تجربیات کاربری موبایل، مداقه خیلی بیشتری پیدا نموده است. گوگل می تواند صفحاتی را که بارگذاری کندتر یا این که نرخ پریدن بالایی دارا‌هستند‌ را شناسایی نماید و این صفحه ها در حاصل کاوش، اکثر وقت ها در موضع زیر‌تری قرار‌ می گیرند.
براساس پژوهش ها صورت گرفته در سال2020، واحد سنجش ترافیک تلفن همراه از سال ‌2011 حدود ‌۵‌۰‌۴٪ رویش نموده است.


مسلما برای شما هم اتفاق افتاده که یک اینترنت‌تارنما را در گوشی خویش گشوده کرده‌اید و گشوده شدن آن خیلی ارتفاع کشیده میباشد. طاقت میکنید یا این که طاقتان طاق گردیده و عطای گشودن آن وبسایت را به لقایش بخشیده‌اید؟ خبر عالی اینکه در صورتی همگی از چیزی موسوم به AMP در وب سایت‌های خویش استعمال نمایند دیگر هیچ کس با اینگونه زمینه‌ای روبرو نخواهد شد. ولی این به اصطلاح «AMP» چیست؟

AMP که مخفف Accelerated Mobile Pages میباشد، این قابلیت و امکان را به شما می دهد تا صفحه های اینترنت‌سایتتان را در تلفن همراه و تبلت با سرعت بیشتری بارگذاری فرمایید.

ما‌ میدانیم که با صرفه‌سازی موبایل برای استراتژی محتوا و استراتژی بهینه سازی تارنما شما بسیار اصلی میباشد و ‌AMP نیز یک فناوری‌ست که به شما یاری می‌نماید تا بتوانید این با صرفه‌سازی را خوب نمائید. ولی اینکه آیا ‌AMP شایسته ترین ابزار ایفا این فعالیت برای اینترنت‌تارنما استخراج‌وکار شما میباشد یا این که خیر‌، به اندازه دستیابی‌وکار‌، سبک تجاری‌، استراتژی محتوا و مخصوصا صنعت شما بستگی داراست. در نوشته‌ی‌علمی پیش رو قصد داریم به مفاد تحت بپردازیم:

‌AMP چیست، برای چه وبسایت‌هایی خوب میباشد و به چه شکل عمل‌ می‌نماید؟
مزایا و معایب ‌AMP چیست؟
در صورتیکه AMP برای اینترنت‌تارنما شما مطلوب میباشد، چه‌گونه می بایست آن را در تارنما پیاده‌سازی فرمائید؟
در‌این نوشته‌علمی با مطالب پایین آشنا میشوید:
AMP دقیقا چیست؟
در سال 2016‌، ‌گوگل راه اندازی Accelerated Mobile Pages را تحت عنوان یک راهکار Open source و پایین اینترنت برای ساخت انقلابی در مصرف محتوای موبایل معرفی کرد. این پروژه را گوگل برای رقابت با مقاله ها فوری فیسبوک و اپل نیوز کلید زد.

ورژن AMP یک کاغذ فرآورده‌، وبلاگ پست یا این که کاغذ لندینگ، به معنای بارگذاری سریع و فوری در گوشی میباشد. همینطور ممکن میباشد به طور متعدد یا این که به طور کارت در SERP گوشی ظواهر خواهد شد. کنار صفحه ها AMP یک آرم رعد و برق وجود دارااست که به یوزرها اذن‌ میدهد تا بدانند که آن کاغذ خاص، سریع‌خیس از دیگر صفحه ها غیر AMP بارگیری‌ میگردند.


برچسب: دوره آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۴۷:۰۳ توسط:سید محمدرضا گلستان موضوع: نظرات (0)

استفاده از کلمات کلیدی در جایگاه‌های ویژه


ضمن به فعالیت بردن کلمه ها کلیدی در متن محتوا موردنیاز میباشد آن‌ها‌را منزلت‌های دوره آموزش سئو ویژه مقاله‌ها هم استعمال نمایید. این منزلت‌ها جزو مواقعی می‌باشند که به گوگل در تشخیص قضیه نوشته‌علمی یاری می‌نمایند. به عبارتی‌طور که تا قبل از این اشاره شد تیتر ورقه مهم‌ترین جایگاهی میباشد که می بایست واژه و کلمه کلیدی در آن به عمل رود. ضمن این در تگ‌های هدینگ هم بایستی عبارات کلیدی را به فعالیت ببرید. همینطور واژه و کلمه کلیدی را در نشانی url شیت هم مدنظر داشته باشید.

لغات کلیدی خیر فقط کمیت آنان بلکه چگونگی آن ها هم اساسی می باشند؛ بایستی به جای قرارگیری لغات کلیدی دقت فرمایید و نیز ترفندهای خاصی وجود دارااست که آن‌ها‌را در جای خاصی قرار دهید تا در معرض بیشتر مشاهده کرد بازدیدکنندگان باشند؛ برای مثال در‌صورتی‌که لغت ها کلیدی شما بیشتر در تیتر ورقه، تیترها (heading) و جمله اولیه باشند کاغذ در مقام بالاتری قرار می گیرد نسبت به وقتی که عبارات کلیدی در ذیل متن باشند. ادله این فرمان این میباشد که URL (و به خصوص اسم دامنه)، اسم‌های پوشه و اسم‌های دایرکتوری، تیتر برگه، تیترها برای نصیب‌های خاص مهمتر نسبت به متن بی آلایش در برگه میباشند و براین اساس در شرایطی‌که به صورت معادل شما چگالی کلمه ها کلیدی مشابهی نسبت به رقبای خویش داشته باشید ولی شما لغت ها کلیدی در URL داشته باشید این فرمان منجر ارتقا ربته‌بندیتان گردد.

لغات کلیدی در URLها و اسم‌های فولدر
اسم دامنه و آحاد URL یک وب سایت چیزهای متعددی را میگوید. در صورتی‌که کلمه ها کلیدی URL و اسم پوشه (اسم دامنه) با یکدیگر هم‌خوانی داشته باشند، تأثیر مثبتی بر درجه‌بندی و نیز در ارتقا نرخ کلیک خواهند داشت؛ به دلیل آن که استفاده کننده با مشاهده لغت ها آشنا و تأثیرگذار، رغبت بیشتری به کلیک کردن بر روی لینک و پیوند خواهد داشت و موتورهای جستجویی مانند گوگل مداقه متعددی به اسم فولدر‌ها می دهند. اکثر اوقات موتورهای کاوش صفحاتی را ترجیح می دهند که یک کلمه و واژه کلیدی در اسم پوشه داشته باشد. اسم پوشه می بایست ترجیحا کوتاه و توصیفی باشد و بیشتراز سه یا این که چهار واژه در اسم پوشه خویش گزینش نکنید.

لغات کلیدی در عنوان ها برگه
تیتر برگه یک کدام از دیگر از جای ‌های ویژه میباشد؛ به دلیل آنکه محتوای تگ


برچسب: دوره آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۸:۳۴ توسط:سید محمدرضا گلستان موضوع: نظرات (0)

Link Explorer


وبسایت MOZ ابزاری به اسم Link Explorer را به طور بدون‌پول برای یوزرها دوره آموزش سئو خویش قرار داده که تجهیزات خیر دارااست، اما با پرداخت هزینه می قدرت قابلیت و امکان هایی بیشتری از این ابزار را در دست داشت.
Link Explorer یک بررسی‎گر پیوند فوق العاده میباشد که پیوند‎های ورودی، اعتبار، معیارهای لینک و پیوند‎های داخل کاغذ، صفحه های رفیعتر، پیوند به دامنه‎ها و Landing page های بلندتر به اینترنت‎وبسایت شما‌را آیتم تجزیه ارزیابی قرار می‎دهد.
با این ابزار می شود به راحتی Domain authority و Page Authority یعنی اعتبار دامنه و اعتبار صفحه ها را به دست آورد. ارتقا دانایی از این دو امتیاز می‌تواند به ما یاری دهد که بدانیم از چه وبسایت هایی می اقتدار لینک و پیوند گرفت و چه تارنما هایی حقیقتاً اعتبار مناسبی دارا‌هستند. در فیض با درک کردن واحد سنجش اعتبار وبسایت خویش، خواهیم توانست به بهبود موقعیت تارنما امداد کرده و برای این عمل استراتژی بهتری ساخت‌و‌ساز کنیم.


مطاب مرتبط : موتورهای کاوش چه طور عمل می‌نمایند؟

5. SimilarWeb
هنگامی که شم میکنید:
فایده تجارت اینترنتی تان بیشتر از 50% کاسته شده میباشد
ترافیک تارنما نادر گردیده است
نرخ پریدن ارتقا یافته میباشد
در اینگونه قوانینی چه کاری می بایست ایفا دهید؟ دیگر شرکت ها چیره چه راهکاری دارا هستند که با اینگونه قوانینی روبرو نمیشوند؟ استراتژی صحیح برای مواجه با اینگونه قوانینی چیست؟
پاسخ معمولی میباشد! به کارگیری از SimilarWeb
با استعمال از SimilarWeb میتوانید :
سیستم خویش را تجزیه و آنالیز نمایید
وبسایت خویش را نسبت به دیگر تارنما ها چک فرمایید
بر مجموع قسمت های وبسایت برای مثال ترازو ورودی و نگرش‌ی ورودی به وبسایت تحقیق نمایید
با انتخاب تاریخ تنها فرصت مشخص و معلوم گردیده و دلخواهتان را در یک مدت رسیدگی فرمایید
انتخاب سکو وبسایت در مرزو بوم و این که چه قدر شیوه ما‌نده تا به وبسایت رقبا برسید
و...


برچسب: دوره آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۳۲:۳۶ توسط:سید محمدرضا گلستان موضوع: نظرات (0)

تاثیر تبلیغات بر سایت‌های تازه تاسیس


می بایست اعتنا داشته باشید که درصورتی که اینترنت‌سایتتان نو احداث میباشد، دوره آموزش سئو نباید اطلاع رسانی تبلیغات بگیرید. چرا‌که شما بازدید کننده متعددی ندارید و این عمل شاید تنها سبب ساز کاهش تجربیات عالی کاربری از سایتتان گردد. پس همت نمایید آغاز برروی محتوا و جذب یوزرها فعالیت فرمایید. وقتی که توسعه و گسترش کردید و بازدید از اینترنت‌سایتتان به‌حد قابل‌قبولی رسید، آن موقع زمانش رسیده که اطلاع رسانی‌های تبلیغاتی را قبول نمایید.

با صرفه کردن ویدئوها و تصاویر
وسعت پوشه‌ها، ویدئوها و تصاویری که به کار گیری می کنید می بایست بسیار معدود باشد. این مورد در سرعت وب سایت شما بسیار اثر گذار میباشد. حتی می‌قدرت اذعان کرد با صرفه‌سازی این فولدر‌ها قادر است تا دو موازی سرعت تارنما شما‌را خوب نماید. برای نادر کردن وسعت تصاویر و ویدئوها هم نرم افزار‌ها و ابزارهای رایگانی وجود دارا‌هستند که میتوانید از آن ها برای این عمل استعمال فرمایید.

پوسته وب سایت
بعضا مواقع پوسته‌هایی که برای وب سایت خویش گزینش میکنید، بسیار بغرنج میباشند یا این که حجمشان زیاد میباشد. مانند پوسته‌های گرافیکی یا این که متحرک که وسعت بسیار متعددی دارا هستند. این موضوع منجر نماید شدن اینترنت‌سایتتان می شود. پس خوب میباشد به مکان استعمال از پوسته‌های هنگفت ، از پوسته‌های با صرفه، بی آلایش‌خیس و معدود وسعت‌خیس استعمال نمایید.

امنیت وب سایت
در صورتی‌که اینترنت‌وبسایت ایمنی داشته باشید، امنیت و سیستم حفاظتی اینترنت‌سایتتان از هک شدن پرهیز می‌نماید و این مورد سبب ساز ارتقا سرعت و به کارگیری با صرفه از از منابع وبسایت می‌گردد و در سود سرعت بارگزاری وب سایت شما ارتقا مییابد. بدین ترتیب در تعیین پلاگین امنیتی هم توجه متعددی نمایید.


برچسب: دوره آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۴۱:۰۶ توسط:سید محمدرضا گلستان موضوع: نظرات (0)

توضیحات متا Meta Description


توضیحات متا (Meta Description) درواقع خلاصه‌ای از محتوای مندرج میباشد. دوره آموزش سئو توضیحات متا در حاصل جست‌وجو‌های گوگل‌قابل روءیت میباشد، به‌تیتر‌نمونه شما هنگامی عبارتی را سرچ می کنید، گوگل به شما وب سایت‌های رفیعتر را آرم میدهد، که‌این وب سایت‌ها با یک توضیحات گرانقدر آبی که ذیل آن یک خط توضیح خاکستری‌رنگ نوشته‌گردیده را علامت می دهد. این توضیحات خاکستری‌رنگ به عبارتی Meta Description میباشد.

توضیحات متا خوب میباشد بیشتر از ۱۶۰ کاراکتر نباشد و از واژه و کلمه‌ی کلیدی در آن استعمال کنیم. این توضیحات خلاصه چنانچه دیدنی نوشته گردد به بازدید وب سایت امداد می‌نماید. تگ توضیحات متا را بازدیدکنندگان تارنما نمی‌بینند و از آن صرفا برای شعور و امداد به موتورهای جست‌وجو استعمال می شود. در شرایطی که چکیده‌ای برای محتوای بهینه سازی گردیده ننویسید، گوگل در هر توشه اکران، بخشی از متن را به‌تیتر خلاصه محتوا آرم میدهد.

محتوای منحصر و یونیک بنویسید
از محتوای اسکن بپرهیزید تلاش فرمائید قطعا محتوای مخصوص خویش را بنویسید و از محتوای اسکن گردیده از وبسایت‌های دیگر به کارگیری نکنید. محتوای نسخه برداری سبب می‌گردد که به وسیله الگوریتم‌های گوگل جریمه گردید. تلاش فرمائید محتوای اختصاصی، بدون نقص و با به کارگیری از اصول نگارشی بنویسید. این شغل هم بها و چگونگی محتوای شما را نزد استفاده کننده بیشتر می‌نماید و هم قسمت مهمی از پروسه تایپ کردن محتوای seo گردیده‌است.

ارتفاع محتوای ایجاد گردیده
گوگل ارتفاع محتوا را پژوهش می‌نماید و اینترنت‌تارنما‌هایی که محتوای وقتگیر‌تری داشته باشند ازنظر گوگل بی نقص‌خیس می‌باشند، به‌طور میانگین سفارش می شود که ارتفاع عبارات در یک نوشته‌ی علمی در بین 1000 تا 2000 واژه باشد. ازنظر گوگل این محتواها، محتواهای خیر می باشند. محتوای کوتاه ازنظر گوگل معدود چگونگی و معدود‌قیمت میباشد و اینجانب توصیه میکنم حتی بیشتر از 2000 واژه بنویسید و تارنما خویش را مملو از محتواهای مامان فرمائید.


برچسب: دوره آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۸:۳۸ توسط:سید محمدرضا گلستان موضوع: نظرات (0)

از رتبه خود محافظت کنید


در صورتیکه صفحاتی در اینترنت‌تارنما خویش دارید که مرتبه خیر تا به امروز دوره آموزش سئو به دست آورده‌اند، از آن ها به‌خیر نگهداری فرمائید. موقعیت آنان را ارزیابی کرده، ولی طمع نکنید و با دست‌کاری‌های نا به جا درجه خویش را از دست ندهید.

شایسته ترین شیوه برای نگهداری مرتبه، دست نزدن به هیچ‌چیز در برگه میباشد. در شکل قصد تغییر تحول در برگه باهدف seo عالی، از گذشته بهتر تصور کنید. تا آنجا که ممکن میباشد تیتر کاغذ را تغییر تحول ندهید. همینطور به‌هیچ‌وجه شیت را منزه نکنید.

در صوت قصد تغییر و تحول اجزای برگه، به‌اعتنا تأثیرات پیش‌آمده بر روی سکو را پژوهش فرمائید.

6. محتوای نو با اصول بهینه سازی ساخت و ساز نمائید
محتوای تازه چه در پوسته یک ورقه، چه در پوسته دسته‌ای از صفحه های میتواند شانس جدیدی برای حصول جایگاه برای سایتتان تولید کند. در هنگام ایجاد کرد شیت تازه لغات کلیدی مهم را در تیتر برگه، تگ‌های هدر، اسم تصاویر و متن جایگزین آنان به فعالیت ببرید.

عبارت برتر که دربرگیرنده سه یا این که چهار واژه و حتی بیشتر میباشند شانس بیشتری برای کسبه درجه فراتر دارا‌هستند، چراکه در جستجوهای خاص به‌تیتر آیتم جستجوی مخاطب مجاورت‌خیس می‌باشند. ساخت محتوای تازه به‌شکل دائمی موجب ارتقا ترافیک وبسایت، برندینگ، ارتقا فروش و بقیه مورد ها شبیه میگردد.

7. متناسب با کلمه و واژه کلیدی، محتواهای کوتاه و بلند بنویسید
اکثر اوقات ما می دانیم که مطالعات علامت از احتمال استحصال سکو فراتر برای محتواهای برتر دارا هستند. همینطور این‌سیرتکامل محتواها بک‌پیوند بیشتری دستیابی کرده و یوزرها بیشتری را به سمت خویش جذب می‌نمایند.

البته در شرایط حقیقی و واقعی همگی محتواهای وبسایت شما بلند نیستند و نیازی هم وجود ندارد که بلند باشند. درصورتی‌که محتوای نسبتاً کوتاه شما جواب استفاده کننده را می دهد، نیازی به کش دادن محتوا و ارتقا بی‌گزینه ارتفاع آن وجود ندارد، چراکه یوزرها از قرائت آن خسته خواهند شد.

در شکل نیاز به توضیحات بیشتر، محتوا را بلند بنویسید، در غیر این شکل به عبارتی محتوای کوتاه کافی میباشد. مثال‌ای ازاین‌سیرتکامل صفحه ها، صفحه ها FAQ یا این که به عبارتی سوال‌های متداول میباشد. قطعاً چشم‌اید که صفحه های سوال‌های متداول به جواب سؤالات ابتدایی مانند طریق ارسال محصول و قانون ها تارنما میپردازند. در موقعیت کلی به‌شکل ترکیبی از محتواهای بلند و کوتاه در مکان مطلوب به کارگیری نمائید. این استراتژی موجب ارتقا حضور یوزرها و جلب رضایت موتورهای کاوش شود.

8. اپلیکیشن آنالیتیکس در اینترنت‌وبسایت پیاده‌سازی فرمائید
در اکثری از مواقع چشم می‌گردد که صاحبان اینترنت‌وب سایت‌ها مبادرت به نصب اپ آنالیتیکس در اینترنت‌سایتشان نمی کنند. نصب یک پلتفرم آنالیتیکس مانند گوگل آنالیتیکس در اینترنت‌وبسایت به شما امداد می‌نماید تا هدف ها خویش را تعریف‌و‌تمجید و واحد سنجش تحقق آن‌ها‌را دنبال فرمائید. به‌تیتر‌نمونه آیا ترافیک ارگانیک اینترنت‌وبسایت به خرید از وب سایت باعث می شود یا این که نه؟ این از آن دست سوالهایی میباشد که با نصب آنالیتیکس می توانید به جواب آن پی ببرید.


برچسب: دوره آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۳:۳۷ توسط:سید محمدرضا گلستان موضوع: نظرات (0)

سئو محتوای ویدیویی


مشخصا با نگاهی روزمره به تجزیه و محاسبه و داده ها گوگل آنالیتیکس دوره آموزش سئو و بقیه آنالیزورها، به طور کامل معین میباشد که هر روز به بازدید کننده هایی که از روش گوشی وبسایت مارا می‌بینند اضافه می شود . بدین ترتیب پیاده سازی Mobile-Friendly وب سایت قادر است در بهینه سازی و ارتقاء ترافیک وبسایت بسیار اثر گذار باشد . در صفحاتی که دربردارنده محتوای ویدیویی هم می باشند دقیقا مانند صفحه های دیگر حضور پاپ آپ ها در اکران گوشی می‌تواند برای بازدید کننده بسیار آزار دهنده باشد . براین اساس همت فرمایید از پاپ آپ ها برای صفحاتی که مشتمل بر ویدیو می باشند به کارگیری نکنید.

نحوه 8 بهینه سازی محتوای ویدیویی – سرعت بار گذاری صفحه های تارنما که دربرگیرنده ویدیو میباشند
هیچ بازدید کننده ای این روز ها انقدر صبر ندارد و تشنه محتوای تارنما ما وجود ندارد که بیشتراز یکسری ثانیه حوصله نماید تا وبسایت ما بار گذاری و گشوده گردد . براین اساس ارتقاء سرعت تارنما میتواند نرخ سوراخ وبسایت را کاهش بدهد . ولی می بایست بدانیم که گوگل هم وب سایت هایی که سرعت بار گذاری شدن بالایی دارا‌هستند را در حاصل بالاتری اکران می دهد .

و همین مساله سرعت تارنما میباشد که سبب میگردد اکثری از وبمسترها ترجیح بدهند که کلیپ ها را در وب سایت های مانند یوتیوپ یا این که آپارات منتشر نمایند زیرا مطمئن می باشند که‌این پلتفرم ها برای نشر ویدیو باصرفه گردیده اند و مشخصا از سرعت بالایی برخوردارند .


فراگیری ارتقاء سرعت وبسایت
به چه شکل در PageSpeed Insights گوگل امتیاز ۱۰۰% در سرعت وبسایت بگیریم ؟ (راهنمای تخصصی ارتقاء نرخ تبدیل )

طریق 9 بهینه سازی محتوای ویدیویی – استعمال از کپشن نویسی مطلوب برای محتوای ویدئویی
کپشن ها یا این که به طور دیگر پانوشت هایی که برای محتوای ویدئویی می نویسید خیر صرفا میتواند دسترسی بازدید کننده به ویدیو ها را بهبود دهد میتواند سبب به بهبود بهینه سازی وب سایت هم گردد . و مشخصا دسترسی عالی و شل خیس میتواند بازدید کننده تارنما و ترافیک وب سایت شما‌را بالا پیروزشود .


بهینه سازی محتوای ویدیویی و کپشن نویسی
ضمن این، کپشن ها یا این که پانوشت ها به استفاده کننده یاری میکند که در صورتیکه ناچار میباشد کلیپ را در وضعیت خاموش ببیند میتواند درباره ی اطلاعاتی که در کلیپ به وی نمایش داده میشود تماما مطلع باشد و حتی سکوت هم متوجه گردد در‌این کلیپ به وی چه چیزی گفته می‌شود . به طبع این مساله سبب ارتقا تعامل کاربر با کلیپ و در سود ارتقا بازه مجال حضور وی در برگه می گردد . تمامی این مورد ها یک سیگنال های مثبت و بهتر در امر وب سایت شما می‌باشند که به موتورهای کاوش ارسال می‌شود


برچسب: دوره آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۱۷:۴۰ توسط:سید محمدرضا گلستان موضوع: نظرات (0)