بک لینک -
سايت پیش بینی
وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
سایت شرط بندی
سایت بازی انفجار
سایت شرط بندی فوتبال
سایت enfejar
بت فوروارد
جت بت
سایت پیش بینی فوتبال
sibbet90
وان ایکس بت
سایت بازی انفجار
پوکر آنلاین
بت بال 90
انفجار آنلاین
جت بت
بازی انفجار
سایت بازی انفجار
 بهترین آموزش سئو بهترین آموزش سئو .

بهترین آموزش سئو

چرا افزایش سرعت وردپرس مهم است؟

در بعدازظهر دیجیتالی امروز، کلیه چیز سریع میباشد. پس در شرایطی که سرعت یک وبسایت کُندتر از حد استاندارد باشد، با یقین ترافیک آن و در فیض نرخ تبدیل (یا این که هر غرض دیگری که در تارنما خویش دارید) نیز کاهش پیدا خواهد کرد. به همین خیال یک کدام از داهیانه ترین سیاستی که میتوانید برای وبسایت خویش بگیرید، دوره آموزش سئو seo سرعت تارنما های وردپرسی میباشد.

سال‌ها پیشین تعداد وبسایت‌هایی که یوزرها می‌توانستند از آن داده ها حصول نمایند بسیار محدودتر از الآن بود؛ ولی امروزه در هر مورد‌ای که بخواهید عمل فرمایید، تعداد متعددی حریف دارید و هر یک نیز همت می‌نمایند تا جایی که درحد دارا‌هستند وبسایت خویش را از هر لحاظ سئو نمایند. از طرفی آستانه تحمل اشخاص جامعه به شدت تحت آمده میباشد و نمی‌توانند چشم به راه بمانند تا سایتتان به آرامی بارگذاری خواهد شد. به همین انگیزه در به عبارتی دفعه نخستین که وارد تارنما میشوند، در‌حالتی که که حیث آن ها را از جنبه سرعت جلب نکند، در انتظار نمی‌مانند و به تارنما دیگری مراجعه می‌نمایند. پس به هیچ وجهً عمل به جایی نمیرسد که محتواهای عالی و مناسبتان آیتم اعتنا یوزرها قرار گیرد. طبق تحقیقاتی که جاری ساختن گرفته میباشد، حتی 1 ثانیه بارگزاری دیرتر منجر می شود تا 11 درصد از مشتریان و بازدیدکنندگان خویش را از دست دهید. آکادمی رایا پارس به‌دنبال به یادگرفتن ارتقاء سرعت وردپرس می‌پردازیم.

خواسته از سرعت زیاد، دقیقاً چه قدر میباشد؟
برای جواب به‌این سؤال که سرعت استاندارد برای وب سایت های وردپرسی چه قدر میباشد، عالی میباشد به سفارش گوگل اعتنا کنیم. طبق گفته گوگل شایسته ترین سرعت بار گذاری استی ها، حداکثر تا 3 ثانیه میباشد. اما هر چه این سرعت به 3 مجاورت خیس باشد، نرخ پریدن یوزرها (رخنه‌ کردن وب سایت) تا 32% ارتقاء مییابد. ضمن این در صفحاتی که‌این سقف را رد می نمایند و سرعت لودینگ آن‌ها 5 ثانیه و بیشتر میباشد، احتمال پریدن یوزرها تا 90% بیشتر می‌گردد.

به این ترتیب در شرایطی‌که میخواهید نرخ پریدن پاره ای داشته باشید، می بایست سرعت بار گذاری شدن صفحه های تارنما خویش را به 1 ثانیه (و حداکثر 3 ثانیه) برسانید.

مواقعی که سبب ساز کاهش سرعت وبسایت میگردند
عالی میباشد پیش از هر چیز بدانید که چه مواقعی سبب ساز میشوند که سرعت اینترنت‌سایتتان کاهش پیدا نماید تا بتوانید آنان را رفع نمایید. رایج‌ترین دلایلی که برای کاهش سرعت اینترنت‌وب سایت می توانید به آن ها اعتنا نمایید، موردها پایین را مشمول میشود:

تنظیمات وردپرس: چنانچه اینترنت‌سایتتان صفحه ها را کش نمی‌نماید، ممکن میباشد با بار گذاری متعددی که اجرا میدهد، باعث کاهش سرعت اینترنت‌وب سایت گردد.
پلاگین‌های مخرب و ضعیف: ممکن میباشد پلاگین‌هایی را بر روی وردپرس خودتان نصب کرده باشید what is seo که سبب ساز ضعیف شدن سرعت وبسایت شوند. برای ارتقا سرعت وردپرس میتوانید این مفاد را نظارت نمایید.
وسعت تصاویر: تصاویری که برای اینترنت‌وبسایت seo نشده‌اند و وسعت متعددی دارا هستند، از این رو وسعت اینترنت‌تارنما را ارتقا می دهند و در طی لود وب سایت سبب نماید شدن این مراحل میشوند.
اسکریپت‌های خروجی: تبلیغات، پیوند‌های فرنگی و … نیز میتوانند تحت عنوان یک اسکریپت خروجی سبب ساز نماید شدن سرعت تارنما شوند.
در شرایطی که هاستینگ اینترنت‌تارنما به طور بی نقص و صحیح تنظیمات نشده باشد می تواند بر روی سرعت وب سایت تأثیر متعددی بگذارد.
این چندین گزینه، جزو مورد ها رایجی می‌باشند که سبب ساز کاهش سرعت وبسایت وردپرسی تان میشوند؛ ولی گشوده هم دلایل دیگری برای کاهش سرعت وردپرس وجود دارااست.


برچسب: دوره آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۴۰:۴۳ توسط:سید محمدرضا گلستان موضوع: نظرات (0)

ایجاد محتوا

در غایت آغاز به تایپ کردن با ساخت و ساز محتوای خویش فرمائید. درین مجال شما می بایست درمورد اینکه شخصیت برندتان چه‌گونه در محتوایی که می‌نویسید رفلکس پیدا می‌نماید تصور کنید. شاید شما یک شخص بسیار ماهر یا این که دیمی یا این که چیزی در بین این دو باشید. دوره آموزش سئو و می بایست توازن دربین نماد دادن مهارتتان و کردار اربابانه با مخاطبین خودتان را رعایت فرمائید. در اینجا سفارش Sprout درمورد انسجام ایجاد با صدای برندتان اورده شده میباشد، در ذهن داشته باشید که دست اندرکاران رنکینگ بهینه سازی از عنایت برخوردارند تا محتوای خویش را باصرفه فرمائید.

قدم دهم: توزیع و بازاریابی
نصیب کلیدی استراتژی محتوای شما نصیب توزیع و بازاریابی میباشد. آکادمی رایا پارس به همین ادله شما نتایجی که میخواهید را نمی‌گیرید، مگر اینکه بتوانید از پس این دو آیتم به صدق بربیایید. مثلا، شاید شما شغل های تحت را ایفا دهید:

برای اشتراک‌گذاری محتوایتان در رسانه‌های اجتماعی نرم افزار‌ای را از روش یک کمپین قطره‌ای با ابزاری همانند Missinglettr تهیه و تنظیم فرمایید
از بازاریابی نشانی اینترنتی برای توزیع محتوایتان به مشترکین استعمال فرمائید
به هر تاثیرگذار مذکور در محتوایتان اعلان فرمایید تا از شما تعریف و تمجید نمایند
OptinMonster یک ابزار بسیار خوب برای به کارگیری به‌مراد بهبود what is seo محتوایتان هم در وب سایت خودتان و هم از روش خبرنامه ایمیلی می باشد. از جمله، Olyplant از OptinMonster برای ارتقاء بازدید کاغذ به اندازه 157 درصد به کارگیری نموده است.

OptinMonster مشتمل بر موردها تحت می باشد:
یک آرایه کلان از خصوصیت‌های گزینه غرض برای مثال هدفی در سطح کاغذ یا این که پیج، مقصود‌گذاری دوباره در وبسایت، و مقصود‌گذاری جای جغرافیایی
بضاعت جلب دقت بازدیدکنندگان با محتوایی متبوع پیش از اینکه Exit-Intent® Technology در وب سایت شما جا بماند
منش‌هایی به‌مراد تحریک کمپین‌های بازاریابی محتوایتان با ارجاع دهنده، عمل دستگاه و غیره
ترکیب با سرویس ها بازاریابی ایمیلی اساسی
شما همینطور می توانید از OptinMonster به‌مراد موردها ذیل به کار گیری نمایید:

ارائه آهنربای سرنخ
هدایت بازدیدکنندگان نو به قسمت‌های اساسی سایتتان
ساخت و ساز تعامل با بازدیدکنندگان با نشانه محتوای تازه به آن ها در هر هنگامی که وارد سایتتان می گردند
مشتریان OptinMonster با توفیق از نرم افزار کمپین بازاریابی ما استعمال کرده‌اند تا لیست آدرس اینترنتی خودشان را سه موازی نمایند و به 3806 درصد تبدیل بیشتر با محتوای ورودی برسند.


برچسب: دوره آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۱۷:۵۱ توسط:سید محمدرضا گلستان موضوع: نظرات (0)

چگونه بک لینک ها سایت خود را بررسی کنیم؟

سپس که با التفات بک لینک و پیوند آشنا شدید، دوره آموزش سئو می بایست بدانید که چطور میتوانید بک پیوند های تارنما خویش و دیگر وب سایت ها را نظارت نمائید. برای پژوهش بک لینک و پیوند ها، دو شیوه وجود داراست؛ به کارگیری از گوگل سرچ کنسول و به کارگیری از ابزارهای شرکتهای فرد ثالث. نحوه نخستین برای وب سایت هایی کاربرد دارااست که وابسته به خویش شماست. البته در طریق دوم میتوانید از بک لینک و پیوند های تارنما های دیگر هم به کار گیری نمائید.

1/ رسیدگی بک لینک و پیوند ها با گوگل سرچ کنسول
گوگل سرچ کنسول یکی‌از ارزشمندترین ابزارهایی میباشد آکادمی رایا پارس که گوگل در مشت یوزرها خویش قرار داده میباشد که استعمال از آن نیز بدون‌پول میباشد. این ابزار به صورت ویژه برای پژوهش شرایط و ویژگی ها ترافیک وبسایت و لینک و پیوند های آن کاربرد داراست.

برای فعالیت با این ابزار کافیست تارنما خویش را به طور بدون پول نام نویسی نمائید. آن‌گاه پس از ورود به آن، روی ” Links” که در منوی مهم سمت چپ ورقه جای‌دارد، کلیک نمائید. what is seo درین نصیب عددی که پایین آیتم ” External links” مندرج، تعداد بک پیوند های دریافتی از دامنه های منحصر را برای وب سایت شما نشانه می‌دهد.

درین برگه سه گزارش دیگر هم آمده:

Top linked pages: صفحاتی از تارنما شما که بیشترین بک پیوند را دارا‌هستند.
Top linking sites: وبسایت هایی که بیشترین بک پیوند را به تارنما شما داده اند.
Top linking text: بیشترین anchor textهایی که برای تولید بک پیوند به وبسایت شما مصرف شده اند.
در صورتیکه در عمل با گوگل سرچ کنسول مبتدی می‌باشید، عالی میباشد از نصیب Top linked pages تحقیق خویش را استارت فرمایید.

آنگاه روی هریک از این URLها کلیک نمایید تا وبسایت هایی را که به یک ورقه خاص پیوند دارا‌هستند، مشاهده کنید.

در قدم‌بعدی هم روی هرمورد از این وب سایت ها کلیک نمایید تا ملاحظه کنید که کدام یک از صفحه ها آن به آن شیت از وبسایت شما لینک و پیوند داده گردیده اند.

2/ پژوهش بک لینک و پیوند ها با ابزارهای فرد ثالث
همان گونه که پیش از اینً اشاره کردیم، درین نحوه می‌توانید بک لینک و پیوند های تارنما های دیگر را تحقیق فرمائید. ابزاری که ما اینجا به کارگیری می‌کنیم “Ahrefs” میباشد که به وسیله یک کدام از موسسات فرد ثالث (شرکتی غیر از خویش گوگل) پیاده سازی گردیده‌است. برای فعالیت با این ابزار نیز یک دامنه یا این که URL را وارد فرمایید و روی مورد ” Check backlinks” کلیک فرمائید. با این فعالیت تعداد تک تک بک پیوند ها و دامنه های ارجاع دهنده (لینک و پیوند های تارنما های منحصر) را به یار و همدم 100 بک پیوند رفیعتر آن مشاهده می‌کنید.


برچسب: دوره آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۴۸:۲۷ توسط:سید محمدرضا گلستان موضوع: نظرات (0)

تولید مداوم و با کیفیت محتوا

سکو بندی عالی در گوگل نیاز به وسعت متعددی از محتوای مرتبط دارااست که با مقصود کاوش همخوانی داشته باشد و اطلاعاتی را که مخاطب در جستجوی آن بود تحویل دهد.

در شرایطی که محتوای بلاگ شما معدود باشد و به دیده مخاطبان نرسد، دوره آموزش سئو شما احتمالاً بایستی محتوای بیشتری برای مخاطبان خویش فراهم نمائید، و همینطور محتوای پیشین خویش را بازنگری فرمائید و محتوای فعلی خویش را آپ دیت نمایید تا محتوای شما آپ دیت باشد.

پوسته بندی محتوا را منزه فرمائید.
در جستجوی صوتی و متنی، نتیجه ها کاوش به شدت به سمت سوالهای بدون نقص گردیده به وسیله شما بستگی دارااست خیر لغت ها کلیدی کبیر، چون اشخاص در موتور های جست و جو به‌دنبال جواب های خاص سوالهای خویش می‌باشند.

برای رفع این نیاز، بایستی بدانید آکادمی رایا پارس که مخاطبان شما چه سوالاتی در ذهن دارا هستند و پیرو چه پاسخی می باشند. از آن جا، شما می بایست صریحاً پرسش و همینطور جواب آن سوال های را در محتوای خویش بنویسید.

در‌این قسمت از استراتژی بهینه سازی با اجرا این فعالیت به Google یاری می گردد تا محتوای شما‌را با سوالهای خاص کاوش گردیده بوسیله مخاطبان شما مطابقت و همخوانی دهد.

تعداد کلمه ها کلیدی بسیار اساسی می باشند.
همانطور که میدانیم کلمه و واژه های کلیدی در هم اکنون گسترش می باشند. تا قبل از این، اکثر کلمه ها کلیدی با کارایی بهتر مشمول لغت ها بسیار مقداری و اصطلاحات بسیار کبیر بودند.

امروزه لغات کلیدی برنده بیشتر مشابه به جمله‌ها بدون نقص می‌باشند. بیشتر این تغییر‌و تحول را می قدرت ناشی از ظهور فناوری جستجوی صوتی دانست که با آن یوزرها میتوانند هر سوالی را در الکسای (دستیار صوتی) خویش بگویند و در پهنا یکسری ثانیه جواب دهند.

اصطلاحات Head کلمه ها کلیدی کبیر تری می باشند که به صورت بدون واسطه با بیزنس شما مرتبط می‌باشند، ولی به جهت گستردگی ممکن میباشد سکو بندی آنها دشوارتر باشد. what is seo مثلا در صورتی شما دکان پوسته وردپرسی دارید وردپرس شایسته ترین واژه و کلمه در این مورد میباشد.

LSI عبارات کلیدی کبیر و دم بلند می‌باشند که معمولاً مشابه جمله‌ها بی نقص می باشند. این اصطلاحات LSI بایستی دربرگیرنده اصطلاح head باشند و مرتبط با آنان باشد، ولی مرتبه بندی آنها خاص خیس و سهل وآسان خیس میباشد.

غرض خریدار را شناسایی کرده و بگذارید تا شما‌را ارشاد نماید.
درین بخش از استراتژی seo، فهم غرض جست و جویبار یوزرها شما در موتور های جست و جو کاری بسیار اساسی میباشد. معین کردن غرض جستجوی صورت گرفته به وسیله اشخاص به شما یاری متعددی می نماید تا بتوانید واژه و کلمه کلیدی مطلوب را برای یوزرها خویش ارایه دهید. این لغت ها مشتمل بر عباراتی میباشد که آنان در جست و جو خویش به کار گیری می نمایند، یوزرها شما چه اطلاعاتی نیاز دارا هستند یا این که به جواب چه سوالاتی نیاز دارا هستند که جواب داده شوند و چه عواملی آنان‌را در سایت شما نگه می‌دارد.

یقین نتیجه ها فرمائید که مخاطبان شما ممکن میباشد اصطلاحات متفاوتی از آن چه که شما تحت عنوان کلید کلمه به کارگیری میکنید به کارگیری نمایند. به خصوص در شرایطی که آنها شعور صحت از اصطلاحات صنعتی و فنی نداشته باشند و یا این که هیچ شناخت از شما، تولیدها و سرویس ها شما نداشته باشد و نخسین بار میباشد که به وب سایت شما مراجعه می نمایند ، عدم تکوین محتوای شما مبتنی بر نیازهای آنها ، شانس شما برای استحصال درجه فراتر در Google را از در بین می‌برد.

برای مطابقت و همخوانی حقیقی وواقعی با نیاز خریدار، می بایست طرز کاوش آنها‌را ادراک فرمائید و با آن‌ها سازگار گردید.


برچسب: دوره آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۵۲:۴۶ توسط:سید محمدرضا گلستان موضوع: نظرات (0)

پیوندهای داخلی nofollow را برطرف کنید

پیوندهای نوفالو پیوندهایی با برچسب rel = “nofollow” می‌باشند. دوره آموزش سئو آنان از جابجایی PageRank به URL مقصد پرهیز می نمایند. Google همینطور پیوندهای nofollow را crawl نمی نماید.

آنچه گوگل دراین باره میگوید:

در اصلً، به کار گیری از nofollow منجر می‌گردد که ما پیوندهای مقصود را از نمودار کلی اینترنت خویش حذف کنیم. با این حالا، درصورتی که بقیه تارنما ها فارغ از به کار گیری از nofollow به آن‌ها لینک دهند، یا این که در حالتی‌که URL ها از روش نقشه تارنما به Google ارسال شوند، ممکن میباشد صفحه ها متبوع همچنان در فهرست ما ظواهر شوند.

به صورت خلاصه، برای ایندکس وب سایت در گوگل بایستی اعتقاد نتیجه ها فرمایید که کل پیوند های داخلی به صفحه ها قابل ایندکس شدن دنبال میگردند.

برای این شغل، از ابزار Ahrefs ’Site Audit برای جستجوی وبسایت خویش به کارگیری نمایید. گزارش ارتباطات را برای صفحه ها قابل ایندکس شدن با خطاهای “Page has nofollow incoming internal links only” تحقیق فرمائید.

با فرض اینکه میخواهید Google کاغذ را ایندکس نماید، برچسب nofollow را از این پیوندهای داخلی حذف فرمایید. در غیر این شکل، یا این که برگه را حذف فرمایید یا این که آن را noindex نمایید.

7) پیوندهای داخلی “کارکشته” اضافه نمایید.
گوگل با جستجوی سایت شما محتوای نو را کشف می نماید. در صورتی‌که از لینک و پیوند داخلی با ورقه متبوع غافل گردید، ممکن میباشد آنان نتوانند آن را پیدا نمایند.

یک چاره راحت برای حل این نقص‌ و ایندکس وب سایت در گوگل اضافه کردن پیوندهای داخلی به ورقه میباشد. این شغل را می‌توانید از روش هر شیت اینترنت دیگری که Google می‌تواند crawl و ایندکس نماید، آکادمی رایا پارس اجرا دهید. با این درحال حاضر، در صورتیکه می‌خواهید Google هرچه سریع خیس شیت را فهرست نماید، منطقی میباشد که‌این عمل را از یکی صفحه ها “کار کشته” خویش جاری ساختن دهید.

چرا؟ چون Google احتمالاً سریع خیس از صفحه ها با عنایت کمتر اینگونه صفحاتی را بازیابی می نماید.

برای ایفا این فعالیت، به Explorer تارنما Ahrefs بروید، دامنه خویش را وارد فرمایید، آن‌گاه از گزارش شایسته ترین ارتباطات بازدید نمائید.

این نماد می‌دهد که کلیه صفحه ها تارنما شما بر پایه ی درجه بندی URL (UR) تر و تمیز گردیده اند. به عبارت دیگر، آغاز معتبرترین صفحه ها را علامت می‌دهد.

این لیست را معدود فرمائید و درپی صفحه ها مربوطه بگردید تا از آنجا پیوندهای داخلی به کاغذ متبوع اضافه فرمایید.

بعد از آن گوگل وهله آن‌گاه که مجدد شیت را بازگرداند، آن لینک را مشاهده و دنبال خواهد کرد.

نکته ماهر

برگه ای را که لینک داخلی را از آن اضافه نموده اید، what is seo در ابزار رسیدگی URL Google جایگذاری فرمائید. دکمه ” Request indexing” را بزنید تا به Google اگاهی دهید که چیزی در برگه عوض شده میباشد و آنان بایستی در اسرع وقت مجدد آن را بازیابی نمایند. این ممکن میباشد فرآیند کشف لینک داخلی و در فیض ورقه موردنظر برای ایندکس شما‌را تسریع نماید.

8) مطمئن گردید که کاغذ گران بها و منحصر میباشد.
بعید میباشد گوگل صفحه های کیفیت خوب زیر را ایندکس نماید، چون برای کاربرانش هیچ ارزشی ندارند. این ها مواقعی میباشد که جان مولر گوگل درباره ی فهرست بندی در سال 2018 اعلام کرد:

ما هیچوقت همگی URL های شناخته گردیده را ایندکس نمیکنیم، این تماما طبیعی میباشد. اینجانب می‌خواهم به ساخت‌و‌ساز وب سایت بهتر و الهام قسمت بپردازم، بعد از آن همگی چیز معمولاً عالی پیش می رود.

وی اشاره می نماید که برای ایندکس تارنما در گوگل ، موردنیاز میباشد ورقه شما “خوب و الهام قسمت” باشد.

در صورتی‌که مفاد فنی موجب ایندکس نشدن کاغذ شماست، کمبود قیمت قادر است تقصیرکار باشد. بها این میباشد که شیت را با نگاهی جدید مرور نمائید و از خویش بپرسید: آیا این برگه حقیقتا نفیس میباشد؟ آیا در حالتی که یک استفاده کننده از حاصل کاوش بر روی آن کلیک نماید، آیا درین کاغذ قیمت پیدا می نماید؟

چنانچه جواب به هرکدام از این سوال های منفی میباشد، پس بایستی محتوای خویش را بهبود ببخشید.

 

9) حذف صفحه ها کیفیت عالی تحت (برای seo “crawl budget“)
وجود بیش تر از حد زیاد صفحه ها بی چگونگی در تارنما شما تنها سبب هدر رفتن crawl budget میگردد.

آنچه گوگل دراین باره میگوید:

اتلاف منابع سرور در [صفحه ها معدود بها] کار crawl را از صفحاتی که حقیقتاً دارنده قیمت میباشند تخلیه می نماید، که ممکن میباشد منجر تانی قابل توجهی در کشف محتوای بهتر در یک وبسایت گردد.

تصور کنید مانند معلمی که مقاله‌ها را سکو بندی می نماید، یکی این مطالب مرتبط با شماست. در صورتی‌که آن ها ده نوشته‌ی علمی برای نمره دادن داشته باشند، خیلی سریع به نوشته‌علمی شما می رسند. چنانچه صد تا داشته باشند، مقداری بیشتر ارتفاع می‌کشد. در‌صورتی‌که هزاران نفر داشته باشند، وسعت عمل آنان بسیار زیاد میباشد و ممکن میباشد هیچ گاه در رتبه بندی نوشته ی علمی شما قرار نگیرند.

Google اعلام نموده است که crawl budget موضوعی وجود ندارد که بیشتر ناشران نگران باشند” ، و “در حالتی‌که سایتی کمتر از تعدادی هزار URL داشته باشد، بیشتر زمان ها به صورت کارآمد crawl میشود”.

هنوز هم، حذف صفحه های باکیفیت تحت از سایت خویش هیچوقت چیز بدی وجود ندارد. این تنها قادر است در میزان دارایی خزش تأثیر مثبت داشته باشد.

10) بک لینک و پیوند با کیفیت خوب بسازید.
بک پیوند ها به گوگل میگویند که یک کاغذ اینترنت اصلی میباشد. در صورتی کسی در درحال حاضر لینک و پیوند دادن به آن میباشد، پس بایستی بها داشته باشد. اینها صفحاتی می‌باشند که گوگل می‌خواهد آن‌ها را ایندکس نماید.

برای شفافیت بدون نقص، گوگل صرفا صفحه های اینترنت را با بک پیوند ایندکس نمی نماید. صفحه های ایندکس گردیده متعددی وجود دارااست که سوای بک لینک و پیوند میباشند. با این درحال حاضر، Google صفحه های دارنده پیوندهای باکیفیت را که از التفات بیشتری منتفع اند، به احتمال زیاد سریع خیس از آنهایی که فاقد آن می باشند، crawl می نماید. که سبب به سریع خیس ایندکس شدن می‌گردد.

indexing ≠ ranking

ایندکس وب سایت در گوگل یا این که شیت اینترنت در گوگل به معنای جایگاه بندی یا این که بازدید وجود ندارد.

آن‌ها دو چیز گوناگون می‌باشند.

ایندکس شدن به معنای دور اندیشی گوگل از تارنما شما میباشد. این به آن معنی وجود ندارد که آن‌ها میخواهند آن را برای هرگونه پرسش مرتبط و نفیس درجه بندی نمایند.

اینجاست که بهینه سازی ارائه میگردد، به معنای هنر seo صفحه ها اینترنت شما برای مرتبه بندی برای سوال های خاص.

به صورت خلاصه، بهینه سازی مشمول موردها پایین میباشد:

یافتن آنچه مشتریان شما در جستجوی آن می باشند.
تولید محتوا پیرامون آن موضوعات
seo آن صفحه های برای لغت ها کلیدی متبوع شما
ایجاد کرد بک پیوند
بازنشر منظم محتوا برای “مدام سبز” نگه داشتن آن


برچسب: دوره آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۵۵:۳۲ توسط:سید محمدرضا گلستان موضوع: نظرات (0)

محتوای فصلی و یا حساس به زمان در مقابل محتوای همیشه سبز

تا به اینجای عمل احتمالاً متوجه تفاوت این دو نوع محتوا گردیده اید. دوره آموزش سئو محتوای فصلی معمولاً مرتبط با داده ها آپ تو دیت میباشد و تنها در برخی از مجال های سال اشاعه دارااست. این مطالب در صنایعی که به صورت مداوم در اکنون تغییر‌و تحول می باشند کاربردی می‌باشند، مانند حرفه آوری و مد رسانه های خبری، یا این که مارک هایی که معمولاً این نوع کار ها را دارا‌هستند. محتوای فصلی به 2 تیم تقسیم میگردد:

بر پایه ی فرصت (فصول خاصی مانند فصل زمستان و فصل تابستان، فرصت هایی که سالانه تکرار می‌شود)
بر پایه ی روی داد (جشن سال نو میلادی، عید باستانی، روز زن، روز مامان، کنسرت و حتی فیلم، اگرچه در غایت سبز می‌شوند ولی با سپری شد مجال ترافیک خویش را از دست میدهند).
برخی تیم سوم را اضافه می نمایند، که تحت عنوان محتوای موضوعی شناخته میشود. با این حالا، گفته میشود که بازاریابی محتوای فصلی دربرگیرنده تیم دیگری میباشد که تحت عنوان محتوای فصلی بر پایه ی تعطیلات شناخته میشود. آکادمی رایا پارس تایپ کردن محتوای فصلی قادر است به فایده مارک شما باشد و این پیام را به کاربر می‌دهد که شما به واپسین آپدیت رسانی ها التفات می دهید و دوست دارید آپ تو دیت باشید. این عشق و علاقه اخیرا و داده ها توسعه یافته را نشانه میدهد.

چنین مخاطبان شما آغاز به پشت گرمی می نمایند و همینطور مشتری بامسئولیت شما می گردند. محتوای موضوعی آرم میدهد که شما میخواهید در موضع خویش مخاطبان خویش را در سکو اولیه قرار دهید. what is seo شما به آنچه در آن لحظه لازم میباشد التفات می دهید. محتوای موضوعی می‌تواند نیازها و علایق خوانند‌گان را به راحتی برآورده نماید.

در مقابل محتوای مدام سبز همیشگی میباشد و یوزرها برای برهه زمانی وقتگیر به آن عشق خواهند داشت. این نوع محتوا در اصلً برای فراگیری مخاطبان ایجاد شده است. هیچ وقت از مد نمی افتد چون عموم مدام بدین نوع مطالب نیاز خواهند داشت. مطالعات موردی، نظارت تولیدها، راهنماها، لیست ها، نکات اصلی حول یک قضیه، فراگیری ها، پادکست ها همگی اینها مثال هایی از محتوای مدام سبز میباشند.

محتوای سبز مغایر محتوای فصلی برای محافظت سودمندی خویش به‌تدریج نیاز به روزرسانی ها خواهد داشت و این قضیه قادر است به کاهش مخارج مرتبط با ایجاد محتوای نو و … یاری دهد. تولید محتوای مدام سبز ممکن میباشد یه خرده دشوار خیس از محتوای فصلی باشد. در مقایسه با محتوای فصلی، که مهم‌ترین نکته در امر آن مجال و همگام سازی میباشد، در محتوای مدام سبز چگونگی بسیار اساسی میباشد.

در شرایط کلی شما برای توفیق و جذب عشق و علاقه یوزرها می بایست هر دو نوع ابن محتوا ها را به کارگیری نمایید. تجارت ها می‌توانند از ترکیب کردن محتوای مدام سبز با پست ها و صفحه ها فصلی و یا این که حساس به مجال خویش از مزایای آن برخوردار شوند. فهم تفاوت در بین محتوایی که مدام سبز و فصلی و حساس به مجال، به شما یاری می نماید تا استراتژی محتوای خویش را به سطح به طور کامل جدیدی برسانید. حالا بیایید ببینیم که چرا محتوای مدام سبز یک ابزار حاذق بازاریابی میباشد و چرا هیچ وقت نمی قدرت آن را با استراتژی های دیگر جایگزین کرد.


برچسب: دوره آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۹:۱۶ توسط:سید محمدرضا گلستان موضوع: نظرات (0)

آموزش کابردی سئو صفحه محصول در سایت

امروزه اکثر وقت ها مشاغل پیرو ارتقا ترافیک ارگانیک خویش می‌باشند دوره آموزش سئو چون منجر می گردد که بیزنس شما در زمان ی هنگامی کوتاهی رویش و پیشرفت پیدا نماید و درصد فروش محصولاتتان فراتر برود. اگرچه جاری ساختن دادن این فعالیت مقداری غامض میباشد، البته یک نکته ای که وجود دارااست این میباشد که برای اخذ ترافیک ارگانیک فراتر شما بایستی واحد سنجش کارایی خویش را برای بازاریابی از روش محتوا ارتقا دهید. برای ساخت‌و‌ساز محتوای کیفیت بالا شما می بایست seo ورقه متاع را نیز در لحاظ بگیرید و کمپانی هایی که‌این اصل را فهم می نمایند ، شانس بسیار بیشتری برای رویش ترافیک وب سایت خویش در مقیاس بالا دارا‌هستند. در واقع seo کردن ورقه ی محصول ها نیز همچون صفحه ها دیگر اثر بسزایی بر جذب کاربر و بازدیدکننده بیشتر دارااست. ما درین نوشته‌ی علمی به شما خوا‌هیم اعلام‌کرد که به چه شکل می اقتدار با به کار گیری از seo تولیدها و با طی کردن صرفا 5 مرحله به راحتی فروش وب سایت خویش را ارتقاء دهید.

بهینه سازی شیت متاع به چه معناست؟
بهینه سازی برگه جنس به معنای بسط یک کالا با پیش گویی seo میباشد. آکادمی رایا پارس بهینه سازی کردن تولید ها می بایست نصیب بسیار مهمی از استراتژی کلی شما باشد و شما می بایست با حدس غرض مخاطب صفحه های فرآورده خویش را تا حد ممکن با صرفه فرمائید. پیش از این در زمینه‌ی بهینه سازی صفحه های مجموعه بندی و یا این که seo کتگوری سخن کرده بودیم ولی در‌این نوشته‌علمی مشخصا در امر محصول ها حرف می کنیم. شما برای ساخت و ساز محصولاتی که seo در آنان وجود داراست ، می بایست محتوای مفیدی را به طور الهام قسمت ایجاد فرمایید. در مجموع، محصول ها می‌توانند “بسته” یا این که “گشوده” ​​باشند.

تولیدها بسته ، آن تیم از محصولاتی میباشند که تجربیات کاربری استفاده کننده را بسته نگه می دارا‌هستند و محصول ها گشوده به یوزرها این قابلیت را می‌دهند تا پیش از نام نویسی بخشی از بها جنس را تجربیات نمایند. ولی بی شک همگی تولید ها نمی توانند بخشی از قیمت خویش را قبل از خرید نشانه دهند.

برای مثال Calendly ، یک نرم‌افزار موثر مدیر فرصت میباشد ، what is seo ولی هیچ راهی اثر گذار برای قرار دادن بخشی از بها مهم متاع در موتورهای کاوش نیست. در صورتی‌که Calendly ترافیک ارگانیک از سمت جستجوگرها را می‌خواهد ، موردنیاز میباشد که خویش محتوایی کیفیت بالا را ساخت نماید تا ترافیک ارگانیک بیشتر به وب لاگ آنان بیاید.

در واقع Calendly مانند بخش اعظمی از تجارت های دیگر که نمی توانند بها تولیدها خویش را قبل از خرید مخاطب به آن‌ها آرم دهند مورد نیاز میباشد که ترافیک ارگانیک خویش را از روش بلاگ خویش ارتقاء دهند.

نمونه دیگر برای این قضیه Canva میباشد. این مارک نیز با تشکیل داد محتوای موثر، جستجوگرها را ترغیب می نماید تا یوزرها را با الگوها و راهنماهایی متفاوت به سمت اینترنت سایتشان هدایت نمایند و با بهینه سازی برگه مال اشخاص را فقط با یک کلیک به طور بی واسطه به شیت ی مرتبط با فرآورده می فرستند.


برچسب: دوره آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۲:۰۲ توسط:سید محمدرضا گلستان موضوع: نظرات (0)

نرخ کلیک ارگانیک چه مزایایی دارد؟

همان طور که در صدر نیز گفته شد نرخ کلیک ارگانیک در وضعیت کلی مرتبه کاغذ شما‌را بهبود می‌بخشد و خیر صرفا مهمترین چیز در AdWords میباشد، بلکه برای بقیه شبکه های بازاریابی نیز بسیار اساسی میباشد. دوره آموزش سئو این مورد ها مشتمل بر جستجوی ارگانیک، CRO ، رسانه های اجتماعی و بازاریابی از روش نشانی اینترنتی میباشد. در اینجا پنج مزیت شگفت آور داشتن CTR شایان توجه در آحاد شبکه های بازاریابی بیان شده میباشد:

سهم تبلیغات بسیار فراتر
از داشتن CTR بالا تخفیف متعددی می‌گیرید. آکادمی رایا پارس یعنی هزینه کمتری برای هر کلیک؛ که با عده شدن کلیک ها بسیار چشمگیر میگردد. این فرمان خیر صرفا در خصوص تبلیغات کاوش، بلکه در آحاد مختصات گوگل صحت می نماید، خواه در زمینه‌ی Google Display Network یا این که Gmail Ads کلام کنیم . البته CTR شایان توجه صرفا CPC را پایین تأثیر قرار نمی دهد. این فرمان همینطور بر ترازو سهم شما تأثیر می‌گذارد. در کانال جستجوی گوگل، هر ارتقا (یا این که کاهش) 1 امتیازی، میتواند تأثیر متعددی توفیق بیزنس شما بگذارد.

در صورتیکه بتوانید امتیاز چگونگی خویش را یک امتیاز ارتقا دهید، سهم برداشت شما به صورت میانگین ​حدود 6 درصد ارتقا مییابد. ارتقا نمره چگونگی شما به اندازه یک امتیاز منجر میشود سهم برداشت شما به صورت میانگین ​​12 درصد ارتقا یابد!

ارتقا شرایط های جستجوی ارگانیک
ما به تازگیً تحقیقاتی را ایفا داده ایم تا پژوهش کنیم که آیا حصول به معیارهای تعامل مخاطب بیش تر از حد انتظار باعث به سکو بندی خوب می گردد یا این که نه. الگویی غیر قابل شک وتردید مشاهده کردیم:

هر چقدر بهبود نرخ کلیک ارگانیک عالی صورت بپذیرد و CTR ارگانیک شما بیشتر خواهد شد، what is seo احتمال حضور شما در وضعیت های بالا در حاصل کاوش بیشتر میباشد. به این ترتیب در شرایطی‌که می‌خواهید با یک نقطه ترفیع (از جمله از شرایط 5 به شرایط 4) در SERP گوگل باشید، بایستی CTR ارگانیک خویش را 3 درصد ارتقاء دهید. در‌حالتی که می‌خواهید مجدد به سمت بالا جنبش نمایید (از جمله، حالت 4 به شرایط 3)، می بایست CTR خویش را 3 درصد دیگر ارتقاء دهید.

درصورتی که صفحه های شما کمتر از CTR جستجوی ارگانیک آیتم انتظار باشد، صفحه های شما در حالت های ارگانیک ذیل SERP ظواهر می گردند. اصولاً، در‌حالتی که برگه شما نتواند نرخ کلیک آیتم انتظار برای وضعیت معلوم را کم کند، بعید به لحاظ می‌رسد که در حالت های 1-5 ظواهر خواهد شد. میخواهید صفحه ها شما هرچه بیشتر کلیک جستجوی ارگانیک داشته باشند ، صراحت دارد؟ جذب کلیک بیشتر به معنای بازدید بیشتر از وب سایت شما میباشد که به Google نیز می‌گوید برگه شما شایسته ترین جواب برای یوزرها میباشد.

ارتقاء نرخ تبدیل
بهبود نرخ کلیک ارگانیک ، نرخ تبدیل شما‌را نیز ارتقا میدهد. در صورتیکه میتوانید CTR خویش را 2 موازی ارتقا دهید، نرخ تبدیل شما می بایست 50 درصد ارتقاء یابد. به همین ادله نرخ کلیک مهم‌ترین ترازو تبدیل میباشد.

ارتقا نرخ مشاهده و مفتوح کردن آدرس اینترنتی
درحال حاضر بیایید در باب بازاریابی از روش آدرس اینترنتی کلام کنیم. هر روز یک‌سری آدرس اینترنتی اخذ میکنید؟ ده ها؟ صدها ؟ البته کلیه ی آن‌ها بر روی شما اثر نمی گذارند. در صورتی پست الکترونیک های شما CTR بالاتری دارا‌هستند، به احتمال زیاد آدرس اینترنتی های شما حقیقتاً چشم می‌شوند، گشوده میگردند و روی آنها کلیک می‌شود. چنانچه نرخ کلیک شما وحشتناک باشد، پست الکترونیک های شما انباشته شده و در اسپم قرار می‌گیرد.


برچسب: دوره آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۳:۰۷ توسط:سید محمدرضا گلستان موضوع: نظرات (0)

جستجو ناشناس (incognito) در واقع چه کاری انجام می دهد و تاثیر incognito بر سئو چیست؟

یک ورژن اساسی از Google در زمینه ی روش شغل مرور سری وجود دارااست که شما میتوانید آن را جست و جو نمایید و به طور بی نقص استیناف فرمائید، البته نگران نباشید دوره آموزش سئو ما نکات کلیدی این نوشته‌ی علمی را برای شما در پایین خلاصه می‌کنیم.

غرض از شرایط ناشناس، نهفته کردن سوابق شما در مقابل اشخاص دیگری میباشد که از دستگاه شبیه شما استعمال می نمایند.

و به‌این مفهوم وجود ندارد که هیچ رد پایی از شما در وب نگذارد.

برای این که رد شما در وب معدود خیس خواهد شد، یک این نام مجاز نمی باشد و TOR، WIFI فارغ از راز هم محلی خویش و احتمالاً یک اسکن از Tails Linux که بر روی یک ماشین مجازی اعمال می‌شود، نیاز دارید که می‌توانید از ان ها استعمال فرمائید.

وقتی که شما با به کار گیری از موقعیت ناشناس جست و جو می‌کنید، آکادمی رایا پارس هنوز تعداد متعددی داده ها وجود داراست که Google و Bing می‌توانند درباره شما بدانند. این مفاد عبارتند از:

نشانی IP شما
شرایط مکانی شما.
هر موردی که در جلسه های متعدد در وبسایت های گوناگون شما اجرا دادید.
این بدان معناست که Google و Bing همچنان می‌توانند نتیجه ها سفارشی را براساس IP / وضعیت مکانی / غیره به شما نماد دهند.

به همین عامل میباشد که زمانی متخصصان دارای اسم و رسم بهینه سازی در یک کنفرانس از تمامی میخواهند جست و جو نمایند و روی یک سود کلیک نمایند، میتوانید سود فراتر نشانه دهید.

به دلیل آنکه تمامی شما از یک نشانی IP یکسانی در یک جای استعمال میکنید و موتور جست و جو فیض خویش را با صد ها جست و جو در قبل شما تهیه می نماید و این فعالیت را براساس داده ها و وضعیت جای ISP ایفا میدهد  what is seo و خیر با به کار گیری از کوکی های ذخیره گردیده مرور گر شما.

اثر incognito بر بهینه سازی
این ما‌را به اصل پرسش اثر incognito بر seo و کاوش با وضعیت ناشناس سوق می‌دهد. در حالی که یک پاسخ بی نقص و ظریف برای آن نیست، بخشی از این پرسش با مسئله نرخ کلیک و درجه بندی سایت شما راز و شغل داراست.

این مقاله در به عبارتی نوشته‌ی علمی اساسی از سمت گوگل منتشر گردیده است ولی ما خلاصه آن را برای شما اورده ایم: گوگل می‌گوید در الگوریتم جایگاه بندی ساده نرخ هر کلیک بر روی مرتبه بندی سایت ها اثر دارااست خیر این که چه کسی آن کلیک را ایفا میدهد. خواسته آن‌ها از این صحبت این میباشد که زمانی فردی سازی و سوابق و تمامی این موردها را از در بین می‌برید، آنها از CTR در الگوریتم به کار گیری نمی‌کنند.

این به آن معنا میباشد که نتایجی که برای شما نشانه می‌دهد بر حسب سوابق جست و جو و حالت مکانی شما نخواهد بود بلکه صرفا بر پایه ی نرخ کلیکی میباشد که بر روی پیوند سایت صورت گرفته میباشد.


برچسب: دوره آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۱۵:۰۳ توسط:سید محمدرضا گلستان موضوع: نظرات (0)

7 راه برای سئو سایت بجای استفاده از SSL

در حالتی‌که که مطالب آموزشی بهینه سازی و seo وب سایت رو دنبال می‌کنید دوره آموزش سئو  چند روز قبل گوگل مطلبی درباره ی به کارگیری از پروتکل HTTPS بجای HTTP منتشر کرد و درحال حاضر به کار گیری از این پروتکل را برای وبسایت ها یک مزیت و یک امتیاز مثبت در لحاظ می‌گیرد.

پروتکل امنیتی SSL چیست؟
SSL یا این که Secure Socket Layer رویه حلی جهت برقراری پیوندها ایمن در میان یک خدمت دهنده و یک خدمت گیرنده میباشد که بوسیله کمپانی Netscape ارایه شد‌ه‌است. در واقع SSL پروتکلی میباشد آکادمی رایا پارس که زیر خیس از لایه کاربرد (لایه ۴ از سبک TCP/IP) و فراتر از لایه جابجایی (لایه سوم از سبک TCP/IP) قرار می‌گیرد. مزیت به کار گیری از این پروتکل، سود گیری از مورد ها امنیتی درنظرگرفته شده آن برای امن کردن پروتکل های غیرامن لایه کاربردی نظیر HTTP، LDAP، IMAP و… است که براساس آن الگوریتم های کد گذاری بر روی داده های نپخته (plain text) که قرار میباشد از یک شبکه ارتباطی غیرامن مثل وب عبور نمایند، اجرا میشود و سری ماندن اطلاعات را در حین شبکه جابجایی ضمانت می نماید.

ما مدام بدنبال رویکرد ها و طریق های جدیدی که گوگل معرفی میکند what is seo هستیم تا با ارتقاء بازدید وبسایت خویش به هدفی که پیرو آن هستیم برسیم.seo عالی ترکیبی سلامت از کلیه چیز میباشد.در واقع شیوه های عالی و مطلوب تری بجای به کارگیری از پروتکل HTTPS وجود داراست که در‌این مقاله به آن‌ها اشاره خوا‌هیم کرد

1. نشانی های همگام و یکتا صفحه های
این بدان معناست که آدرسی که یوزرها مشاهده میکنند ، آدرسی که شما در لینک و پیوند داخلی تارنما به کارگیری می کنید و لینک و پیوند هایی که در نقشه وبسایت شما وجود دارا هستند بایستی موازی و یکسان باشند.خطا رایجی که وجود دارااست این میباشد که ضمن استعمال از پیوند canonical نشانی دوم هنوز هم در نقشه تارنما وجود داراست.در واقع در حالتی که یک لینک و پیوند بروزرسانی شد مابقی آنان نیز آپ تو دیت شوند.


برچسب: دوره آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۵۷:۴۳ توسط:سید محمدرضا گلستان موضوع: نظرات (0)